دانلود بازی The Walking Dead Season 2 برای XBOX360

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 1
  • بازديدهای ديروز : 13
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديدهای این هفته : 1
  • بازدید این ماه : 1233
  • بازدید سال : 10499
  • كل بازديدها : 161870
  • 3.133.79.70
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

پس از موفقیت فصل دوم بازی بسیار محبوب Walking Dead، حال نسخه ای از این بازی عرضه شده است که تمام ۵ قسمت آن را به صورت یکجا داشته و کاربران با دانلود این نسخه می توانند تمامی قسمت های این فصل را به طور کامل دریافت نمایند. The Walking Dead Season 2 – این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 XBOX360-COMPLEX

 

The Walking Dead season 2 xbox360 cover دانلود بازی The Walking Dead Season 2 برای XBOX360




ادامه مطلب نظر ()
621
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:0
درباره : بازی کنسول ,بازیxbox360 , ,

نام جدیدترین نسخه از سری بازی هایی با همین عنوان می باشد که قرار است در تاریخ ۲۰ژوئن به طور رسمی برای سایر کنسول ها و همچنین کامپیوتر انتشار پیدا کند. در این بازی شما با استفاده از تکنیک های بسیار زیادی که قرار داده شده است می توانید مهارت های موتورسواری خود را بسنجید و در رسمی ترین مسابقات موتورسواری دنیا برای کسب برترین مقام ها شرکت کنید. این بازی شامل تمامی تیم های موتورسواری، موتورسواران و پیست های موتورسواری مربوط به مسابقات جهانی سال ۲۰۱۴ در MotoGP می باشد و شامل ۳ کلاس کاری Moto3, Moto 2 و MotoGP می شود. نسخه ۱۴ این بازی بر اساس هسته ی نسخه ی پیشین نوشته شده و در این نسخه سعی شده است تا گرافیک ها و صداگذاری های بازی به طور چشمگیری افزایش پیدا کنند و در این راستا موتور گرافیکی بازی و حرکات فیزیکی بازیکنان از مهم ترین عواملی بوده اند که بهبود یافته اند و می توان گفت که کارخانه ی سازنده ی بازی به نظرات و انتقادات گیمرهای خود در نسخه ی پیشین جواب داده و آن ها را برطرف کرده است.

Puppeteer XBOX360-COMPLEX

 

MotoGP 14 xbox360 cover small دانلود بازی MotoGP 14 برای XBOX360

 




ادامه مطلب نظر ()
718
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:41
درباره : بازی کنسول ,بازیxbox360 , ,

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III XBOX360-COMPLEX

 

Sniper Elite iii xbox360 cover small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360




ادامه مطلب نظر ()
946
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:40
درباره : بازی کنسول ,بازیxbox360 , ,

این نسخه از بازی شامل ۵ کاراکتر و ۶ محیط مبارزه جدید است. نسخه فیزیکی بازی شامل تمامی بسته های الحاقی و کاراکترها و مواردی است که از ابتدای Street Fighter IV تاکنون برای این سری عرضه شده است و صاحبان نسخه های قبلی می توانند موارد اضافه شده در این نسخه را بصورت دیجیتالی خریداری کنند. Rolento ،Elena ،Poison و Hugo از نسخه های قدیمی این سری بازگشته اند و شاهد حضور شخصیت جدیدی به نام Decapre نیز هستیم. در این نسخه قدرت و ویژگی های کاراکترها از نو متعادل شده تا شاهد بالانس ترین نسخه Street Fighter باشیم. بازیکنان این بار می توانند دو Ultra Combo را بطور همزمان، در ازای کاهش قدرت آنها انتخاب کنند. توانایی دیرتر بلند شدن از زمین و Red Focus Attack که امکان جذب چند ضربه را می دهد، از قابلیت های جدید این نسخه هستند. Team Battle Mode پیشرفته به بازیکنان این امکان می دهد که در سه راند پشت سرهم با یک نوار سلامتی مبارزه کنند و در بخش تمرینی آنلاین امکان تمرین با دوستان و بازیکنان دیگر وجود دارد.

Ultra Street Fighter IV XBOX360-iMARS

 

Ultra Street Fighter IV xbox360 cover small دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای XBOX360

 




ادامه مطلب نظر ()
859
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:40
درباره : بازی کنسول ,بازیxbox360 , ,

این بازی در سبک بازی های نقش آفرینی اکشن می باشد که در ادامه نسخه دوم آن به وقوع می پیوندد. در نسخه ی سوم این بازی به حوادث مربوط به قرون وسطی که در قسمت اول این بازی نقش بسته بود، دوباره خواهیم پرداخت و خبری از زنده کردن خاطرات نسخه دوم از لحاظ ساختار گرافیکی بازی وجود نخواهد داشت و تنها از موضوع نسخه دوم بهره می بریم. شخصیت اصلی بازی که توسط خدایان یونان تحریم شده و خستگی نبردهای تایتان را بر دوش دارد، حال دوباره مشکل جدیدی برای آن از خاک رویانده می شود. یک جنگجوی جوان از سایه ها به او حمله می کند و روح او را مورد هجوم قرار می دهد. حال ما می خواهیم روح گمشده ی خود را پیدا کنیم. روحی که باعث شده است تمامی دنیا غرق در سیاهی و مصیبت شود. برای کمک، ما باید Mage را پیدا کنیم که به آن طوفان جزیره نیز گفته می شود! حال این Mage توسط نگهبانانی افسانه ای مورد محافظت قرار دارد و در این نسخه از بازی برای دستیابی به نیروی جادویی Mage به نبرد می پردازیم.

Risen 3 Titan Lords XBOX360-COMPLEX

 

Risen 3 Titan Lords xbox360 cover small دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای XBOX360

 




ادامه مطلب نظر ()
828
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:39
درباره : بازی کنسول ,بازیxbox360 , ,

شاید خیلی از شما ها با بازی قدیمی Putty Squad که در تاریخ ۱۹۹۲ منتشر شد آشنایی دارید. این بازی که در زمان خودش بسیار پرطرفدار بود، هم اکنون برای کنسول ها نیز آماده شده است. در نسخه کنسول، گرافیک این بازی کاملا بازسازی شده و مراحل جدید و هیجان انگیزی به آن اضافه شده است. داستان این بازی درباره حبابی به رنگ آبی می باشد که قابلیت تغییر به شکل های مختلف را دارد و هدفش نجات دادن دوستان دزدیده شده اش می باشد.

Putty Squad XBOX360-LiGHTFORCE

 

Putty.Squad.Xbox360.Cover.Small دانلود بازي Putty Squad براي XBOX360




ادامه مطلب نظر ()
855
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:38
درباره : بازی کنسول ,بازیxbox360 , ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید