جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 23
  • بازديدهای ديروز : 13
  • ورودی امروز گوگل : 2
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديدهای این هفته : 23
  • بازدید این ماه : 1255
  • بازدید سال : 10521
  • كل بازديدها : 161892
  • 18.223.21.5
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero.2014.Platinum.Cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200




ادامه مطلب نظر ()
677
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 21:1

اکثر کاربران معمولا به هنگام استفاده از چاپگرهای خود همواره نگران مصرف بیش از حد جوهر و تمام شدن زودهنگام تونر چاپگر خود مخصوصا در چاپگرهای رنگی هستند ، GreenCloud Printer نرم افزاری جهت کاهش هزینه های شما در امورات چاپ و همچنین محافظت از محیط زیست می باشد. این نرم افزار با ایجاد فایل های PDF بهینه شده برای چاپ هزینه های جاری شما را در چاپ تا ۶۰% کاهش می دهد. پیش نمایش چاپ ، حذف صفحات ناخواسته ، ترکیب صفحات ، ساخت سریع فایل های pdf قابل چاپ ، پشتیبانی از چاپ دو رو وصرفه جویی در جوهر پرینتر از خصوصیات بارز این نرم افزار است.

 

GreenCloud Printer Pro 7.7.2.1 Final نرم افزار صرفه جویی در جوهر پرینتر GreenCloud Printer Pro 7.7.2.1 Final




ادامه مطلب نظر ()
630
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 21:0

نرم افزاری متن باز و حرفه ای جهت طراحی سه بعدی نمای داخلی و دکوراسیون منزل می باشد. این نرم افزار از زبان های مختلف پشتیبانی می کند و دارای طرح های سه بعدی لوازم منزل می باشد که با استفاده از آنها شما قادر خواهد بود تا محیط منزل خود را به صورت مجازی و به سلیقه ی خود آرایش کنید و در مورد محل قرار گیری لوازم منزلتان به راحتی تصمیم بگیرید.امکان شبیه سازی نقشه خانه و محیط کار ، امکان ذخیره سازی تصاویر ایجاد شده به صورت فرمتهای تصویری ، امکان گسترش نرم افزار (با توجه به متن باز بودن) و … از ویژگی های این نرم افزار است .

 

Sweet Home 3D v4.4 نرم افزار طراحی دکوراسیون سه بعدی Sweet Home 3D v4.4




ادامه مطلب نظر ()
628
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 21:0

نرم افزاری قدیمی و حرفه ای برای ساخت تصاویر پانوراما می باشد. تصاویر پانوراما ، به تصاویری گفته می شود که به صورت ۳۶۰ درجه ای هستند یا به بیانی دیگر عکس پانوراما به عکسی گفته میشود که ۳۶۰ درجه دور خودش چرخیده و بیننده احساس میکند که در محل حضور دارد. PanoramaStudio نرم افزاری حرفه ای در زمینه ساخت اینگونه تصاویر ۳۶۰ درجه ای و ۱۸۰ درجه ای می باشد. کافی است از محل مورد نظر چندین عکس از زاویه های مختلف تهیه کنید و سپس با این نرم افزار به صورت اتوماتیک آنها را به عکس پانوراما از آن محل تبدیل کنید. این نرم افزار به صورت اتوماتیک به تنظیم و هم ترازی خودکار، بهینه سازی و ترکیب از تصاویر اقدام خواهد کرد. در هنگام تبدیل ، نرم افزار چندین حالت را به کاربر پیشنهاد میکند که کاربر میتواند بهترین گزینه را انتخاب نماید. نرم افزار با پیش نمایش سه بعدی و دو بعدی به صورت لحظه ای این امکان را میدهد تا در صورت مناسب نبود عکس ایجاد شده ، نسبت به تغییر دستی تنظیمات اقدام نماید. نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و کاربر به سادگی با آن ارتباط برقرار خواهد نمود.

 

PanoramaStudio Pro 2.6.0 نرم افزار ساخت حرفه تصاویر پانوراما PanoramaStudio Pro 2.6.0




ادامه مطلب نظر ()
688
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:59

جی‌پی‌اس سیستم موقعیت یاب جهانی منظومه‌ای از ۲۴ ماهواره است که زمین را دور می‌زند و در هر مدار ۴ ماهواره قرار دارد و توسط وزارت دفاع ایالات متحده پشتیبانی می‌شود. این ماهواره‌ها از محاسبات ریاضی ساده‌ای برای پخش اطلاعات استفاده می‌کنند که به عنوان طول و عرض و ارتفاع جغرافیایی، توسط گیرنده‌های زمین ترجمه شده‌اند. امروزه در بسیاری از تلفن های همراه قابلیت استفاده از جی پی اس نیز گنجانده شده است. اما نرم افزاری که امروز برای شما آماده کرده ایم Global Mapper نام دارد و به شما امکان مسیریابی و مشاهده نقشه ها بصورت سه بعدی را می دهد. می توانید با استفاده از آن ، نقشه ها را بصورت رایگان از ماهواره ها دانلود و ذخیره نمایید. امکان تعیین موقعیت مکانی شخص حامل دستگاه جی پی اس نیز از جمله دیگر قابلیت های نرم افزار است.

 

Global Mapper 15.2.3 Build 060614 نرم افزار کار با جی پی اس Global Mapper 15.2.3 Build 060614

 




ادامه مطلب نظر ()
1065
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:58

بسیاری از کاربران رایانه از هنگ کردن متوالی سیستم و کند شدن سرعت رایانه رنج می برند . بیشتر افراد به محض احساس چنین علائمی در رایانه خود اقدام به نصب مجدد ویندوز می نمایند . این عمل در بسیاری مواقع جواب می دهد اما همیشه نباید انتظار داشته باشیم که با نصب ویندوز جدید همه ی نقص ها برطرف می شوند . در این مواقع باید از نرم افزارهای بهینه سازی و تعمیر سیستم کمک گرفت . کار این نرم افزار قدرتمند همانطور که از نام آن پیداست برطرف کردن نقص های رایانه و هنگ های متوالی آن و به طور کلی تعمیر رایانه می باشد . این برنامه با ظاهر ساده و آسان خود تمام کارها را به طور اتوماتیک انجام می دهد . نیازی به تغییر در قطعات سخت افزاری نیست . با کمک گرفتن از این نرم افزار قدرتمند هنگ های متوالی رایج رایانه را برای همیشه از یاد خواهید برد .PGWARE PCMedik امروزه یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها در زمینه ی بهینه سازی،رفع مشکلات رایانه,رفع هنگ های متوالی ویندوزو… به حساب می آید . با تنظیماتی که این برنامه در اختیارتان قرار می دهد می توانید سرعت و کارایی رایانه تان را چند برابر افزایش دهید. حجم این نرم افزار بسیار مناسب برای دانلود همه ی کاربران می باشد .

 

PGWare PCMedik 7.7.28.2014 Final نرم افزار بهینه سازی عالی ویندوز PGWare PCMedik 7.7.28.2014 Final




ادامه مطلب نظر ()
662
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:57

یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین نرم افزارها در زمینه پخش فیلم های با کیفیت دی وی دی و نسل بعد دیسک های نوری یعنی Blu-ray می باشد. این نرم افزار، پخش با کیفیت فیلم‌های بلوری و سایر فرمتهای مالتی مدیا نظیر AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, RM, MOV, Xvid, 3GP, MP4, HD AVI, HD MOV, HD TS, HD TRP, HD VOB, HD MPG, HD WMV, HD ASF, AAC, AC3, MP3, M4A, MKA, WAV, WMA را با رابط کاربری جذاب برای شما به ارمغان می‌آورد . سازگار با آخرین تکنولوژی های روز جهان ، سرعت بالا در اجرا و پخش فیلم ها ، کیفیت بالای صدای خروجی در نرم افزار و … از ویژگی های این نرم افزار است .

 

Leawo Blu ray Player 1.7.0.5 Final نرم افزار پخش فیلم از دیسک های بلوری Leawo Blu ray Player 1.7.0.5 Final

 




ادامه مطلب نظر ()
1861
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:55

ابزاری کوچک و رایگان برای برقراری ارتباط با سرورهای FTP است که در محیطی امن شما قادر به ارسال و دریافت انواع فایل بین کامپیوتر خود و سرورهای اف تی پی هستید . از پروتکل های مختلفی نظیر SFTP ، FTP و … پشتیبانی می کند . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، رابط گرافیکی ، ارسال همزمان چند فایل ، پشتیبانی از U3 ، ویرایشگر متن ، هماهنگ سازی دایرکتوری به صورت تمام اتوماتیک ، پشتیبانی از SSH رمز عبور و … از ویژگی های این نرم افزار است .

 

WinSCP 5.5.5 Build 4605 Final نرم افزار برقراری ارتباط با سرور اف تی پی WinSCP 5.5.5 Build 4605 Final

 




ادامه مطلب نظر ()
704
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:54

برنامه Driver Reviver نرم افزاری است برای آپدیت و به روز رسانی درایور . این برنامه یکی از بزرگترین پایگاه های داده درایور در جهان محسوب می شود و می توانید با نصب Driver Reviver می توانید به سادگی با یک کلیک، تمامی قطعات نصب شده بر روی کامپیوترتان را اسکن نمایید و با تطبیق دادن نسخه های نصب شده با آخرین ورژن هایی که توسط شرکت های سازنده های آنها بر روی اینترنت منتشر شده است، آنهایی را که نیاز به آپدیت دارند، به روز کنید. برای به روز رسانی درایور ها نیازی به جستجو نخواهید داشت چرا که این برنامه با اتصال به بانک اطلاعاتی عظیم خود آخرین نسخه ها را برای شما آماده کرده و لینک دانلود آنها را در اختیارتان قرار می دهد.

 

Driver Reviver 4.0.1.94 نرم افزار بروزرسانی درایور ها Driver Reviver 4.0.1.94




ادامه مطلب نظر ()
718
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:50

محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

 

 

 

 

 

Mozilla Firefox دانلود آخرین نسخه مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 32.0.1 Final




ادامه مطلب نظر ()
772
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:49

بازی Tiny Troopers برای مک داستان سربازانی کوچک است که کنترلشان به دست شما داده شده است تا در مراحل گوناگون آن‌ها را به پیروزی برسانید. این بازی که توسط شرکت Chillingo Ltd که عمدتاً آن را با بازی محبوب Cut the Rope می‌شناسیم ساخته شده است در سبک استراتژیک است. در بازی جلوه‌ها و افکت‌های جالبی را مشاهده خواهید کرد و همچنین مراحل زیادی وجود دارند تا پشت سر بگذارید. سربازان و داشته‌های خود را مدیریت کنید تا بتوانید هر مرحله را با کمترین آسیب پشت سر بگذارید و به مراحل بالاتر بروید.

 

tiny troopers بازی استراتژیک و زیبای Tiny Troopers برای مک




ادامه مطلب نظر ()
799
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:48

بدون شک نام Angry Birds را اقلب شما می‌شناسید. بازی محبوب شرکت Rovio که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های موبایل و کامپیوتر در دنیا است. این بازی در عین سادگی و با دارا بودن محیطی ساده، با به فکر وا داشتن شما برای پشت سر گذاشتن هر مرحله شما را ساعتها سرگرم می‌کند. اما جدیدترین نسخه از این بازی با نام Angry Birds Star Wars داستان همان پرنده‌های خشمگین است که به دنبال پس گرفتن تخم‌مرغ‌هایشان از دست خوک‌ها هستند، البته اینبار در فضا و در محیط جنگ ستارگان! این بازی از امتیاز بالایی برخوردار است و اگر تابحال آن را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا آن را دانلود و بازی کنید! از قابلیت‌های جالب آن در سیستم‌عامل مک امکان استفاده از قابلیت‌های مالتی‌تاچ ترک‌پدهای اپل برای کنترل بازی است که در نوع خود تجربه‌ی جالبی است.
 

 

angry birds star wars osx بازی زیبا و جذاب Angry Birds Star Wars 1.0   سیستم عامل مک




ادامه مطلب نظر ()
880
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:47

بازی Street Fighter یکی از بازی‌های کلاسیک و بسیار محبوب در سبک مبارزات دونفره است. این بازی که از سال‌ها پیش بر روی کنسول‌هایی نظیر SEGA نیز وجود داشته بعد از مدت‌ها با ورژنی تازه دوباره به بازار بازی‌ها بازگشت تا با گرافیکی تازه و نو همان حس و حال قدیمی را به علاقه‌مندان بدهد. این بازی همانند نسخه‌های قدیمی خود شامل تعداد زیادی مبارز با قابلیت‌های گوناگون است و البته برای هر مبارزه‌کننده نیز یک دفترچه راهنما وجود دارد تا حرکات خاص آن‌ها را بتوانید یاد بگیرید و در مبارزات به‌کار بگیرید. در این نسخه شخصیت‌هایی از بازی محبوب Tekken نیز حضور دارند. این بازی زیبا اکنون برای سیستم‌عامل مک پورت شده و می‌توانید از بازی کردن آن روی مک خود لذت ببرید.

 

sfxt2 بازی مبارزه‌ای محبوب Street Fighter X Tekken 2   مک

 




ادامه مطلب نظر ()
926
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:46

بازی Empire: Total War که قبل از این به‌عنوان یکی از بهترین‌های Mac App Store در سال ۲۰۱۲ انتخاب شده بود یک بازی زیبا است که شما در آن باید یک فرمانروایی بزرگ ایجاد کرده و آن را مدیریت کنید. این بازی که در سبک turn-based است با گرافیکی بالا و با نبردهای گوناگون در دریا و خشکی شما را برای ساختن یک فرمانروایی عظیم و قدرتمندتر ساختن قوای خود به چالش می‌کشد تا به‌یکی از قدرتمندترین فرمانروایی‌های قرن ۱۸ تبدیل شوید. می‌توانید تصمیم بگیرید که با جنگ کشورگشایی کنید یا با کشورهای همسایه از در دوستی وارد شوید و با آن‌ها روابط دیپلماتیک برقرار کنید. این نسخه که نسخه‌ی Gold بازی است شامل تمامی آپدیت‌ها و محتوای اضافه‌ی بازی شما پک‌های موجود برای بازی است. 

 

empire total war gold edition mac دانلود بازی Empire: Total War   Gold Edition   مک

 




ادامه مطلب نظر ()
1097
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:45

بازی Violett یک بازی زیبای فکری است که در آن شما در دنیایی پر از اسرار و پازل‌های متنوع قرار خواهید گرفت. Violett نام دختربچه‌ای است که به‌واسطه‌ی پدر و مادرش، وارد یک خانه‌ی متروکه در جایی نامشخص می‌شود تا  از دوستان خود و زندگی شهری فاصله بگیرد. اما این خانه‌ی قدیمی آغازی خواهد بود برای او تا وارد دنیایی از ماجراجویی‌ها بشود. بازی دارای محیط دوبعدی است و گرافیک جذابی دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به Mac OS X 10.6.6 و بالاتر نیاز دارید.

 

violett mac بازی زیبا و فکری Violett 1.23   مک




ادامه مطلب نظر ()
659
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:44

امروز در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده گلف Let's Golf.v2 را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . تصاویری از محیط این بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۳۷.۱۱ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |



 

caution بازی سرگرم کننده Lets Golf v2 برای PSP توجه : از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید .




ادامه مطلب نظر ()
693
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:42
درباره : بازی کنسول ,بازی psp , ,

نام جدیدترین نسخه از سری بازی هایی با همین عنوان می باشد که قرار است در تاریخ ۲۰ژوئن به طور رسمی برای سایر کنسول ها و همچنین کامپیوتر انتشار پیدا کند. در این بازی شما با استفاده از تکنیک های بسیار زیادی که قرار داده شده است می توانید مهارت های موتورسواری خود را بسنجید و در رسمی ترین مسابقات موتورسواری دنیا برای کسب برترین مقام ها شرکت کنید. این بازی شامل تمامی تیم های موتورسواری، موتورسواران و پیست های موتورسواری مربوط به مسابقات جهانی سال ۲۰۱۴ در MotoGP می باشد و شامل ۳ کلاس کاری Moto3, Moto 2 و MotoGP می شود. نسخه ۱۴ این بازی بر اساس هسته ی نسخه ی پیشین نوشته شده و در این نسخه سعی شده است تا گرافیک ها و صداگذاری های بازی به طور چشمگیری افزایش پیدا کنند و در این راستا موتور گرافیکی بازی و حرکات فیزیکی بازیکنان از مهم ترین عواملی بوده اند که بهبود یافته اند و می توان گفت که کارخانه ی سازنده ی بازی به نظرات و انتقادات گیمرهای خود در نسخه ی پیشین جواب داده و آن ها را برطرف کرده است.

Puppeteer XBOX360-COMPLEX

 

MotoGP 14 xbox360 cover small دانلود بازی MotoGP 14 برای XBOX360

 




ادامه مطلب نظر ()
718
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:41
درباره : بازی کنسول ,بازیxbox360 , ,

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III XBOX360-COMPLEX

 

Sniper Elite iii xbox360 cover small دانلود بازی Sniper Elite III برای XBOX360




ادامه مطلب نظر ()
946
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:40
درباره : بازی کنسول ,بازیxbox360 , ,

این نسخه از بازی شامل ۵ کاراکتر و ۶ محیط مبارزه جدید است. نسخه فیزیکی بازی شامل تمامی بسته های الحاقی و کاراکترها و مواردی است که از ابتدای Street Fighter IV تاکنون برای این سری عرضه شده است و صاحبان نسخه های قبلی می توانند موارد اضافه شده در این نسخه را بصورت دیجیتالی خریداری کنند. Rolento ،Elena ،Poison و Hugo از نسخه های قدیمی این سری بازگشته اند و شاهد حضور شخصیت جدیدی به نام Decapre نیز هستیم. در این نسخه قدرت و ویژگی های کاراکترها از نو متعادل شده تا شاهد بالانس ترین نسخه Street Fighter باشیم. بازیکنان این بار می توانند دو Ultra Combo را بطور همزمان، در ازای کاهش قدرت آنها انتخاب کنند. توانایی دیرتر بلند شدن از زمین و Red Focus Attack که امکان جذب چند ضربه را می دهد، از قابلیت های جدید این نسخه هستند. Team Battle Mode پیشرفته به بازیکنان این امکان می دهد که در سه راند پشت سرهم با یک نوار سلامتی مبارزه کنند و در بخش تمرینی آنلاین امکان تمرین با دوستان و بازیکنان دیگر وجود دارد.

Ultra Street Fighter IV XBOX360-iMARS

 

Ultra Street Fighter IV xbox360 cover small دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای XBOX360

 




ادامه مطلب نظر ()
859
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:40
درباره : بازی کنسول ,بازیxbox360 , ,

این بازی در سبک بازی های نقش آفرینی اکشن می باشد که در ادامه نسخه دوم آن به وقوع می پیوندد. در نسخه ی سوم این بازی به حوادث مربوط به قرون وسطی که در قسمت اول این بازی نقش بسته بود، دوباره خواهیم پرداخت و خبری از زنده کردن خاطرات نسخه دوم از لحاظ ساختار گرافیکی بازی وجود نخواهد داشت و تنها از موضوع نسخه دوم بهره می بریم. شخصیت اصلی بازی که توسط خدایان یونان تحریم شده و خستگی نبردهای تایتان را بر دوش دارد، حال دوباره مشکل جدیدی برای آن از خاک رویانده می شود. یک جنگجوی جوان از سایه ها به او حمله می کند و روح او را مورد هجوم قرار می دهد. حال ما می خواهیم روح گمشده ی خود را پیدا کنیم. روحی که باعث شده است تمامی دنیا غرق در سیاهی و مصیبت شود. برای کمک، ما باید Mage را پیدا کنیم که به آن طوفان جزیره نیز گفته می شود! حال این Mage توسط نگهبانانی افسانه ای مورد محافظت قرار دارد و در این نسخه از بازی برای دستیابی به نیروی جادویی Mage به نبرد می پردازیم.

Risen 3 Titan Lords XBOX360-COMPLEX

 

Risen 3 Titan Lords xbox360 cover small دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای XBOX360

 




ادامه مطلب نظر ()
828
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:39
درباره : بازی کنسول ,بازیxbox360 , ,

شاید خیلی از شما ها با بازی قدیمی Putty Squad که در تاریخ ۱۹۹۲ منتشر شد آشنایی دارید. این بازی که در زمان خودش بسیار پرطرفدار بود، هم اکنون برای کنسول ها نیز آماده شده است. در نسخه کنسول، گرافیک این بازی کاملا بازسازی شده و مراحل جدید و هیجان انگیزی به آن اضافه شده است. داستان این بازی درباره حبابی به رنگ آبی می باشد که قابلیت تغییر به شکل های مختلف را دارد و هدفش نجات دادن دوستان دزدیده شده اش می باشد.

Putty Squad XBOX360-LiGHTFORCE

 

Putty.Squad.Xbox360.Cover.Small دانلود بازي Putty Squad براي XBOX360




ادامه مطلب نظر ()
855
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:38
درباره : بازی کنسول ,بازیxbox360 , ,

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

GRID Autosport PS3-iMARS

 

GRID Autosport ps3 cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PS3

 




ادامه مطلب نظر ()
745
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:37
درباره : بازی کنسول ,بازی ps3 , ,

نسخه جدید از سری بازی های Transformers می باشد. داستان این بازی درباره ۲ ربات Cybertron و Megatron بوده و به دو گروه Autobots و Decepticons تقسیم می شود که می توانید به گروه دلخواه خود ملحق شوید. از ویژگی های این مثبت این نسخه، اضافه شدن ۴۰ شخصیت جدید می باشد. شما همچنین می توانید به صورت چند نفره بازی کنید. هم اکنون این بازی برای دو کنسول PS3 و XBOX360 آماده شده است.

Transformers Rise of the Dark Spark PS3 – DUPLEX

 

Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.xbops3.Cover.Small دانلود بازي Transformers Rise of the Dark Spark براي PS3

 




ادامه مطلب نظر ()
792
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:37
درباره : بازی کنسول ,بازی ps3 , ,

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III PS3-DUPLEX

 

Sniper Elite iii ps3 cover small دانلود بازی Sniper Elite III برای PS3

 




ادامه مطلب نظر ()
844
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:36
درباره : بازی کنسول ,بازی ps3 , ,

این نسخه از بازی شامل ۵ کاراکتر و ۶ محیط مبارزه جدید است. نسخه فیزیکی بازی شامل تمامی بسته های الحاقی و کاراکترها و مواردی است که از ابتدای Street Fighter IV تاکنون برای این سری عرضه شده است و صاحبان نسخه های قبلی می توانند موارد اضافه شده در این نسخه را بصورت دیجیتالی خریداری کنند. Rolento ،Elena ،Poison و Hugo از نسخه های قدیمی این سری بازگشته اند و شاهد حضور شخصیت جدیدی به نام Decapre نیز هستیم. در این نسخه قدرت و ویژگی های کاراکترها از نو متعادل شده تا شاهد بالانس ترین نسخه Street Fighter باشیم. بازیکنان این بار می توانند دو Ultra Combo را بطور همزمان، در ازای کاهش قدرت آنها انتخاب کنند. توانایی دیرتر بلند شدن از زمین و Red Focus Attack که امکان جذب چند ضربه را می دهد، از قابلیت های جدید این نسخه هستند. Team Battle Mode پیشرفته به بازیکنان این امکان می دهد که در سه راند پشت سرهم با یک نوار سلامتی مبارزه کنند و در بخش تمرینی آنلاین امکان تمرین با دوستان و بازیکنان دیگر وجود دارد.

Ultra Street Fighter IV PS3-iMARS

 

Ultra Street Fighter IV ps3 cover small دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای PS3




ادامه مطلب نظر ()
979
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:35
درباره : بازی کنسول ,بازی ps3 , ,

این بازی در سبک بازی های نقش آفرینی اکشن می باشد که در ادامه نسخه دوم آن به وقوع می پیوندد. در نسخه ی سوم این بازی به حوادث مربوط به قرون وسطی که در قسمت اول این بازی نقش بسته بود، دوباره خواهیم پرداخت و خبری از زنده کردن خاطرات نسخه دوم از لحاظ ساختار گرافیکی بازی وجود نخواهد داشت و تنها از موضوع نسخه دوم بهره می بریم. شخصیت اصلی بازی که توسط خدایان یونان تحریم شده و خستگی نبردهای تایتان را بر دوش دارد، حال دوباره مشکل جدیدی برای آن از خاک رویانده می شود. یک جنگجوی جوان از سایه ها به او حمله می کند و روح او را مورد هجوم قرار می دهد. حال ما می خواهیم روح گمشده ی خود را پیدا کنیم. روحی که باعث شده است تمامی دنیا غرق در سیاهی و مصیبت شود. برای کمک، ما باید Mage را پیدا کنیم که به آن طوفان جزیره نیز گفته می شود! حال این Mage توسط نگهبانانی افسانه ای مورد محافظت قرار دارد و در این نسخه از بازی برای دستیابی به نیروی جادویی Mage به نبرد می پردازیم.

Risen 3 Titan Lords PS3-DUPLEX

 

Risen 3 Titan Lords ps3 cover small دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای PS3

 




ادامه مطلب نظر ()
822
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:35
درباره : بازی کنسول ,بازی ps3 , ,

وقتی اسم گیاه را می شنویم، ناخودآگاه فکرمان به سمت طبیعت، سبزی و زندگی می رود. گیاهان حیات را در کره زمین برقرار می کنند؛ آن ها حرکت نمی کنند و نمی توانند، جلوی خراب کردن کره زمین توسط انسان ها را بگیرند. در طرف مقابل وقتی اسم زامبی را می شنویم، فکرمان سوی مرگ و نیستی می رود. زامبی ها مظهر مرگ و سیاهی هستند. آن ها کاملا در نقطه مقابل گیاهان قرار دارند. موجوداتی که با زندگی خود مرگ را برای زندگان به وجود می آورند. این بار کمی متفاوت است. این بار به رگ غیرت گیاهان بر خورده است، آن ها طاقت دیدن از بین رفتن کره زمین و به معنای کامل تر حیات را ندارند، پس به خودشان آمده و از بند ریشه هایشان رها شده اند. آن ها آزادانه می خواهند، زامبی های مرگ آور را نابود کنند و امید را به انسان ها بازگردانند. سه یا چهار سال پیش بود، که ایده فوق العاده نو و جدید George fan توسط استودیو popcap games به یک بازی tower defense بی نظیر تبدیل شد. بازی که در جشنواره های متعددی نامزد دریافت جایزه شد. این بازی نه گرافیک آنچنانی داشت و نه داستان خیلی خوب. بلکه تنها ایده ای ناب بود، که بازی های tower defense خسته کننده را به یک بازی سرگرم کننده و حذاب تبدیل کرد. بازی که رقابت بین دو جبهه مرگ و زندگی را روایت می کرد. در این بازی نه خبری از خون و خونریزی بود و نه خبری از کشت و کشتار، بلکه فقط جنبه های بامزه و خنده دار(fun) در بازی وجود دشت.از همه مهم تر این که متای بازی در سایت metacritic 88 ثبت شده است. داستان بازی خیلی ساده است. زامبی هایی که چنان زشت و خون خوار نیستند، به خانه ها و حیاط اطرافشان حمله می‌کنند و می خواهند آن جا را تصرف کنند. در طرف دیگر صاحب خانه گیاهانی را می کارد(استخدام می کند) که از او و ملکش محافظت کنند.

Plants vs. Zombies Garden Warfare PS3-iMARS

 

Plants vs Zombies Garden Warfare ps3 cover دانلود بازی Plants vs. Zombies Garden Warfare برای PS3

 




ادامه مطلب نظر ()
838
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:32
درباره : بازی کنسول ,بازی ps3 , ,

گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!

The LEGO Movie Videogame PC-FLT

Update: The LEGO Movie Videogame PC-RELOADED added!

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Lego Movie Videogame pc cover دانلود بازی The LEGO Movie Videogame برای PC




ادامه مطلب نظر ()
800
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:32

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند.نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۲.۰.۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

Rovio Angry Birds Rio v2.0.0 PC-F4CG

 

angry birds rio cover دانلود بازی Rovio Angry Birds Rio v2.0.0 برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
692
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:31

احتمالا خیلی از شما ها با بازی قدیمی و جذاب تارزان آشنا هستید، این بازی چندین سال پیش یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی آن زمان بود و خیلی ها خاطرات زیادی با آن دارند. داستان این بازی همانند کارتون آن درباره بچه تارزان می باشد که در جنگل زندگی می کند، در طی بازی باید سعی کنید که حداکثر سکه ها را جمع آوری کرده و از میان حیوانات درنده در امان بمانید. با رد کردن مراحل سن تارزان بزرگ شده و همینطور مراحل سخت تر خواهند شد، برای زنده کردن خاطرات خود می توانید این بازی زیبا را از دانلودها دریافت کنید. شایان ذکر است که این بازی بدون نیاز به نصب و کرک کردن به راحتی اجرا خواهد شد.

TARZAN PC

Tarzan.se.Cover دانلود بازي TARZAN براي PC

 




ادامه مطلب نظر ()
731
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:30

شما را به اقیانوس های آرام ، اطلس و دریای مدیترانه می برد ، جاهایی که بهترین مکان برای نبرد کشتی ها و ناوشکن های جنگی می باشند . سبک این بازی استراتژیکی می باشد که داستان آن در طول جنگ جهانی دوم رخ می دهد . وظیفه ی شما نابود سازی هرگونه وسیله ای است که مزاحم شما شود! برای این کار از بمب های ناوشکن های مختلف استفاده خواهید کرد . حمله به شما از هوا و زمین خواهد بود و در صورت آسیب ، بخش های آسیب دیده در کشتی شما قابل مشاهده خواهند بود . در ادامه می توانید تصاویری از محبط بازی به همراه لینک دانلود آن را مشاهده نمایید .

 

Victory At Sea-CODEX

 

Victory At Sea دانلود بازی Victory At Sea برای PC




ادامه مطلب نظر ()
857
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:29

– جنگی تمام عیار میان آلمانها و روسها اتفاق افتاده است و هر طرف برای پیروزی از هوشمندانه ترین استراتژی های جنگی بهره می برند. شما در این بازی که باید به آلمانها کمک کنید تا پیروز میدان شوند و بتوانند روسها را از پا در آورند. این بازی به تازگی برای PC نیز عرضه شده است . تمام ماموریت های بازی از جنگ های بین تابستان ۱۹۴۱ تا اواخر سال ۱۹۴۴ الهام گرفته اند که بیش از ۳۰ سناریوهای جنگ را در طی بازی تجربه خواهید کرد . تجهیزات جنگی شما از زمین ، هوا و دریا قابل کنترل هستند که قابلیت ارتقا، را نیز دارند .

 

Frontline Road To Moscow-CODEX

 

Frontline Road to Moscow دانلود بازی استراتژیکی Frontline: Road To Moscow برای PC




ادامه مطلب نظر ()
761
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:28

وقت آن رسیده که در سفر تاریکی همراه شوید و با تینا و سایر شخصیت های بازی به بخشی اسرارآمیز از دنیا که تابحال توسط هیچ غارتگری دیده نشده است سفر کنید. برای اولین بار در سری بازی های King Bounty، گیمرها می توانند نژاد رهبر خود را همانند کلاس آن تعیین کنند. شما می توانید یک جنگجوی نترس از گروه اورک ها، یک رهبر و درمانگر در گروه دمونز و یا استفاده از نیروی جادویی برای ایجاد ترس در گروه خون آشام ها شرکت کنید. شوالیه های انسانی به سرزمین آستریکس ها حمله کرده اند و یک دمونز جوان به نام نائولینی هنوز در غم از دست دادن پدرش است و تمام تمرکز وی بر این است که بتواند انتقام پدرش را بگیرد.

King's Bounty Dark Side PC-CODEX

 

Kings Bounty Dark Side pc cover دانلود بازی Kings Bounty Dark Side برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
811
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:28

بازی Don Bradman Cricket 14 یک بازی شبیه سازی شده ورزش کریکت می باشد. در این بازی سعی شده است که تمامی قوانین و دستورات لازم برای طبیعی و واقعی به نمایش در آوردن این ورزش زیبا اجرا شود و بازیکنان بتوانند با تمامی دستورات این بازی آشنایی پیدا کنند. در این سری از بازی امکان بازی بصورت Multiplayer و آنلاین وجود دارد. شما در این بازی میتوانید بر اساس شرایط فیزیکی خود (قد و وزن) ویژگیهای مربوط به خودتان را انتخاب کنید. سازندگان این بازی سعی کرده اند که در پایان این بازی، بازیکنان به یکی از حر فه ای ترین کریکت بازها تبدیل شوند.این بازی توسط کمپانی Big Ant Studios ساخته و توسط Home Entertainment Suppliers منتشر شده است.

 

Don Bradman Cricket 14-FLT

 

Don Bradman Cricket 14 دانلود بازی Don Bradman Cricket 14 برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
832
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:26

یک شبیه ساز کامل از کشتی رانی در دریاهای آزاد است . در این بازی شما به عنوان یک گروه نجات ، می بایست بهترین تلاش خود را برای نجات کشتی های در خطر افتاده انجام دهید . خاموش کردن آتش در دریا ، نجات کشتی های آسیب دیده ، جستجو مستقیم و عملیات نجات ، تماس مستمر با مرکز هماهنگی نجات دریایی ، نجات جان انسان ها و … از وظایف اصلی شما در این بازی می باشند . آب و حرکات آن به صورت واقع گرایانه ای طراحی شده اند که با تغییر وضعیت آب و هوا ، واکنش آن ها نیز تغییر خواهد کرد . در بازی دوربین های متعددی طراحی شده است که پلیر با تغییر آن ها می تواند نمایی کامل از بیرون و داخل کشتی در زاویه های مختلف داشته باشد .

 

Ship Simulator Maritime Search and Rescue-CODEX

 

Ship Simulator Cover بازی شبیه ساز کشتی رانی Ship Simulator Maritime Search and Rescue

 




ادامه مطلب نظر ()
832
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:25

برای شما رینگ های بوکس را به ارمغان می آورد . این بازی که بر اساس حرکات واقعی ورزشکاران این رشته طراحی شده است که در آن می توانید با مشت زنی به حریف خود ، امتیاز کسب نمایید . با بیش از ۲۰ حریف مختلف در سطح های متنوع می توانید به صورت دونفره یا آنلاین به رقابت بپردازید . این بازی در ابتدا برای گوشی های هوشمند عرضه شده بود که نسخه ی کامپیوتر آن نیز پس از درخواست متعدد هواداران ، منتشر شد . به لطف موتور Unreal Engine و گرافیک ۳D بازی ، چهره ها و حرکات ورزشکاران به خوبی طراحی شده اند . این قابلیت را در بازی خواهید داشت تا بوکسر خود را شخصی سازی کنید و لباس ها ، شلوار ، خالکوبی ها ، مدل مو ، رنگ پوست و سایر بخش های آن را مطابق با سلیقه ی خود انتخاب نمایید . بازی در شهرهای مختلف مثل لاس وگاس ، میدان سرخ مسکو، رم و نیویورک برگزار خواهد شد . در ادامه می توانید نسخه کرک شده ی CODX این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Real Boxing-CODEX | 1.2 GB

 

Real Boxing PC Cover دانلود بازی ورزشی بوکس Real Boxing

 




ادامه مطلب نظر ()
945
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:24

پشت هر تیم موفق، یک مدیر موفق است! در این بازی شما نقش مدیریت را ایفا می کنید و یکی از ۷۵تیم موجود در بازی های دوچرخه سواری حرفه ای دنیا را به دست خواهید گرفت. در این بازی شما در فصل ۲۰۱۴ این بازی ها قرار خواهید گرفت و بیش از ۲۰۰ مسابقه را در ۵۵۰ بخش مختلف که شامل تور فرانسه نیز می باشد تجربه خواهید کرد. تیم حرفه ای خود را مدیریت کنید و برنامه ی کاملی برای فصل خود برقرار سازید. قراردادها، اسپانسرها، زمان های استراحت و تمرینات می توانند مهم ترین عناصر مدیریتی برای شما باشند!  از بهترین استراتژی برای پیروز شدن در مسابقات استفاده کنید. در نسخه ۲۰۱۴ بازی، بهبود گرافیکی، ویژگی های مدیریتی جدید، سیستم مصدومیت های حقیقی، بازار نقل و انتقالات پویا، رابط کاربری کاملا جدید و خلاقانه و گیم پلی غنی تر را می توان نام برد.

Pro Cycling Manager 2014 PC-CPY

 

Pro Cycling Manager 2014 cover small دانلود بازی Pro Cycling Manager 2014 برای PC




ادامه مطلب نظر ()
838
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:24

شرکت یوبی سافت و استدیو RedLynx عنوان جدیدی از سری Trials را معرفی کردند. عنوان Trials Fusion در راه PS4,Xbox One خواهد بود و از جزئیات نسل بعدی متعددی بهره خواهد برد، افکت ها و بافت ها پیشرفت قابل توجه ای دارند. این نسخه بسیاری از فرمول های موفق نسخه اصلی را حفظ خواهد کرد و علاوه بر آن سیستم های جدیدی مبتنی بر فیزیک و خصوصیات اجتماعی مختلف وجود خواهند داشت. این برای اولین باری است که یوبی سافت این سری را بر روی تلفن های همراه خواهد آورد و شما قادر خواهید بود در هرجا که بخواهید این بازی را بر روی موبایلتان تجربه کنید. این بازی را می توان به عنوان ۵مین عنوان از سری بازی های Trials دانست. در این بازی از طراحی بسیار قوی فیزیک بازی و محیط بازی استفاده شده است و گیمرها با درنوردیدن موانع و پریدن از روی آن ها تجربه ای دلنشین را به همراه خواهند داشت. اولین DLC برای این بازی که به محبوبیت خوبی رسیده است، با نام Riders of the Rustlands منتشر شده که دارای مراحل جدید، مسابقات تازه و بخش ویرایش اشیاء در مسیر مسابقه را دارا می باشد. کمپانی یوبی سافت قرار گذاشته که ۵ پکیج دیگر نیز برای این بازی عرضه کند. بازی نیز به آخرین نسخه خود آپدیت شده و به دلیل آپدیت شدن تقریبا تمامی فایل های اجرایی بازی، تیم کرک کننده تصمیم بر آن گرفت که یک نسخه مجزا از بازی را عرضه کند. شما می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این DLC جذاب را به همراه بازی آپدیت شده به آخرین نسخه خود از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Trials Fusion Riders of the Rustlands PC-SKIDROW

 

Trials Fusion Riders of the Rustland pc cover دانلود بازی Trials Fusion Riders of the Rustlands برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
880
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:23

بازی جدید FX Football با ظاهری کاربرپسند و حرفه ای پا به میدان بازی های مدیریتی فوتبال گذاشته است. این بازی برای تمامی طرفداران فوتبال ساخته شده است و در آن شما شتاب، قدرت، انبوهی از گزینه های مختلف مدیریتی و هیجان را تجربه خواهید کرد! بستن قراردادهای جدید، جمع آوری یک تیم حرفه ای، بررسی و کشف تجهیزات موجود در بخش تمریناتی تیم فوتبال،ارائه دادن کنفرانسی برای هواداران، چیدن ترکیب تیم خود، مشاهده ی رشد بازیکنان تیم باتوجه به آموزش های و مربی گری شما، تشویق و رهبری آن ها در هنگام بازی از گوشه ی زمین، لمس پشتیبانی هواداران تیم شما و … همه در این بازی برای شما به وقوع خواهد پیوست!

FX Football PC-HI2U

 

FX Football pc cover دانلود بازی FX Football برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
1083
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:13

عنوان Mind Path to Thalamus یک بازی پازل اول شخص است با سبکی جدید و خلاقانه در محیط های با طراحی عالی می باشد. پازل های بازی بر اساس تغییر آب و هوا ، چرخش روز و شب ، باران ، مه و سفر در بین فصول طراحی شده اند و به راحتی می توانید آنها را تغییر دهید . شخصیت اصلی داستان مردی است که در حالت بیهوشی و کما ، در ذهن خود گیر کرده است ، تنها راه نجات او از این وضعیت حل پازل های بازی است . در این بین از محل های مختلفی مانند جنگل های فانتزی ، غارهای تاریک ، جهانی متشکل از آب و یخ دیدن خواهید کرد که هریک به گونه ای احساسات او را بازگو می کنند .

Mind Path to Thalamus-CODEX

 

Mind Path to Thalamus PC دانلود بازی Mind Path to Thalamus برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
1571
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:12

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید