تبدیل فایل های ویدئویی با Tipard Video Converter Platinum 6.2.30

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 21
  • بازديدهای ديروز : 13
  • ورودی امروز گوگل : 2
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديدهای این هفته : 21
  • بازدید این ماه : 1253
  • بازدید سال : 10519
  • كل بازديدها : 161890
  • 3.149.250.1
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

نام نرم افزاری می باشد که برای تبدیل فرمت های ویدیویی مختلف ، به فرمت محبوب و دوست داشتنی HD ساخته شده است. فرمت های با کیفیت HD که تحت اثر این نرم افزار می باشند عبارتند از: HD TS, HD MTS, HD WMV, HD MPG, HD MPEG4, H.264/AVC, HD AVI, HD ASF و … . این نرم افزار قادر است تا فایل های صوتی موجود در ویدیوهای شما را به فرمت های گوناگونی ذخیره کند که از جمله این فرمت ها می توان به AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, MP3, M4A, MP2, OGG, WAV, WMA و سایر فرمت ها اشاره نمود. از ویژگی های این نرم افزار ، تبدیل کردن چندین فایل مالتی مدیا به صورت همزمان و همچنین امکان پیش نمایش فایل های برای تبدیل را می توان اشاره کرد.

 

Tipard.Video.Converter.Cover تبديل فايل هاي ویدئويي با Tipard Video Converter Platinum 6.2.30

 




ادامه مطلب نظر ()
1391
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393 زمان : 19:59

یک ویرایشگر قدرتمند برای ویرایش فایل های تحت وب است . این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایل های javascript/CSS/HTML را به راحتی ویرایش کنید . با استفاده از قابلیت autocompletion برنامه می توانید با کدهای آماده ی نرم افزار ویرایش و ساخت فایل های خود را سریع تر انجام دهید و احتمال بوجود آمدن خطا را کاهش دهید . در پایان نیز میتوانید نتیجه ی کار خود را با مرورگرهای مختلف تماشا کنید و یا اینکه آنها را به طور مستقیم به سرور FTP و یا همان هاست خود منتقل کنید .شما با استفاده از امکانات منحصر به فرد JetBrains Webstorm می توانید زیباترین وبسایت ها را خلق کنید. قابلیت باز کردن کدها از هر جای ویندوز و کار بر روی آن ، سرعت شما را افزایش خواهد داد.

 

JetBrains%20WebStorm%209.0.1%20Build%20139.252 نرم افزار ویرایشگر قدرتمند صفحات وب JetBrains WebStorm 9.0.1 Build 139.252




ادامه مطلب نظر ()
1364
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393 زمان : 19:53

با نصب برخی از برنامه ها نوار ابزارهایی نیز بر روی مرورگر سیستم نصب می شود که برخی جنبه تبلیغاتی و برخی کارایی لازم برای کاربر را ندارند، بعضی از این نوار ابزارها با کنترل گرفتن بخش های رایج مرورگر نظیر جستجوگر مانع از تحقق خواسته های مطلوب کاربر میشوند برای مثال شما قصد جستجو از گوگل را دارید ولی با باز شدن مرورگر موتور Ask باز میشود، یا اینکه برخی از آنها به منظور دریافت آخرین خبرهای روزانه نیازمند یک ارتباط دائمی با سرور مرجع هستند که این به نوبه خود موجب اختصاص یافتن بخشی از سرعت اینترنت به خود است، Auslogics Browser Care نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای حذف افزونه ها و نوار ابزارهای غیر ضروری مرورگرها می باشد که با پشتیبانی کامل از هر سه مرورگر Chrome, Firefox و IE با نمایش لیستی از نوار ابزارهای نصب شده، تنظیمات مرورگر، تنظیمات صفحه خانگی (Home Page) و … امکان حذف یا غیر فعال سازی آن ها را فراهم می سازد. همچنین با نسخه های مختلف ویندوز نیز سازگاری دارد.

 

Auslogics Browser Care v2.0.0.0 نرم افزار بهینه سازی مرورگرها Auslogics Browser Care v2.0.0.0




ادامه مطلب نظر ()
664
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:52

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome 38.0.2125.101 Final




ادامه مطلب نظر ()
1219
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:44

نرم افزارهای مسنجر بسیاری برای کاربران ویندوز وجود دارد که می توانند از آن ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده کنند، اما شیوه کار اکثر آن ها بدین صورت است که به یک ارتباط اینترنتی نیاز دارند. در مواردی کاربران یک شبکه به اینترنت دسترسی ندارند و یا استفاده از نرم افزار های مسنجر مسدود شده است در این شرایط شما می توانید از نرم افزار LAN Messenger استفاده کنید.این ابزار با کاربری آسان خود هنوز هم بهترین گزینه پیغام رسان برای کاربران خانگی و یا شرکت های تجاری به شمار می رود . LanToucher Messenger به گونه ای ساخته شده است که قابلیت نصب بر روی بیشتر سیستم عامل های پرطرفدار ویندوز از قبیل Windows Vista/Windows NT 4/2000/XP/Server 2008/Server 2003 و همچنین Unix/Linux می باشد و با استفاده از پروتوکل های استاندارد SMB/CIFS کار می کند.

 

LAN Messenger 6.3 نرم افزار مسنجر برای شبکه LAN Messenger 6.3




ادامه مطلب نظر ()
1299
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:7

نرم افزاری برای دانلود ویدئو ها و فیلم های آنلاین از بیش از ۴۰ سایت مختلف است .در این نرم افزار تنها با یک کلیک ساده قادرید تا هر ویدئویی را که بر روی مرورگرهای IE ، Firefox یا Chrome قابل پخش است دانلود نمایید. این نرم افزار همچنین قادر به تبدیل تمامی ویدئوهای دانلود شده و با تمامی فرمت ها موجو است.این نرم افزار علاوه بر امکان دانلود فیلم ها از سایت هایی مثل یوتیوب، فیس بوک و … توانایی تبدیل فرمت و ذخیره فیلم ها با فرمت دلخواه و صدای کلیپ را به صورت یک mp3 مجزا ذخیره نماید را نیز دارد.

 

Wondershare AllMyTube 4.2.1.2 نرم افزار دانلود از سایت های اشتراک گذاری ویدئو Wondershare AllMyTube 4.2.1.2




ادامه مطلب نظر ()
668
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:7

پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

Adobe.Flash.Player.Cover پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 15.0.0.167 Final

 




ادامه مطلب نظر ()
638
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:32

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود BitTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. BitTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . BitTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.

 

BitTorrent.Cover دانلود راحت و آسان از تورنت با BitTorrent v7.9.2 Build 34543




ادامه مطلب نظر ()
584
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:31

ابزاری کوچک و رایگان برای برقراری ارتباط با سرورهای FTP است که در محیطی امن شما قادر به ارسال و دریافت انواع فایل بین کامپیوتر خود و سرورهای اف تی پی هستید . از پروتکل های مختلفی نظیر SFTP ، FTP و … پشتیبانی می کند . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، رابط گرافیکی ، ارسال همزمان چند فایل ، پشتیبانی از U3 ، ویرایشگر متن ، هماهنگ سازی دایرکتوری به صورت تمام اتوماتیک ، پشتیبانی از SSH رمز عبور و … از ویژگی های این نرم افزار است .

 

WinSCP 5.5.5 Build 4605 Final نرم افزار برقراری ارتباط با سرور اف تی پی WinSCP 5.5.5 Build 4605 Final

 




ادامه مطلب نظر ()
704
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:54

محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

 

 

 

 

 

Mozilla Firefox دانلود آخرین نسخه مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 32.0.1 Final




ادامه مطلب نظر ()
772
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:49

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

|کرک ریتیل اضافه شد|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21 Build 9 Final




ادامه مطلب نظر ()
1309
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:53

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google.Chrome.Cover مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 37.0.2062.94 Final




ادامه مطلب نظر ()
1167
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:53

یک برنامه ساده و قدرتمند در زمینه وبگردی با قابلیت های فراوان و سربع بارگذاری سریع می باشد. شما با استفاده از این مرورگر قدرتمند می توانید تمامی صفحات مورد علاقه خودتان را در سریعترین زمان ممکن باز کنید. زیرا این برنامه قدرت بسیار بالایی در زمینه بارگذاری صفحات دارد. این برنامه کارامد دارای ظاهر بسیار زیبا و منوهای آسان می باشد و رابطه ی خوب و مستقیم با دیگر مرورگرها دارد. حجم پائین ، هماهنگی با دیگر مرورگرها ، سازگار با انواع استاندارهای تحت وب ، امنیت بالا در وبگردی و به خصوص ایمن بودن برای اطلاعات شخصی و گزینه های متعدد دیگر که در اغلب مرورگرها هم موجود است در نرم افزار SlimBrowser به چشم می آید.

 

SlimBrowser 7.00 Build 094 نرم افزار مرورگر ساده و قدرتمند SlimBrowser 7.00 Build 094

 




ادامه مطلب نظر ()
902
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:51

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید