دانلود مجموعه ای از ملودی های مشهور موسیقی کلاسیک

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 24
  • بازديدهای ديروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 2
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديدهای این هفته : 107
  • بازدید این ماه : 1243
  • بازدید سال : 10509
  • كل بازديدها : 161880
  • 3.137.180.32
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

آلبوم Die klingende Schatztruhe–Berühmte Melodien der Klassik اثر Ricci Ferra Orchestra مجموعه ای است از ملودی های مشهور موسیقی کلاسیک  که در سال ۱۹۹۴ میلادی عرضه شده است و شامل ۴۸ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Ricci Ferra   Die klingende Schatztruhe   Beruhmte Melodien der Klassik %281994%29  دانلود مجموعه ای از ملودی های مشهور موسیقی کلاسیک




ادامه مطلب نظر ()
647
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:43
درباره : مالتی مدیا ,صوتی , ,

آلبوم The Very Best of Beethoven مجموعه ای است از بهترین آثار بتهوون که در سال ۲۰۰۵ میلادی عرضه شده است و شامل ۲۰ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر از دانلودها دریافت نمایید.

 

The Very Best of Beethoven %282005%29  دانلود مجموعه ایی از برترین آثار بتهوون The Very Best of Beethoven




ادامه مطلب نظر ()
1138
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:29
درباره : مالتی مدیا ,صوتی , ,

موسیقی متن  تمام سریهای بازی محبوب متال گیر سولاید  را که شامل ۲۳۹ قطعه میباشد که هم اکنون می توانید نسخه ی ۱۲۸Kbps را به صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید . شخصیت اصلی این سری بازی ها همواره مورد توجه بوده است در حقیقت او عضو یک سازمان سری به نام FOXHOUND است . در نسخه شماره ۱ این بازی او ماموریت می یابد تا سلاح مخفی به نام Metal Gear را پیدا و نابود سازد . در این نسخه او در نهایت می فهمد که رئیسش یعنی Big Boss دشمن اصلی او و پشت پرده همه اتفاقات است . سری جدید این بازی جذاب the Phantom Pain نام دارد که بزودی عرضه خواهد شد.

 

mgs ost دانلود موسیقی های متن بازی Metal Gear Solid Collection

 




ادامه مطلب نظر ()
963
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:5
درباره : مالتی مدیا ,صوتی , ,

موسیقی متن  تمام سریهای بازی محبوب سوپرماریو  را که شامل ۶۲ قطعه میباشد که هم اکنون می توانید نسخه ی ۱۲۸Kbps را به صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید .در سال ۲۰۰۵، نظرسنجی IGN به عنوان بهترین بازی در تمام دوران نام گرفت.Super Mario Bros بازی موفقیت آمیزی که درسال۱۹۸۳متولدشد توسط Shigeru Miyamoto و Takashi Tezuka طراحی شد.هر دوی آنها به دپارتمان خلاق نینتندو در آن زمان متعلق بودند.

 

SM 123  دانلود موسیقی های متن بازی Super Mario Collection




ادامه مطلب نظر ()
1000
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:5
درباره : مالتی مدیا ,صوتی , ,

موسیقی متن  بازی محبوب میدان نبرد۴  را که شامل ۱۷ قطعه میباشد که هم اکنون می توانید نسخه ی ۳۲۰Kbps را به صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید . داستان حدود ۶ سال پس از درگیری های نسخه سوم در سال ۲۰۲۰ روایت می شود و مأموریت های یک جوخه از تفنگداران نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا را به تصویر می کشد. در این سال ها، دنیا در هرج و مرج کامل به سر می برد و احتمال می رود که جنگ خونینی میان ابرقدرت های جهان، به خصوص آمریکا و روسیه سر بگیرد. در این بین، برخی از کشورهای قدرتمند آسیایی نظیر چین، تحت سلطه یکی از ژنرال های قدرت طلب ارتش، از شرایط بحرانی استفاده کرده و علاوه بر نشانه رفتن اوضاع نابسامان داخلی، وارد نزاع این دو کشور می شود.

 

David Tallroth, Johan Skugg دانلود موسیقی های متن بازی میدان نبرد4   Battlefield 4




ادامه مطلب نظر ()
993
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:3
درباره : مالتی مدیا ,صوتی , ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید