بازی مربی اژدها How To Train Your Dragon 2 v1.0 – اندروید

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 78
  • بازديدهای ديروز : 501
  • ورودی امروز گوگل : 8
  • ورودی گوگل دیروز : 50
  • بازديدهای این هفته : 580
  • بازدید این ماه : 2534
  • بازدید سال : 13051
  • كل بازديدها : 164422
  • 18.118.210.133
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

نام بازی جدیدی برای اندروید می باشد که مبتنی بر کارتون پر طرفدار و زیبای How To Train Your Dragon 2 که به تازگی رو نمایی شده می باشد . در بازی شما باید به کمک هیکاپ و بی دندون رفته و چالش مراحل بازی را پذیرفته و خط سیر داستانی بازی را با موفقیت طی کنید . با اژدها‌ مسایقه دهید، صحنه‌هایی از انیمیشن را بازی کنید، با اژدها در یک بازی چند مرحله‌ای برای ساعت‌ها سرگرمی بازی کنید، اژدها با بهترین دوستانشان بازگشته‌اند.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

How To Train Your Dragon 2 v1.0.1 بازی مربی اژدها How To Train Your Dragon 2 v1.0 – اندروید

 

 




ادامه مطلب نظر ()
667
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 15:38

یک بازی بسیار زیبا ، کاملا جدید، اعتیاد آور و چالش بر انگیز می باشد که شما را ساعت ها سرگرم می کند. این بازی فکری اندروید توسط سازندگان معروف بازی ۱۰۰Doors طراحی شده است که همه ی شما کاربران بازی های فکری با ان آشنایی دارید. در این بازی باید درب هایی را در مقابل شما بسته شده اند با استفاده از قوه ی تفکر خود باز کنید و راز های پنهان موجود در بازی را کشف کرده و برای باز کردن این درب های از آن ها استفاده کنید.از قابلیت اصلی این بازی می توان به گرافیک بسیار عالی و گیم پلی جذاب آن اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۱۰۰ مرحله هیجانی می باشد .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Escape the Mansion v1.4 بازی فکری Escape the Mansion v1.4 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
663
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:15

یک بازی پازل استراتژی با سبکی متفاوت است که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی شما در نقش قاتلی بی رحم که می توانید تنها با استفاده از سیم خفه کن مشهورش،یک لشکر را از پا در آورد می باشید. او به روح مشهور است؛زیرا به قدری هدف های خود را بی صدا از پا در می آورد که هیچ کس متوجه حضور او نمی شود. باید به دقت به هر حرکت خود فکر کنید تا بتوانید مأموریت را به بهترین شکل انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hitman GO 1.6.19024 بازی هیتمن Hitman GO 1.6.19024 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
631
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:14

یکی از بهترین دانلودر های اندروید می باشد . پشتیبانی از انواع فایل ها مثل موزیک، ویدیو، عکس، برنامه و هرچیز دیگری، دانلود را بسیار آسان می کند. این نرم افزار قادر است دانلودها را در همان موضعی که بار آخر قطع شده است دوباره از سر بگیرد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ادامه خودکار دانلود به هنگام اتصال مجدد اینترنت، تشخیص لینک های موجود در مرورگرها، استفاده و کاربر آسان اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

Loader Droid download manager 0.9.9.7 نرم افزار دانلود منیجر Loader Droid download manager 0.9.9.7 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
637
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:2

شرکت Noodlecake Studios Inc که یکی از برترین تولید کنندگان اپلیکیشن های اندروید است بازی جدید را تحت عنوان Random Heroes 2 ساخته است . گروهی قصد نابودی جهان را دارند و آن ها می خواهند تا با انفجارهای مختلف غول ها را از بین ببرند و شما باید با جمع کردن سکه ها و طلاهای موجود در بازی تلاش کنید تا سلاح های خود را قدرتمند کرده و آن ها را همچنین به سلاح هایی کشنده تبدیل کنید تا بتوانید با سرعت بیشتری دشمنان را به نابودی بکشانید.همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۴۰ مرحله منحصر به فرد بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Random Heroes 2 1.1.1 بازی قهرمانان Random Heroes 2 1.1.1 – اندروید

 




ادامه مطلب نظر ()
641
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:1

بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ی شوالیه کوکی محصولی از استودیوی بازیسازی Robot Invader مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد.شوالیه را از میان مراحل اهریمنی (بیش از ۵۰ مرحله مختلف) هدایت کنید تا شاهزاده را از چنگال شوالیه سیاه شرور آزاد کنید. بدوید، بپرید، بچرخید و راه خود را به سوی پیروزی باز کنید.چالش های بی شماری در انتظار شما هستند پس به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴٫۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Wind up Knight 2 v1.10 بازی شوالیه Wind up Knight 2 v1.10 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
577
تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1393 زمان : 8:18
درباره : موبایل ,اندروید , ,

– بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک دهیمن مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

 

Best.Paid.Android.Pack.Cover پک يازدهم برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Best Android Pack 2014




ادامه مطلب نظر ()
487
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:30
درباره : موبایل ,اندروید , ,

یا خوک ها نمی توانند پرواز کنند یک بازی خنده دار آندرویدی می باشد ! در این بازی شما در نقش یک خوک بامزه می باشید که در جهنم اسیر شده است و این وظیفه ی شماست که در یک ماجراجویی فانتزی، او را از موانع رد کنید و به سلامت نجاتش دهید. تمام تلاش خود را به کار برده و با عبور از تله ها و فرار از شیاطین مراحل را به اتمام برسانید . تمامی این ها در بازی Pigs Can’t Fly وجود دارند . گرافیک رتینا، ۸۰ مرحله، قابلیت آنلاک کردن لباس های جدید از ویژگی های این بازی می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Pigs Can%92t Fly v1.0 بازی خوک ها پرواز نمیکنند Pigs Can’t Fly v1.0 – اندروید

 




ادامه مطلب نظر ()
601
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:13
درباره : موبایل ,اندروید , ,

نرم افزاری پرطرفدار و قدرتمند در زمینه ی پاکسازی کش مرورگرها و تاریخچه ی جستجو برای بهینه سازی گوشی های اندرویدی می باشد . ۱Tap Cleaner می تواند کش ها، اطلاعات تماس، متون اضافه، حافظه برنامه برای آزادسازی فضای تلفن و … را با آسانی انجام دهد. برنامه با استفاده از موتور جستجو قدرتمند خود به صورت خودکار کش ها را پیدا می کند و می توانید فقط با یک کلیک آن ها را از بین ببرید و سرعت گوشی خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. پشتیبانی از زبان عربی و رفع مشکلات نسخه های قبل از ویژگی های این نسخه می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

1Tap Cleaner Pro v2.34 نرم افزار پاک سازی کش ها 1Tap Cleaner Pro v2.34 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
2623
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:12
درباره : موبایل ,اندروید , ,

یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای پخش صوت برای سیستم عامل اندروید می باشد .این برنامه امکانات فوق العاده ای را در زمینه پخش موزیک در اختیار قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به امکان gapless ، قابلیت تنظیم اکولایزر ، پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و crossfade اشاره نمود . با این نرم افزار قادر خواهید بود آهنگ های خود را در محیطی زیبا پخش کنید و از داشتن یک پلیر قدرتمند لذت ببرید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Poweramp Music Player 2.0.9 نرم افزار موزیک پلیر Poweramp Music Player 2.0.9 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
520
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:7
درباره : موبایل ,اندروید , ,

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید