تبدیل فایل های ویدئویی با Tipard Video Converter Platinum 6.2.30

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 22
  • بازديدهای ديروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 2
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديدهای این هفته : 105
  • بازدید این ماه : 1241
  • بازدید سال : 10507
  • كل بازديدها : 161878
  • 3.128.94.171
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

نام نرم افزاری می باشد که برای تبدیل فرمت های ویدیویی مختلف ، به فرمت محبوب و دوست داشتنی HD ساخته شده است. فرمت های با کیفیت HD که تحت اثر این نرم افزار می باشند عبارتند از: HD TS, HD MTS, HD WMV, HD MPG, HD MPEG4, H.264/AVC, HD AVI, HD ASF و … . این نرم افزار قادر است تا فایل های صوتی موجود در ویدیوهای شما را به فرمت های گوناگونی ذخیره کند که از جمله این فرمت ها می توان به AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, MP3, M4A, MP2, OGG, WAV, WMA و سایر فرمت ها اشاره نمود. از ویژگی های این نرم افزار ، تبدیل کردن چندین فایل مالتی مدیا به صورت همزمان و همچنین امکان پیش نمایش فایل های برای تبدیل را می توان اشاره کرد.

 

Tipard.Video.Converter.Cover تبديل فايل هاي ویدئويي با Tipard Video Converter Platinum 6.2.30

 




ادامه مطلب نظر ()
1390
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393 زمان : 19:59

یک ویرایشگر قدرتمند برای ویرایش فایل های تحت وب است . این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایل های javascript/CSS/HTML را به راحتی ویرایش کنید . با استفاده از قابلیت autocompletion برنامه می توانید با کدهای آماده ی نرم افزار ویرایش و ساخت فایل های خود را سریع تر انجام دهید و احتمال بوجود آمدن خطا را کاهش دهید . در پایان نیز میتوانید نتیجه ی کار خود را با مرورگرهای مختلف تماشا کنید و یا اینکه آنها را به طور مستقیم به سرور FTP و یا همان هاست خود منتقل کنید .شما با استفاده از امکانات منحصر به فرد JetBrains Webstorm می توانید زیباترین وبسایت ها را خلق کنید. قابلیت باز کردن کدها از هر جای ویندوز و کار بر روی آن ، سرعت شما را افزایش خواهد داد.

 

JetBrains%20WebStorm%209.0.1%20Build%20139.252 نرم افزار ویرایشگر قدرتمند صفحات وب JetBrains WebStorm 9.0.1 Build 139.252




ادامه مطلب نظر ()
1363
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393 زمان : 19:53

یک ابزار نسبتا کوچک اما بسیار قدرتمند می باشد که تنها با نصب خود می تواند minimize-to-tray را به نوار عنوان پنجره ها و در واقع به ابزار کار شما اضافه کند که به وسیله این قابلیت شما این امکان را خواهید داشت تا با یک کلیک هر پنجره ای را به tray ویندوز خود بفرستید. این نرم افزار با اضافه کردن یک گزینه به قسمت نوار عنوان پنجره به شما امکان اعمال تغییراتی چون فشرده کردن پنجره، تبدیل پنجره مورد یک آیکون ریز و انداختن آن بر روی دسکتاپ و … اشاره کرد. به طور کل این نرم افزار یکی دیگر از نیازهای کاربران ویندوز را برطرف میکند.

 

Actual%20Window%20Minimizer%208.2.1 نرم افزار مدیریت کامل پنجره های ویندوز Actual Window Minimizer 8.2.1




ادامه مطلب نظر ()
1235
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393 زمان : 19:50

نیاز به یک نرم افزار رایت سبک، قدرتمند دارید که با درایو شما کار می کنند ؟ DeepBurner یک نرم افزار قوی برای رایت انواع CD و DVD هست.این برنامه با استفاده از الگوریتم های پیشرفته به سریع ترین و ایمن ترین صورت داده های مختلف رسانه ای و اسنادی را روی سی دی و دی وی دی رایت کنید. این برنامه از تعداد بسیار زیادی رایتر internal و external پشتیبانی میکند. امکان رایت به صورت همزمان از ویژگی بارز این برنامه می باشد. از قابلیت های DeepBurner میتوان به از اطلاعات تان نسخه پشتیبان بگیرید ، امکان رایت و بازخوانی فایل های ISO ، آرشیوی از تصاویر و فیلم های خود بسازید ، قابلیت رایت AudioCD و … اشاره کرد .

 

DeepBurner 1.9.0.228 نرم افزار رایت CD و DVD با DeepBurner 1.9.0.228




ادامه مطلب نظر ()
1551
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393 زمان : 19:49

برنامه ایست که برای افترافکت ارائه شده و جهت خلق فیلتر و افکت استفاده می شود . این برنامه که برای Adobe After Effects ارائه شده ، بیش از ۱۸۰ مجموعه فیلتر وجود دارد که به فیلم‌هایتان تنوع بی نظیری می‌دهد مثلا در برنامه میکس فیلم تصاویر زمینه را بردارید یا خودتان روی هر تصویری یک زمینه بیندازید. علاوه بر به طور مستقل اجرا شدن به عنوان یک نرم افزار، Boris FX می تواند به عنوان یک پلاگین برای سایر نرم افزار های ویرایش فیلم به کار برده شود. به وسیله این برنامه می توانید زمینه فیلم را برداشته و تصاویر و افکت های مورد علاقه ی خود را اضافه کنید . ابزار های پیشرفته Vector paint و spline موجود در نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به ایجاد ماسک های متحرک بپردازید .

 

Boris Continuum Complete AE 9.0.2 نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم Boris Continuum Complete AE 9.0.2




ادامه مطلب نظر ()
1317
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393 زمان : 19:47

از بهترین نرم افزار ها در زمینه بازیابی فایل های پاک و فرمت شده می باشد. این برنامه قادر است انواع اطلاعات شما را که به شکل‌های مختلف نظیر فرمت شدن دیسک‌ها ، حذف شدن تصادفی و… به سادگی و در کمترین زمان ممکن بازیابی کند. این نرم افزار از فایل های سیستمی FAT و NTFS پشتیبانی می کند و قادر است تا هر عکس، فیلم، آهنگ، فایل های متنی، پارتیشن های حذف شده و یا صدمه دیده، فایل های کد گذاری شده و … از دیسک‌هایی نظیر‌هارد دیسک ، کول دیسک ، مموری کارت ، دوربین ، دستگاه‌های اپل و… بازیابی کنید . علاوه بر این قابلیت بازگردانی فایل های کد گذاری شده و فشرده شده سیستمی نیز مهیا است.

 

TogetherShare Data Recovery Pro 4.4.0 نرم افزار بازيابي اطلاعات حذف شده TogetherShare Data Recovery Pro 4.4.0




ادامه مطلب نظر ()
1189
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393 زمان : 19:47

نرم افزاری پرکابرد برای افراد حرفه ای می باشد که قصد خلق انمیشن های تصویر در تصویر به روش کارآمدی تری را دارند. این نرم افزار با داشتن محیط کاری شهودی، کتابخانه ای با محتوای مجازی و امکانات قدرتمندی چون داشتن دستگاه کامل یک اسکلت، ترسیم خودکار عکس، سه بعدی کردن کناره های عکس، شیار محرک، ویرایشگر حرفه ای حروف و … توانسته در بین بهترین نرم افزارهای انیمیشن سازی به صورت دو بعدی قرار گیرد. همچنین می توانید پس از ساخت انیمیشمن دو بعدی خود آنرا با یک انیمیشن سه بعدی تلفیق کنید.برخی ویژگی های نرم افزار توانایی render نمودن سریع تصاویر ، قابلیت استفاده از عکس ها در ساخت تصاویر ، توانایی ذخیره سازی فایل های پروژه و … است .

 

Smith Micro Anime Studio Pro 10.1 نرم افزار طراحی انیمیشن های حرفه ای Smith Micro Anime Studio Pro 10.1




ادامه مطلب نظر ()
1372
تاریخ : پنج شنبه 8 آبان 1393 زمان : 15:11

با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. برای دانلود و اطلاع از تغییرات این نسخه از اپدیت به ادامه ی مطلب بروید.

 

nVIDIA GeForce Driver  آخرین درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver 344.48 WHQL




ادامه مطلب نظر ()
1429
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 11:10

اگر از جمله کسانی هستید که به تعداد دفعات زیاد تعویض ویندوز انجام میدهند و از نصب چندباره درایورهای سخت افزاری خسته شده اید ، باید مطلع باشید که میتوان از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان (Backup) تهیه کنید و بعد از هربار نصب ویندوز به راحتی تمامی درایورها را نصب کنید. همچنین لازم است که برای حفظ کارآمدی کامل قطعات سخت افزاری همزمان با آپدیت ویندوزتان ، درایورها را نیز آپدیت نگهدارید که برای اینکار اگر بخواهید به سایت سازنده سخت افزارها مراجعه کنید ، وقت زیادی را از دست خواهید داد. در کنار این مسئله در بعضی اوقات لازم است که درایوری را از طریق اینترنت پیدا کنید و نصب نمایید. Driver Easy Pro تمامی موارد ذکر شده در سطور بالا را برایتان در یک نرم افزار ساده فراهم آورده است. نرم افزاری ساده و کاربردی که میتواند درایورهای گم شده سخت افزارها را برایتان از طریق اینترنت پیدا کرده و نصب نمایید. همچنین میتواند از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان تهیه نمایید و در مواقع لزوم آن را بازگردانی (restore) نماید. این نرم افزار بسیار ساده اطلاعات لازم از سخت افزارها و سیستم عاملتان را نمایش میدهد و میتواند با جستجوی سریع در اینترنت ، ضمن یافتن درایورهای گمشده ، درایورهای نصب شده را نیز آپدیت نماید. در کنار این قابلیت ، شاید نمایش اطلاعات جزئی از سخت افزارها مانند کارت گرافیک،کارت صدا ، حافظه رم و مادربورد نیز جالب باشد. این نرم افزار حتی میتواند درایورهای مربوط به قطعات متصل به کامپیوترتان مانند پرینترها ، دستگاه های دیجتال و موس و کیبرد و… را شناسایی و فرایندهای لازم را برروی آنها انجام دهد. در هنگام دانلود آپدیت یا درایورهای گمشده ، میتواند ضمن مشاهده حجم فایل در حال دانلود ، محل دانلود شدن آن روی سیستم خودتان را مشاهده کنید و در صورت نیاز فایل را در محل دیگری نیز نگهداری کنید.

 

DriverEasy Professional 4.7.4.31310 نرم افزار دانلود درایور های سخت افزاری DriverEasy Professional 4.7.4.31310




ادامه مطلب نظر ()
1327
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 11:5

نرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای قفل کردن و مخفی نمودن انواع اطلاعات از جمله فایل ها و فولدرها و درایورها می باشد. توسط این نرم افزار میتواند به راحتی هرچه تمام تر فایل ها و فولدرها و درایورها را با پسورد محافظت نمود یا اینکه برای دیگر کاربران مخفی ساخت. تمامی محافظت های صورت گرفته توسط این نرم افزار از جمله قفل گذاری و مخفی سازی در حالت safe mode ویندوز نیز پابرجا خواهد بود و اینطور نیست که در حالت Safe mode فرایندهای نرم افزار Folder Protect اجرا نشوند و اطلاعات شما به راحتی از دست برود. Folder Protect علاوه بر توانایی محافظت از فایل ها ، فولدرها و درایورها میتواند روی نرم افزارها و افزونه ها نیز قفل گذاری انجام دهد. علاوه بر قابلیت حافظت فایل توانایی Delete-Proof میتواند فایل ها را به صورت امن و غیرقابل بازگشت حذف نماید. این قابلیت برای نابود سازی مطمئن اطلاعات محرمانه که میخواهید دیگر قابل بازیابی نباشد ، مورد استفاده قرار میگیرد.

 

Folder Protect 2.0.0 نرم افزار مخفی کردن اطلاعات Folder Protect 2.0.0




ادامه مطلب نظر ()
2459
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 11:0

در اصل تصویر کوچکی است که روی فایل ویدئویی (همانند آیکن) قبل از اجرا و به منظور کنترل و دسترسی آسان به فایل مربوطه ساخته می شود. Video Thumbnails Maker یک نرم افزار کوچک و بسیار کاربردی در زمینه ساخت Thumbnails برای ویدیوهای شما می باشد. این نرم افزار از تمامی فرمت های ویدئویی (حتی فرمت هایی نظیر MOV, QT, FLV, SWF, RM) پشتیبانی می کند. این برنامه قابلیت ساخت سریع Thumbnails را دارد و می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که آرشیوهای ویدیویی در منزل و یا در آفیس خود دارند و دیگر نیاز نیست برای شناسایی ویدیوها آنها را اجرا کنند بلکه از طریق تصاویر Thumbnails می توانند تصویر گوچک را ببینند و در صورت نیاز آن را اجرا کنند.

 

Video Thumbnails maker 6.3.0.0 نرم افزار ساخت تصاویر کوچک برای فیلم Video Thumbnails maker 6.3.0.0




ادامه مطلب نظر ()
1594
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 10:57

نرم افزاری کدباز ایده آل برای تبدیل رایانه ویا تلویزیون شما به یک مدیا سنتر پیشرفته می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا به موزیک و رادیوی مورد علاقه خود خود گوش دهید، دی وی دی ها و ویدئوهای خودرا ذخیره و تماشا نمایید، تلویزیون پخش زنده را بوسیله یک ضبط کننده دیجیتال ویدئو زمان بندی و ضبط نموده و بسایری مواردی از این قبیل را انجام دهید. می توانید را MediaPortal به عنوان نرم افزاری کدباز استفاده نمایید. این بدان معنی می باشد که حتی میتوانید به توسعه و نیز بهبود این نرم افزار نیز بر حسب نیاز های خود با استفاده از پلاگینهای جدید بسیار موجود در مجموعه MediaPortal کمک نمایید.

 

MediaPortal 1.8.0 Final نرم افزار مدیا سنتر بی نظیر MediaPortal 1.8.0 Final




ادامه مطلب نظر ()
810
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 10:54

نرم افزاری با کاربری آسان برای تامین امنیت کامپیوتر و ابزارهای خصوصی شما در سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار از بهترین و ساده ترین روش های ممکن برای محافظت PC شما در برابر تغییرات مشکوک , هکرها و همچنین بدافزارهای موجود در شبکه استفاده می کند. به وسیله Shadow Defender v1.1 می توانید سیستم خود را به صورت محیط مجازی و پنهان بارگذاری کنید (تقریبا همان تعریف Safe Mode ولی با روش دیگر و به صورت امن) که این حالت Shadow Mode نامیده می شود تمام حملات و اجرای بد افزارها در محیط مجازی صورت می گیرد که واقعا اتفاق نمی افتند , فقط کافیست که بعد از وقوع حمله و هک شدن سیستم خود را Restart کنید تا همه چیز به حالت اول برگردد در عین حال تمام فایل ها و پوشه های (Folder) شما به صورت واقعی ذخیره می شوند.

 

Shadow Defender 1.4.0.553 Final نرم افزار بالا بردن امنیت سیستم Shadow Defender 1.4.0.553 Final




ادامه مطلب نظر ()
709
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:13

گدجت ها ابزارک های زیبا و کاربردی هستند که به صورت پیش فرض در ویندوز هفت وجود دارند این مجموعه بزرگترین مجموعه‌ای است که برای ابزار‌های دسکتاپ موجود است و ویژگیهای آن عبارتند از :

-استفاده از این ابزار‌ها برای نمایش تصاویر.

-نمایش دادن ساعت و تاریخ بر روی دسکتاپ.

-نمایش مقدار استفاده شده از CPU و RAM و Hard Disk به صورت تصویری.

-با استفاده از این ابزار‌ها میتوانید از درجه هوای کشور‌های مختلف ،واحد‌های پول رایج و…را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

-و….هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Windows 7 Gadgets مجموعه ۹۰۰ گدجت ویندوز سون Windows 7 Gadgets




ادامه مطلب نظر ()
760
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:13

سیستم شما همیشه و در هر زمان نمی تواند بالاترین کارایی خود را از لحاظ نرم افزاری داشته باشد و طبیعتا در صورت مواجه شدن با مشکلات، کاربر مایل است که سیستم به وضعیت خوب چند وقت پیش خود بازگردد. سیستم عامل ویندوز از ویندوز Me به بعد با خود بخشی به نام Windows Restore را دارا بوده که قادر به بازگرداندن سیستم تا حد امکان به آخرین وضعیت خوب قبلی خود می باشد. ولی این بخش نیز مانند باقی بخش های سیستم عامل ویندوز به طور تخصصی و به عنوان بهترین برای این کار مناسب نیست و فقط تعدادی از فایل ها را به حالت قبل بر می گرداند. Rollback Rx نرم افزاری قوی برای بازگردانی سیستم است و از هدر رفتن داده ها جلوگیری می کند و قابل استفاده کاربرهای خانگی و IT پیشرفته می باشد و مشکلات مهم کامپیوتر را رفع می کند. ابزاری عالی برای بازگردانی سیستم و اطلاعات آن به زمان قبل است و بسیاری از مشکلات پیش آمده مرتبط با ویروس ها و ایراد های سیستم را می تواند حل کند. بنابراین تمامی عملیات تعمیری و بازگردانی اطلاعات شما از این پس می تواند تنها طی چند ثانیه و چند کلیک موس صورت گیرد.

 

RollBack Rx Professional 10.2 Final نرم افزار بازگردانی حرفه ای اطلاعات RollBack Rx Professional 10.2 Final




ادامه مطلب نظر ()
687
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:8

با نصب برخی از برنامه ها نوار ابزارهایی نیز بر روی مرورگر سیستم نصب می شود که برخی جنبه تبلیغاتی و برخی کارایی لازم برای کاربر را ندارند، بعضی از این نوار ابزارها با کنترل گرفتن بخش های رایج مرورگر نظیر جستجوگر مانع از تحقق خواسته های مطلوب کاربر میشوند برای مثال شما قصد جستجو از گوگل را دارید ولی با باز شدن مرورگر موتور Ask باز میشود، یا اینکه برخی از آنها به منظور دریافت آخرین خبرهای روزانه نیازمند یک ارتباط دائمی با سرور مرجع هستند که این به نوبه خود موجب اختصاص یافتن بخشی از سرعت اینترنت به خود است، Auslogics Browser Care نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای حذف افزونه ها و نوار ابزارهای غیر ضروری مرورگرها می باشد که با پشتیبانی کامل از هر سه مرورگر Chrome, Firefox و IE با نمایش لیستی از نوار ابزارهای نصب شده، تنظیمات مرورگر، تنظیمات صفحه خانگی (Home Page) و … امکان حذف یا غیر فعال سازی آن ها را فراهم می سازد. همچنین با نسخه های مختلف ویندوز نیز سازگاری دارد.

 

Auslogics Browser Care v2.0.0.0 نرم افزار بهینه سازی مرورگرها Auslogics Browser Care v2.0.0.0




ادامه مطلب نظر ()
664
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:52

نرم افزاری رایگان و خوش ساخت برای اضافه کردن سریع متن و نوشته های دلخواه بر روی تصاویر است که با ابزارهای متنوعی که در اختیار شما می گذارد توانایی ایجاد هرگونه متن و علامتی را بر روی عکسهای شما دارد. این نرم افزار به شدت در میان طراحان فضای اجتماعی کاربرد دارد . به دلیل اینکه می توانند به راحتی و سرعت از کارهای خود عکس با کیفیت تهیه کرده و حتی از طریق برنامه لینک URL ثبت کرده و یا مستقیم از خود برنامه به اشتراک می گذارند .

 

Skitch 2.3.1.168 نرم افزار علامت گذاری بر روی تصاویر Skitch 2.3.1.168

 




ادامه مطلب نظر ()
658
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:51

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome 38.0.2125.101 Final




ادامه مطلب نظر ()
1219
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:44

یک نرم افزار جامع چند رسانه ای می باشد که امکاناتی مانند ذخیره فیلم ، تبدیل فرمت و تبدیل فیلم ها ، موزیک و عکس ها به فیلم های با کیفیت HD را برای کاربران فراهم می کند. این مجموعه نرم افزاری از ویندوز ۸ و اجرای دیسک های Blu-Ray نیز کاملا پشتیبانی می کند. Nero Platinum از جدیدترین فرمت های ویدئویی پشتیبانی کرده و تمامی امکاناتی که شما برای تبدیل فرمت ، ویرایش ، رایت ، پخش و لذت بردن از فیلم ها ، موزیک و عکس ها با کیفیت HD نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

 

Nero 2015 Platinum v16 cover حرفه ای ترین نرم افزار رایت دیسک در دنیا Nero 2015 Platinum v16.0.03000




ادامه مطلب نظر ()
867
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 16:13

ویدیوهای خانگی خود را به ویدیوهایی با حرفه ای ترین ادیت های هالیوودی تبدیل کنید! با نرم افزار جدید کمپانی Nero با نام Nero Video 2015 شما می توانید ویدیوهای خود را با انیمیشن های خارق العاده خلق کنید و آن ها را به اشتراک بگذارید، رایت کنید و یا در حافظه سیستم خود نگهداری کنید. این نسخه از نرم افزار ویرایشگر ویدیویی Nero، با پشتیبانی از سیستم Ultra HD یا همان ۴K همراه است و از تم های بسیار بسیار متعددی پشتیبانی می کند. از دیگر افزونه های آن می توان به استابیلایزرهای ویدیویی و پکیج افکت های ویدیویی را یاد کرد.

 

Nero Video 2015 cover طعم جدیدی در ویرایش ویدیوهای 4K با Nero Video 2015 v16.0.01500




ادامه مطلب نظر ()
1269
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 15:57

نرم افزاری قدرتمند، مجانی و بسیار خوش دست جهت پاک سازی فایل های بیهوده و اضافی و هم چنین پاک سازی کامل ردپاها، تاریخچه مرورگرها و … می باشد. این نرم افزار که برای سیستم های لینوکس و ویندوز طراحی شده قادر به پاکسازی هزاران اپلیکیشن شامل فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، Google Chrome، Opera، Safari و شمار بسیار زیادی از نرم افزار های مختلف دیگر است. BleachBit گذشته از حذف ساده ی فایل ها ویژگی های پیشرفته ای مانند Shred کردن فایل ها برای پیشگیری از ریکاوری، پاکسازی کامل دیسک در جهت حذف همیشگی فایل های پاک شده و ارتقاء سرعت فایرفاکس را در بر دارد.

 

BleachBit v1.4 نرم افزار پاک سازی فایل های اضافی سیستم BleachBit v1.4




ادامه مطلب نظر ()
625
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 15:45

محصولی فوق العاده کاربردی و جالب می باشد که توسط آن می توانید فضایی از هارد دیسک خود را به عنوان حافظه RAM سیستم تعیین نمایید و باعث افزایش فضای رم و در نتیجه سرعت بالاتر در سیستم خود باشید. این برنامه با سخت یک درایو جدید شما را از ایجاد یک پارتیشن جدید بی نیاز کرده و از هنگ کردن سیستمتان جلوگیری می کند.ویژگی های این نرم افزار جلوگیری از هنگ سیستم ، کارایی بالا و تسریع کارها و … است .

 

GiliSoft RAMDisk 6.4.0 نرم افزار استفاده هارد دیسک به عنوان حافظه رم GiliSoft RAMDisk 6.4.0




ادامه مطلب نظر ()
1201
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 15:44

برخی از سیستم ها ممکن است دارای بیش از یک هارد دیسک باشند. هارد دیسک یک محیط ذخیره سازی دائم برای اطلاعات را فراهم می نماید . اطلاعات دیجتال در کامپیوتر می بایست بگونه ای تبدیل گردند که بتوان آنها را بصورت دائم بر روی هارد دیسک مغناطیسی ذخیره کرد. CrystalDiskInfo نرم افزاری است که می توانید به وسیله آن اطلاعاتی کامل و دقیق در رابطه با هارددیسک خود به دست آورید. با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعاتی مانند شماره سریال، مارک، دمای هارد دیسک در حین کار و … به دست آورید.

 

CrystalDiskInfo 6.2.1 Final نرم افزار نمایش کامل اطلاعات هارد دیسک CrystalDiskInfo 6.2.1 Final

 




ادامه مطلب نظر ()
680
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 15:42

نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن و بدون نیاز به طراحی قادر خواهید تا جداول و نمودارهای مختلف با اشکال گوناگون را با توجه به نیاز خود رسم نمایید. به عنوان مثال قادر خواهید بود تا نموداری از نوع نوع طراحی شبکه های Lan را رسم کنید. در این نرم افزار به راحتی می توان نمودارها و جداول را تنها با چند کلیک ایجاد نمود. همچنین در این نرم افزار می توان از عکس ها و اشکال مرتبط با موضوعات مختلف استفاده نمود. به جرات می توان گفت این نرم افزار گرافیکی می تواند کمک بزرگی به دانشجویان، معلمان و مهندسان جهت رسم و تولید انواع دیاگرام ها باشد تا ایده های خود را به راحتی پیاده کنند.این نرم افزار محصولی از شرکت EDrawSoft می باشد.

 

EdrawSoft%20Edraw%20Max%207.8.0.2900 نرم افزار رسم حرفه ای نمودار ها EdrawSoft Edraw Max 7.8.0.2900

 




ادامه مطلب نظر ()
741
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 15:41

مخفف Network Mapper میباشد و یک نرم افزار کاربردی برای جستجوی شبکه یا ممیزی امنیتی شبکه به شمار میاید. این نرم‌افزار توانایی دارد سیستم عامل (و نسخه‌های OS) سرویس دهنده‌ها و یا اعضا شبکه که در حال اجرا هستند را به همراه نوع packet filter‌ها و دیوار آتش‌های مورد استفاده قرار گرفته شناسایی کند.بسیاری از مدیران شبکه و سیستم هم این نرم افزار را برای انجام وظایفی مانند صورت برداری از شبکه، مدیریت برنامه‌های به روز رسانی خدمات، و نظارت بر به روز شدن خدمات و میزبان‌های شبکه مفید می‌دانند.Nmap یک نرم افزار رایگان است که به همراه کدهای آن تحت واژه GNU GPL در دسترس می باشد.

 

Nmap 6.47 Final نرم افزار ارزیابی امنیت شبکه Nmap 6.47 Final




ادامه مطلب نظر ()
997
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:13

یک نرم افزار ۱۰۰% رایگان جهت گرفتن پشتیبان (Backup) حرفه ای از تمامی فایل های کامپیوتر شما می باشد. با این نرم افزار همواره از اطلاعت خود یک بک آپ معتبر دارید تا در صورت بروز هر گونه حادثه از پاک شدن همیشگی فایل های خود در امان باشید.این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلودها دریافت نمایید. قابلیت هاى کلیدى این نرم افزار تهیه ی نسخه ی پشتیبان در هر ناحیه از کامپیوترتان، بر روی شبکه، درایو FTP و … ، اختصاص زمان و تاریخ برای انجام پشتیان گیری ، رمز گذاری بر روی فایل بک آپ گرفته شده و … است .

 

Comodo Backup 4.3.9.27 نرم افزار قدرتمند پشتیبان گیری Comodo Backup 4.3.9.27




ادامه مطلب نظر ()
675
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:11

نرم افزار ویرایش فیلم و فایل های ویدئویی با رابط کاربری ساده و سریع است .با استفاده از نرم افزار ویرایش ویدئو شما قادر خواهید بود چندین فایل ویدئویی را به هم پیوند بدهید، و یا یک فایل ویدیویی را به چندین قسمت تقسیم کنید، بخش یا بخش های دلخواهی از فایل ویدیویی را به راحتی و با سرعت خوبی انتخاب و برش بزنید، در تمامی این حالات کیفیت فایل ویدیویی شما توسط نرم افزار حفظ خواهد شد .با کمک گرفتن از این نرم افزار شما قادرید تا فایلهای صوتی و تصویری را به هر فرمتی که بخواهید برای گوشی های همراه تان مانند آیفون و سامسونگ و تبلت ها و کامپیوترهای شخصی تبدیل نمایید.

 

idoo Video Editor Pro 3.5.0 نرم افزار ویرایشگر ویدئو idoo Video Editor Pro 3.5.0




ادامه مطلب نظر ()
648
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:9

نرم افزارهای مسنجر بسیاری برای کاربران ویندوز وجود دارد که می توانند از آن ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده کنند، اما شیوه کار اکثر آن ها بدین صورت است که به یک ارتباط اینترنتی نیاز دارند. در مواردی کاربران یک شبکه به اینترنت دسترسی ندارند و یا استفاده از نرم افزار های مسنجر مسدود شده است در این شرایط شما می توانید از نرم افزار LAN Messenger استفاده کنید.این ابزار با کاربری آسان خود هنوز هم بهترین گزینه پیغام رسان برای کاربران خانگی و یا شرکت های تجاری به شمار می رود . LanToucher Messenger به گونه ای ساخته شده است که قابلیت نصب بر روی بیشتر سیستم عامل های پرطرفدار ویندوز از قبیل Windows Vista/Windows NT 4/2000/XP/Server 2008/Server 2003 و همچنین Unix/Linux می باشد و با استفاده از پروتوکل های استاندارد SMB/CIFS کار می کند.

 

LAN Messenger 6.3 نرم افزار مسنجر برای شبکه LAN Messenger 6.3




ادامه مطلب نظر ()
1299
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:7

نرم افزاری برای دانلود ویدئو ها و فیلم های آنلاین از بیش از ۴۰ سایت مختلف است .در این نرم افزار تنها با یک کلیک ساده قادرید تا هر ویدئویی را که بر روی مرورگرهای IE ، Firefox یا Chrome قابل پخش است دانلود نمایید. این نرم افزار همچنین قادر به تبدیل تمامی ویدئوهای دانلود شده و با تمامی فرمت ها موجو است.این نرم افزار علاوه بر امکان دانلود فیلم ها از سایت هایی مثل یوتیوب، فیس بوک و … توانایی تبدیل فرمت و ذخیره فیلم ها با فرمت دلخواه و صدای کلیپ را به صورت یک mp3 مجزا ذخیره نماید را نیز دارد.

 

Wondershare AllMyTube 4.2.1.2 نرم افزار دانلود از سایت های اشتراک گذاری ویدئو Wondershare AllMyTube 4.2.1.2




ادامه مطلب نظر ()
668
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:7

هر کدام از فایلهایی که در کامپیوتر می بینید به شکل خاصی هستند این اشکال مختلف را ایکون می نامیم. هر کدام از ایکون ها معنی و مفهوم خاصی دارند مثلا ایکون مای کامپیوتر به شکل یک مانیتور است. اینبار نرم افزاری را برای شما کاربران محترم سایت دانلودها آماده کرده ایم که میتوانید از ان برای ساخت ایکون استفاده کنید. ArtIcons Pro نرم افزار بسیار خوبی برای ساخت ایکون میباشد. شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا ایکونهای بسیار زیبا بسازید. بعلاوه می توانید عکس های دلخواه خود را وارد نرم افزار کنید و پس از ویرایش های نهایی انها را به صورت ایکون ذخیره نمایید. ایکون هایی که با استفاده از این نرم افزار میسازید را میتوانید به عنوان ایکون هر کدام از نرم افزارها ، پوشه ها و تمام فایلهای ویندوز قرار دهید. این نرم افزار میتواند در ورودی فرمتهای BMP, DIB, RLE, GIF, JPG, JPE, JPEG, TIF, TIFF, CPT, WMF, EMF, PNG, PCX, JP2, JPC, J2K, TGA را قبول کند که پس از اعمال تغییرات بر روی هر کدام از فرمتها میتوان انرا در فرمتهای ICO, BMP, GIF, JPG, TIF, WMF, EMF, PNG, PCX, J2K, TGA, RAS ذخیره نمود. در این نرم افزار ابزارهای مختلف ویرایش عکس قرار داده شده که شما با بهره گیری از انها راحتتر میتوانید ایکون مورد نظر خود را بسازید.

 

ArtIcons Pro 5.44 نرم افزار ساخت آیکون های زیبا ArtIcons Pro 5.44




ادامه مطلب نظر ()
610
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:6

یک راه حل ایده آل برای مدیریت و کار با بانک های اطلاعاتی MySQL, PostgreSQL و Oracle می باشد. رم افزاری ایده آل که در عین داشتن واسط گرافیکی ساده اما جذاب توانایی هماهنگی با انواع بانک های اطلاعاتی رایج را هم دارا بوده و می تواند خیال شما کاربران را در زمینه مدیریت بانک های اطلاعاتی به صورت حرفه ای راحت کند. Navicat Premium به شما اجازه می دهد به سازماندهی و تبادل داده ها در بانک های اطلاعاتی پرداخته و از ایمن بودن انجام این فرایند ها آسوده خاطر باشید. با استفاده از Navicat Premium می توانید به سرورهای محلی و یا ریموت اتصال برقرار کنید و عملیات هایی نظیر توابع ورودی (‌Import) و خروجی (Export) داده ها را، به خوبی گرفتن بک آپ انجام دهید. همچنین Navicat Premium از تکمیل کد، فرم مشخصات و سرویس های هشدار از طریق ایمیل، و غیره پشتیبانی می کند.

 

Navicat Premium Enterprise 11.1.3 نرم افزار مدیریت بانک اطلاعاتی Navicat Premium Enterprise 11.1.3

 




ادامه مطلب نظر ()
606
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:5

امروزه اگر نگاهى به دور و اطراف خود بیاندازید، تأثیر غیرقابل انکار کامپیوتر و نفوذ آن را در زمینه‌هاى مختلف مشاهده خواهید کرد. اکنون دیگر حتى یک کاربر عادى خانگى مى‌تواند کارهایى را مانند ساخت و ویرایش صدا و تصویر انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نیازمند امکانات، ابزار و دانش خاصى بوده است. FL Studio یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های آهنگ سازی و ساخت موسیقی است . این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات متعدد برای کاربران و همچنین ابزارهای پیشرفته کمک شایانی در زمینه آهنگ سازی می نمایند. این استودیوی موسیقی به جهت ویژگی های خود و در بسیاری از موارد، با ویژگی های نوآورانه خود، در لیست استودیوهای حرفه ای موسیقی قرار می گیرد. همچنین این نرم افزار در طی سالیان دراز موفق به دریافت جایزه های معتبر گردیده و از آن به عنوان برترین های صنعت موسیقی یاد می گردد.

 

FL Studio Producer Edition 11.1.0 نرم افزار آهنگ سازی FL Studio Producer Edition 11.1.0

 

 




ادامه مطلب نظر ()
634
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:4

بسیاری از مواقع کاربران برای تهیه یک تصویر از برنامه ای خاص و یا تهیه یک سند از کلید PrintScreen صفحه کلید استفاده می کنند که با این کار کاربر قادر به ذخیره سازی تصاویر گرفته شده نمیباشد و باید توسط یک برنامه دیگر مثل Paint عکس را ذخیره کند.DeskSoft SmartCapture یک نرم افزار بسیار عالی در زمینه عکس برداری از محیط ویندوز. واسط کاربری خوب و آسان و امکانات قدرتمند این نرم افزار در کنار حجم بسیار کم، این برنامه را به یک ابزار ایده آل و کامل برای عکس برداری از صفحات مختلف دسکتاپ و محیط ویندوز. این نرم افزار یک ابزار قدرتمند با روش کار آسان می باشد که این امکان را فراهم می سازد تا کاربران مبتدی نیز بتوانند عکس هایی بسیار با کیفیت از صفحه نمایش رایانه خود بگیرند.

 

DeskSoft SmartCapture 3.2.2 نرم افزار عکس برداری از محیط ویندوز DeskSoft SmartCapture 3.2.2




ادامه مطلب نظر ()
675
تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1393 زمان : 8:24

یک برنامه میکس کامپیوتری برای افراد مبتدی و حتی افراد حرفه ای می باشد. این نرم افزار یک جعبه ذخیره سازی بی نظیر دارد که به شما اجازه می دهد تا فایل های مالتی مدیا خود را وارد نمایید ، میکس کنید ، به جستجو در بین تمامی فایل های mp3, ogg, wma, flac, wav و یا فایل هایی که از سایت Itunes خریداری کرده اید بپردازید.این نرم افزار ، یک نرم افزار آستاندارد و حرفه ای است و تمامی نیازهای شما را برای تبدیل به یک دیجی را فراهم می سازد.

 

PCDJ DEX 3.0.1 نرم افزار دی جی مجازی PCDJ DEX 3.0.1




ادامه مطلب نظر ()
722
تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1393 زمان : 8:22

نرم افزار Helium Music Manager یک ابزار مدیریت آهنگ ها می باشد که توانایی مدیریت پخش آهنگ ، جستجو ، rip, tag, browse, rename, burn و موارد دیگری را دارد ضمن این که برای هماهنگ سازی و همگام کردن (synchronize) آهنگ های شما با دستگاه های بخش آهنگ همراه توانایی ویژه ای دارد . Helium Music Manager برنامه قدرتمند برای جایگزینی برنامه های ripper, player, tag editor و دیگر برنامه های صوتی شما است . Helium Music Manager همچنین توانایی تغییر برچسب ، تغییر نام ، دسته بندی ، مرور ، مدیریت لیست پخش آهنگها (playlist manager) و ساخت گزارشات را نیز دارا میباشد . این نرم افزار قدرت دسته بندی و ویرایش اکثر فرمت های رایج از قبیل MP3, Ogg, WMA, iTunes M4A, FLAC, APE و MPC را به خوبی سی دی های صوتی دارد . Helium Music Manager دسته بندی فایل های را با چند کلیک و به سادگی انجام میدهد و شما به راحتی میتوانید آهنگ های مورد علاقه خود را بر حسب نام آلبوم ، نام خواننده ، سبک موسیقی ، تاریخ ساخت و …. را از میان کلکسیون آهنگ های خود پیدا کنید . Helium Music Manager همچنین از توانایی های دانلود عکس آلبوم ، عکس هنرمند ، اطلاعات آهنگ ، زندگی نامه هنرمند و متن آهنگ پشتیبانی میکند .

 

Helium Music Manager 10.4.0 Build 12790 Premium Edition نرم افزار مدیریت و پخش آهنگ ها Helium Music Manager 10.4.0 Build 12790 Premium Edition

 




ادامه مطلب نظر ()
671
تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1393 زمان : 8:21

نرم افزاری کارآمد برای خاموش نمودن سیستم در زمان های تعیین شده و همچنین به روشی محدود کردن کاربران در استفاده بیش از حد کامپیوتر می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید تعیین کنید که کامپیوتر در زمان های معین خاموش ، ری استارت ، هایبرنیت ، log off و یا قطع شدن دسترسی شود. زمان های تعیین شده میتوانند روزانه ، هفتگی و یا فقط برای یکبار باشند و همچنین میتوانند دارای این شرط باشند که اگر کاربر از کامپیوتر استفاده نکرد ، صورت پذیرند. برای فرا رسیدن زمان انجام فرایندهای نامبرده میتواند آهنگ هشدار تعیین کرد و همچنین میتوان به کاربر نشان داد که چقدر زمان باقیمانده دارد و همچنین هشدارهای با دوره زمانی برای او نمایش داد. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند در زمان خاموش شدن کوکی ها ، لاگ فایل های ویندوز ، تاریخچه اینترنت و recent document را نیز پاکسازی نماید. نرم افزار PC Auto Shutdown توسط پسوردی که تعیین خواهید کرد ، از خودش محافظت می نماید تا کاربر دیگری نتواند تنظیمات شما را تغییر دهد.

 

PC%20Auto%20Shutdown%205.9 نرم افزار خاموش شدن کامپیوتر در زمان معین PC Auto Shutdown 5.9




ادامه مطلب نظر ()
635
تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1393 زمان : 8:19

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

 

| به همراه دانلود مراسم معرفی ویندوز ۱۰ در دو کیفیت متفاوت |

 

Win 10 دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Preview




ادامه مطلب نظر ()
668
تاریخ : شنبه 12 مهر 1388 زمان : 19:34

پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

Adobe.Flash.Player.Cover پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 15.0.0.167 Final

 




ادامه مطلب نظر ()
638
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:32

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود BitTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. BitTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . BitTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.

 

BitTorrent.Cover دانلود راحت و آسان از تورنت با BitTorrent v7.9.2 Build 34543




ادامه مطلب نظر ()
584
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:31

به شما این امکان را می دهد که بتوانید هر گونه اشیا و اجسامی که باعث ناخوشایند شدن عکس می شوند را به راحتی حذف کنید. در انجام این کار، تنها وظیفه شما انتخاب عکس و نواحی که می خواهید حذف شود می باشد بقیه کار ها را خود نرم افزار در در عرض چند ثانیه انجام خواهد داد. حجم این نرم افزار نیز با توجه به ویژگی و قابلیت های فراوان بسیار ناچیز می باشد، به طور خلاصه در صورتی که می خواهید نواحی ناخواسته یک عکس را با بهترین حالت ممکن حذف کنید، می توان گفت این نرم افزار یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد.

 

Inpaint v5.0 نرم افزار حذف پس زمینه تصاویر Inpaint v5.0

 




ادامه مطلب نظر ()
576
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:27

تعداد صفحات : 9
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید