بازی مسابقه اتومبیل رانی Reckless Racing 3 v1.0.3 – اندروید

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 15
  • بازديدهای ديروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 2
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديدهای این هفته : 98
  • بازدید این ماه : 1234
  • بازدید سال : 10500
  • كل بازديدها : 161871
  • 18.118.145.114
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

سرانجام پس از مدت ها انتظار بازی معروف و بی نظیر Reckless Racing 3 برای اندروید منتشر شد و طرفداران این سری را شگفت زده خواهد کرد.شما میتوانید در حالت داستانی که بار گذاری شده با ۶۰ مسابقه و ۹ فصل مختلف است یا حالت پشت سر هم (آرکید) که دارای ۲۴ مسابقه چالش برانگیز است ویا حالت آنلاین برای رقابت آنلاین با افراد برتر در یک مسابقه یا جاده بازی کنید!یکی از ماشین های موجود در بازی را به سلیقه خود انتخاب کرده و در مسابقات مختلف شرکت کنید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا برنده شوید و با پول به دست آمده برای خود آیتم های بیشتری بخرید. این بازی دارای گرافیک خوب و قابل قبولی می باشد که شما را به آن معتاد می کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Reckless Racing 3 v1.0.3 بازی مسابقه اتومبیل رانی Reckless Racing 3 v1.0.3 – اندروید

 




ادامه مطلب نظر ()
1261
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393 زمان : 19:45

یک بازی مهارتی و خیلی سریع برای سیستم عامل اندروید می باشد . قهرمان لیونل را هدایت کنید تا همه خط‌ها را نابود کند، برای بقا مبارزه کنید و مواظب باشید تصادف نکنید. این بازی بسیار سرگرم کننده می باشد و شخصیتی که نقش اصلی را دارد خط درخشان زرد رنگی است که با آن نباید تصادفی صورت گیرد . ویژگی‌ های Hard Lines ۶ حالت بازی دوست داشتنی ، ارزش بازی چندباره و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hard Lines v3.0.0 بازی جالب Hard Lines v3.0.0 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
1370
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393 زمان : 19:23
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

یک بازی جدید با گرافیک اچ دی در سبک بازی های ماجراجویی و فکری از استودیوی بازیسازی digiDingo ag می باشد . شما در این بازی باید نیروهای طبیعت را برای نجات ارواح جنگل مقدس آزاد کنید. هوش خود را ثابت کنید، تنها کسانی که باهوش ترین باشند می توانند معما ها و پازل های این بازی عجیب و شگفت انگیز را حل کنند، آیا شما قادر به این خواهید بود که راز Elarooh را فاش کنید ؟ از امکانات این بازی میتوان به صحنه‌‌های طراحی شده با دست ، صدا و موسیقی شگفت‌انگیز ، شاما انواع پازل ها و معماهای متنوع برای حل کردن اشاره کرد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Elarooh v1.02 بازی ماجراجویی Elarooh v1.02 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
1354
تاریخ : پنج شنبه 8 آبان 1393 زمان : 15:10

دانلود Hellraid: The Escape - بازی ترسناک و فوق العاده زیبای حمله جهنمی اندروید + دیتا

 یک بازی فوق العاده زیبا و دلهره اور در سبک بازی های ماجراجویی، ترسناک و به صورت اول شخص از استودیوی Shortbreak Studios s.c برای اندروید است که تجربه ای متفاوت از بازی های اندرویدی را برای شما به ارمغان می اورد! در این بازی شما به عنوان کارکتر اصلی در زندانی رمز آلود در مکانی نامعلوم حبس شده اید و بعد از اینکه به هوش می آیید، باید نقشه فرار را بر قرار ترجیح دهید! بله.. هم اکنون شما فقط باید فرار کنید آن هم از دست موجوداتی ترسناک! در میان راه با موجوداتی عجیب الخلقه روبرو خواهید شد که نگهبانان زندان هستند و چیزی جز کشتن و خونریزی را نمی فهمند و …! شما در مسیر فرار خود از زندان جهنمی با انواع پازل های چالش برانگیز روبرو می شوید که برای باز شدن راه های خروج باید ان ها را یکی پس از دیگری حل نمایید. اگر دوست دارید یکی از بهترین بازی های ترسناک اندرویدی را تجربه کنید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید.




ادامه مطلب نظر ()
1374
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 11:15

بازی Mob Taxi Pro از بازی های جذاب و اعتیادارو اندروید می باشد که با گرافیک سه بعدی واقعی شما را شگفت زده خواهد کرد. این بازی شما شغل یک راننده تاکسی را پذیرفته اید ! مراقب باشید ، زیرا شما سوار یک تاکسی دیوانه هستید . هدف شما در این بازی این است که بدون اینکه توسط پلیس متوقف شوید به صورت آزادانه در شهر دور بزنید . مهارت رانندگی خود را امتحان کرده و از دست پلیس فرار کنید . همچنین این بازی گرافیک سه بعدی خیره کننده ای دارد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Mob Taxi Pro v1.0.0 بازی تاکسی Mob Taxi Pro v1.0.0 – اندروید

 




ادامه مطلب نظر ()
1619
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 10:54

جنگ جهانی دوم آغاز شده است و شما باید در اقیانوس اطلس با استفاده از زیر دریایی هایی که در اختیار دارید دشمن را تعقیب و در فرصت مناسب آنها را منهدم نمایید. کنترل زیر دریایی و کشتی های جنگی را در اختیار بگیرید و خود را برای نبردی عظیم آماده کنید.تمامی این ها در بازی Crash Dive وجود دارند . بازی Crash Dive با گرافیکی خیره کننده و سه بعدی و اچ دی و گیم پلی روان ولی اعتیاد اوری که دارد شما را تا ساعت های طولانی سرگرم می کند و اولین بازی از این سبک بازی ها است که برای بازی در گوشی های لمسی آندرویدی عرضه شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Crash Dive v1.0 بازی سقوط Crash Dive v1.0 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
716
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:7

بازی Die For Metal را دانلود کنید و جذابیت موسیقی و سبک این بازی را تجربه کنید. وارد دنیای ظالمان شده و سرزمین تاریکی را با فلز تجربه نمایید . داستان این بازی درباره یک مرد افسانه ای است که در رویا و خواب خود وارد یک سرزمین ناشناخته می شود . اکنون شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و از این سرزمین عجیب و غریب فرار کنید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده حرفه ای می باشند .گرافیک فوق العاده بازی به قدری جذاب است که شما را متحیر خواهد کرد. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Die For Metal 2.5 بازی مرگ Die For Metal 2.5 – آیفون ، آیپد و آیپاد




ادامه مطلب نظر ()
645
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:6
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

سال ۱۹۸۸ است، دوستان تامی به او خیانت کرده اند و اکنون او به مدت ۸ سال در زندان می باشد. اکنون او بازگشته است تا انتقام خود را بگیرد و دختر خود را دوباره ببیند. از قابلیت اصلی بازی Optical Inquisitor می توان به وجود انیمیشن های کارتوی ، گیم پلی جذاب ، جلوه های صوتی بی نظیر و گرافیک بسیار خوب آن اشاره داشت . Optical Inquisitor یکی از بهترین بازی های اکشن می باشد که در بیش از ۱۰ کشور دنیا طرفداران بسیاری دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Optical Inquisitor 17%2b v1.0.4 بازی تیرانداز Optical Inquisitor 17+ v1.0.4 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
726
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:48

لرزه! ربات ها برای به دست گرفتن قدرت بر جهان حمله کرده اند! هم اکنون شما آماده شوید و جلوی آن ها بایستید و به عنوان یک فرمانده و یک جنگنده ستمگران را از جهان خارج کنید! سربازانی بی باک را استخدام، زره پوش هایی قدرتمند را ایجاد و با انواع سلاح های مختلف یک سپاه قدرتمند را تشکیل دهید و زیباترین بازی استراتژیکی را تجربه کنید! شما با یک بازی در سبک بازی های دفاع از قلعه و استراتژیک روبرو می باشید که برای سیستم عامل آی او اس منتشر شده است.این بازی دارای مرحله متنوع و مختلف، قابلیت بازی آنلاین و متحد شدن یا جنگ با دوستان، دارای تعداد زیادی از نیروهای جدید از جمله ارتش های فضایی و … می باشد. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Toy Defense 4 Sci Fi بازی دفاع اسباب بازی ها Toy Defense 4: Sci Fi 1.2 – آیفون ، آیپد و آیپاد




ادامه مطلب نظر ()
605
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:45
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

نام بازی جدیدی برای اندروید می باشد که مبتنی بر کارتون پر طرفدار و زیبای How To Train Your Dragon 2 که به تازگی رو نمایی شده می باشد . در بازی شما باید به کمک هیکاپ و بی دندون رفته و چالش مراحل بازی را پذیرفته و خط سیر داستانی بازی را با موفقیت طی کنید . با اژدها‌ مسایقه دهید، صحنه‌هایی از انیمیشن را بازی کنید، با اژدها در یک بازی چند مرحله‌ای برای ساعت‌ها سرگرمی بازی کنید، اژدها با بهترین دوستانشان بازگشته‌اند.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

How To Train Your Dragon 2 v1.0.1 بازی مربی اژدها How To Train Your Dragon 2 v1.0 – اندروید

 

 




ادامه مطلب نظر ()
664
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 15:38

یک بازی بسیار زیبا ، کاملا جدید، اعتیاد آور و چالش بر انگیز می باشد که شما را ساعت ها سرگرم می کند. این بازی فکری اندروید توسط سازندگان معروف بازی ۱۰۰Doors طراحی شده است که همه ی شما کاربران بازی های فکری با ان آشنایی دارید. در این بازی باید درب هایی را در مقابل شما بسته شده اند با استفاده از قوه ی تفکر خود باز کنید و راز های پنهان موجود در بازی را کشف کرده و برای باز کردن این درب های از آن ها استفاده کنید.از قابلیت اصلی این بازی می توان به گرافیک بسیار عالی و گیم پلی جذاب آن اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۱۰۰ مرحله هیجانی می باشد .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Escape the Mansion v1.4 بازی فکری Escape the Mansion v1.4 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
662
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:15

یک بازی پازل استراتژی با سبکی متفاوت است که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی شما در نقش قاتلی بی رحم که می توانید تنها با استفاده از سیم خفه کن مشهورش،یک لشکر را از پا در آورد می باشید. او به روح مشهور است؛زیرا به قدری هدف های خود را بی صدا از پا در می آورد که هیچ کس متوجه حضور او نمی شود. باید به دقت به هر حرکت خود فکر کنید تا بتوانید مأموریت را به بهترین شکل انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hitman GO 1.6.19024 بازی هیتمن Hitman GO 1.6.19024 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
626
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:14

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. در این نسخه از بازی، گرافیک برای آیفون ۵ و بالاتر و آیپد ۴ و بالاتر بهبود یافته است. برای اجرای این بازی به iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Grand Theft Auto San Andreas بازی جی تی ای Grand Theft Auto: San Andreas 1.04 – آیفون ، آیپد و آیپاد




ادامه مطلب نظر ()
553
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:3
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

شرکت Noodlecake Studios Inc که یکی از برترین تولید کنندگان اپلیکیشن های اندروید است بازی جدید را تحت عنوان Random Heroes 2 ساخته است . گروهی قصد نابودی جهان را دارند و آن ها می خواهند تا با انفجارهای مختلف غول ها را از بین ببرند و شما باید با جمع کردن سکه ها و طلاهای موجود در بازی تلاش کنید تا سلاح های خود را قدرتمند کرده و آن ها را همچنین به سلاح هایی کشنده تبدیل کنید تا بتوانید با سرعت بیشتری دشمنان را به نابودی بکشانید.همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۴۰ مرحله منحصر به فرد بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Random Heroes 2 1.1.1 بازی قهرمانان Random Heroes 2 1.1.1 – اندروید

 




ادامه مطلب نظر ()
639
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:1

شما با یک بازی فوق العاده در سبک ماجراجویی و اکشن فانتزی روبرو هستید کهاین بازی یکی از برترین بازی های امسال در این سبک شد که چندین جایزه نیز دریافت کرده است و میتواند برای مدتی طولانی سرگرمتان کند . شما در این بازی نقش ربات شجاعی را بازی می کنید که نابود کردن رباتهای شیطان و بی صفت را بر عهده دارد. در طول بازی نباید وقت خود را تلف کنید بلکه باید پیش روید و دنیای عجیب بازی را از شر شیاطین خلاص کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Riot Runners 1.2.4 بازی ربات جنگجو Riot Runners 1.2.4 – آیفون ، آیپد و آیپاد

 




ادامه مطلب نظر ()
631
تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1393 زمان : 8:27
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

سری جدیدی از سری بازیهای محبوب پرندگان خشمگین میباشد . در این نسخه از بازی مراحل شکل و شمایل جدیدتری به خود گرفته است وبازی در یک جزیره در جریان است پرندگان خشمگین ما با همکاری همدیگر سعی دارند جزیره خود را از دست گیل پادشاه که درصدد تصرف جزیره است نجات دهند. شیوه ی بازی همانند نسخه های قبلی طبق معمول با تیر وکمان میباشد که باید با ان به جنگ دشمنانتان بروید . بازی شامل ۱۲۰ مرحله مختلف و متنوع میباشد  و ۶ نوع کارکتر جدید نیز به ان اضافه شده است لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Angry Birds Stella دانلود بازی Angry Birds Stella v1.0.0 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
1027
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 21:58
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

یکی دیگر از زیباترین و هیجان برانگیزترین بازی های مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی باید با استفاده از وسایل نقلیه عجیب و غریب از مسیرها و محیطهای مختلفی عبور کرده و امتیازها را جمع آوری کند. نکته جالب اینکه وسایل نقلیه با یکدیگر تفاوت عمده داشته و قدرت، سرعت و بالانس مخصوص بخود را دارند. ویژگی های این بازی ارتقاءهای منحصربه‌فرد با استفاده از سکه‌های کسب شده ، ماشین‌های عجیب و غریب با فیزیک منحصربه‌فرد و … است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Angry Gran Racing 1.1.3 بازی مادربزرگ عصبانی Angry Gran Racing 1.1.3 – اندروید

 




ادامه مطلب نظر ()
1059
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 21:58
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

در بازی Temple Bunny Run شما باید به یک خرگوش دوست داشتی کمک کنید تا بتواند به راحتی از موانع عبور نموده و با فرار کردن از خرسی که بدنبال اوست بتواند امتیازات زیادی جمع کند . مناسب برای تمامی سنین ، جلوه های صوتی بی نظیر ، جمع آوری ستاره ها و … از ویژگی های این بازیست . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Temple Bunny Run v1.13 بازی خرگوش دونده Temple Bunny Run v1.13 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
1148
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 21:57
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

سازندگان بازی های World of Goo این بار توانسته بازی زیبا و هیجان انگیز برای سیستم عامل اندروید را طراحی کنند.Little Inferno بازی سرگرم کننده در سبک بازی های Casual مخصوص سیستم عامل اندروید است .تنها کاری که شما می توانید در این بین انجام دهید سفارش مجموعه ای طبقه بندی شده از آیتم ها و اسباب بازی هایی می باشد که پس از آماده شدن آن ها در کسری از زمان شما آن ها را با کشیدن در این شومینه قرار می دهید و آنها را به آتش می کشید و از آتش کشیدن آنها شما امتیاز کسب می کنید و از این امتیازات کسب شده برای سفارش آیتیم های جدید استفاده می کنید.داستان بازی به صورت پیچیده ای طراحی شده است که بازیکن با عبور از هر مرحله جزییات بیشتری از آن را به دست می آورد! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Little Inferno v1.2 بازی جهنم کوچک Little Inferno v1.2 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
1059
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 21:55
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

یک بازی پازلی عالی که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است . در بازی یک مکعب سه بعدی زیبا در اختیار دارید که باید آن را بچرخنید در سه بعد تا بتوانید آن ها را شبیه هم کنید، این بازی بسیار آسان به نظر می رسد ولی هرچه جلوتری می روید چالش برانگیزتر می شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Cubistry v1.2.1 بازی پازل Cubistry v1.2.1 – اندروید

 




ادامه مطلب نظر ()
1098
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 21:52
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

عنوان بازی بسیار زیباییست که شما عاشق آن خواهید شد! این بازی یک ماجراجویی اکشن با روندی سریع است .در این بازی وظیفه اصلی شما کنترل یک جوجه بامزه جهت برخورد نکردن با سیم های برق دار است. این بازی دارای گیم پلی شاد و فضای رقابتی، می باشد که ساعت ها شما را سرگرم خود می کند. این بازی دارای چندین دنیا با ده مرحله در هر دنیا، گرافیک رتینا و طراحی زیبا و … می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

ElectroChuck 2.0.0 بازی الکترو چاک ElectroChuck 2.0.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد

 




ادامه مطلب نظر ()
1713
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 11:41
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید