نرم افزار قدرتمند تبدیل فرمت Freemake Video Converter Gold v4.1.4.8

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 186
  • بازديدهای ديروز : 1
  • ورودی امروز گوگل : 19
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديدهای این هفته : 187
  • بازدید این ماه : 2141
  • بازدید سال : 12658
  • كل بازديدها : 164029
  • 18.220.163.91
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

همان طور که از نامش پیداست نرم افزای جهت تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر است. علاوه بر این قادر به تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر نیز میباشد. این نرم افزار سریع، قدرتمند و رایگان میباشد و فرمت های شما را با سرعت و کیفیت بالا به یکدیگر تبدیل میکند.شما میتوانید با این نرم افزار که از دانلودها دریافت میکنید، یک لیست طولانی از فرمت ها را تبدیل به فرمت های avi،wmv،mp4 و ۳gp کنید. این نرم افزار قادر است فرمت های ویدیویی شما را قابل پخش در دستگاه هایی مانند iPhone، iPod Touch، iPhone 4، iPad، iPod 5G، Psp، digital media player و … کند.

 

Freemake Video Converter Gold v4.1.4.8 نرم افزار قدرتمند تبدیل فرمت Freemake Video Converter Gold v4.1.4.8




ادامه مطلب نظر ()
595
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:24

نرم افزاری کم حجم و کاربردی برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید مشکل سفید شدن چشم حیوانات در عکس ها را به سادگی از بین ببرید و به رنگ عادی تبدیل کنید. در حقیقت با استفاده از این نرم افزار میتوان بخشهای مختلف چشم را در تصاویر ویرایش نمود. به عنوان مثال میتوان نوری که بر اثر فلش دوربین عکاسی در چشم ها افتاده را محو کرد و یا از آن برای حذف رنگ قرمز چشم ها که گاهآ در عکس ایجاد می شود استفاده نمود.از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به دارا بودن قسمت آموزش کار با نرم افزار اشاره نمود که میتوانید با کمک این قسمت با قابلیت ها و امکانات مختلف برنامه آشنا شوید.

 

Pet Eye Fix Guide 2.2.2 نرم افزار رفع سفیدی چشم حیوانات در تصاوریر Pet Eye Fix Guide 2.2.2

 




ادامه مطلب نظر ()
1126
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:24

نرم افزارهای زیادی برای ویرایش تصاویر چهره ، مانند فتوشاپ وجود دارند اما استفاده از این دسته نرم افزار نیازمند صرف وقت زیاد و داشتن دانش استفاده از آنها می باشد . Cosmetic Guide نام نرم افزاری است که می تواند تمامی کارهای ویرایش تصاویر چهره مانند تصحیح نقص لوازم آرایشی استفاده شده در صورت را انجام دهد . با این نرم افزار می توانید عکس های مورد نظر خود را به گونه ای ویرایش کنید که بسیار زیبا تر از آنچه که هستند به نظر بیایند . Cosmetic Guide با سفید کردن دندان ها ، از بین بردن چروک ها ،‌ کاهش تورم و پف زیر چشم ، صاف کردن لکه و خال های مادرزادی می تواند زیبایی را میهمان تصاویر شما کند .

 

Cosmetic Guide 2.2.2 نرم افزار آرایش تصاویر Cosmetic Guide 2.2.2

 




ادامه مطلب نظر ()
715
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:23

نرم افزاری است که به راحتی شما را قادر ساخته تا به ترکیب چندین فایل پی دی اف پرداخته و یا حتی چندین صفحه از چندین فایل مختلف را ترکیب کرده و یک فایل واحد ایجاد نمایید. علاوه بر این CoolUtils PDF Combine با داشتن ظاهری بسیار ساده و ابزارها و امکانات مختلفی همچون امکان اضافه نمودن Header و Footer به صفحات، اضافه کردن تاریخ و شماره صفحه به صفحات و … می تواند جایگزین مناسبی برای انواع نرم افزارهای ویرایش اسناد پی دی اف شما باشد.

 

CoolUtils PDF Combine 4.1.43 نرم افزار ترکیب فایل های پی دی اف CoolUtils PDF Combine 4.1.43

 




ادامه مطلب نظر ()
557
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 زمان : 19:19

هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero.2014.Platinum.Cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200




ادامه مطلب نظر ()
679
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 21:1

اکثر کاربران معمولا به هنگام استفاده از چاپگرهای خود همواره نگران مصرف بیش از حد جوهر و تمام شدن زودهنگام تونر چاپگر خود مخصوصا در چاپگرهای رنگی هستند ، GreenCloud Printer نرم افزاری جهت کاهش هزینه های شما در امورات چاپ و همچنین محافظت از محیط زیست می باشد. این نرم افزار با ایجاد فایل های PDF بهینه شده برای چاپ هزینه های جاری شما را در چاپ تا ۶۰% کاهش می دهد. پیش نمایش چاپ ، حذف صفحات ناخواسته ، ترکیب صفحات ، ساخت سریع فایل های pdf قابل چاپ ، پشتیبانی از چاپ دو رو وصرفه جویی در جوهر پرینتر از خصوصیات بارز این نرم افزار است.

 

GreenCloud Printer Pro 7.7.2.1 Final نرم افزار صرفه جویی در جوهر پرینتر GreenCloud Printer Pro 7.7.2.1 Final




ادامه مطلب نظر ()
632
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 21:0

نرم افزاری متن باز و حرفه ای جهت طراحی سه بعدی نمای داخلی و دکوراسیون منزل می باشد. این نرم افزار از زبان های مختلف پشتیبانی می کند و دارای طرح های سه بعدی لوازم منزل می باشد که با استفاده از آنها شما قادر خواهد بود تا محیط منزل خود را به صورت مجازی و به سلیقه ی خود آرایش کنید و در مورد محل قرار گیری لوازم منزلتان به راحتی تصمیم بگیرید.امکان شبیه سازی نقشه خانه و محیط کار ، امکان ذخیره سازی تصاویر ایجاد شده به صورت فرمتهای تصویری ، امکان گسترش نرم افزار (با توجه به متن باز بودن) و … از ویژگی های این نرم افزار است .

 

Sweet Home 3D v4.4 نرم افزار طراحی دکوراسیون سه بعدی Sweet Home 3D v4.4




ادامه مطلب نظر ()
632
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 21:0

نرم افزاری قدیمی و حرفه ای برای ساخت تصاویر پانوراما می باشد. تصاویر پانوراما ، به تصاویری گفته می شود که به صورت ۳۶۰ درجه ای هستند یا به بیانی دیگر عکس پانوراما به عکسی گفته میشود که ۳۶۰ درجه دور خودش چرخیده و بیننده احساس میکند که در محل حضور دارد. PanoramaStudio نرم افزاری حرفه ای در زمینه ساخت اینگونه تصاویر ۳۶۰ درجه ای و ۱۸۰ درجه ای می باشد. کافی است از محل مورد نظر چندین عکس از زاویه های مختلف تهیه کنید و سپس با این نرم افزار به صورت اتوماتیک آنها را به عکس پانوراما از آن محل تبدیل کنید. این نرم افزار به صورت اتوماتیک به تنظیم و هم ترازی خودکار، بهینه سازی و ترکیب از تصاویر اقدام خواهد کرد. در هنگام تبدیل ، نرم افزار چندین حالت را به کاربر پیشنهاد میکند که کاربر میتواند بهترین گزینه را انتخاب نماید. نرم افزار با پیش نمایش سه بعدی و دو بعدی به صورت لحظه ای این امکان را میدهد تا در صورت مناسب نبود عکس ایجاد شده ، نسبت به تغییر دستی تنظیمات اقدام نماید. نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و کاربر به سادگی با آن ارتباط برقرار خواهد نمود.

 

PanoramaStudio Pro 2.6.0 نرم افزار ساخت حرفه تصاویر پانوراما PanoramaStudio Pro 2.6.0




ادامه مطلب نظر ()
691
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:59

جی‌پی‌اس سیستم موقعیت یاب جهانی منظومه‌ای از ۲۴ ماهواره است که زمین را دور می‌زند و در هر مدار ۴ ماهواره قرار دارد و توسط وزارت دفاع ایالات متحده پشتیبانی می‌شود. این ماهواره‌ها از محاسبات ریاضی ساده‌ای برای پخش اطلاعات استفاده می‌کنند که به عنوان طول و عرض و ارتفاع جغرافیایی، توسط گیرنده‌های زمین ترجمه شده‌اند. امروزه در بسیاری از تلفن های همراه قابلیت استفاده از جی پی اس نیز گنجانده شده است. اما نرم افزاری که امروز برای شما آماده کرده ایم Global Mapper نام دارد و به شما امکان مسیریابی و مشاهده نقشه ها بصورت سه بعدی را می دهد. می توانید با استفاده از آن ، نقشه ها را بصورت رایگان از ماهواره ها دانلود و ذخیره نمایید. امکان تعیین موقعیت مکانی شخص حامل دستگاه جی پی اس نیز از جمله دیگر قابلیت های نرم افزار است.

 

Global Mapper 15.2.3 Build 060614 نرم افزار کار با جی پی اس Global Mapper 15.2.3 Build 060614

 




ادامه مطلب نظر ()
1065
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:58

بسیاری از کاربران رایانه از هنگ کردن متوالی سیستم و کند شدن سرعت رایانه رنج می برند . بیشتر افراد به محض احساس چنین علائمی در رایانه خود اقدام به نصب مجدد ویندوز می نمایند . این عمل در بسیاری مواقع جواب می دهد اما همیشه نباید انتظار داشته باشیم که با نصب ویندوز جدید همه ی نقص ها برطرف می شوند . در این مواقع باید از نرم افزارهای بهینه سازی و تعمیر سیستم کمک گرفت . کار این نرم افزار قدرتمند همانطور که از نام آن پیداست برطرف کردن نقص های رایانه و هنگ های متوالی آن و به طور کلی تعمیر رایانه می باشد . این برنامه با ظاهر ساده و آسان خود تمام کارها را به طور اتوماتیک انجام می دهد . نیازی به تغییر در قطعات سخت افزاری نیست . با کمک گرفتن از این نرم افزار قدرتمند هنگ های متوالی رایج رایانه را برای همیشه از یاد خواهید برد .PGWARE PCMedik امروزه یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها در زمینه ی بهینه سازی،رفع مشکلات رایانه,رفع هنگ های متوالی ویندوزو… به حساب می آید . با تنظیماتی که این برنامه در اختیارتان قرار می دهد می توانید سرعت و کارایی رایانه تان را چند برابر افزایش دهید. حجم این نرم افزار بسیار مناسب برای دانلود همه ی کاربران می باشد .

 

PGWare PCMedik 7.7.28.2014 Final نرم افزار بهینه سازی عالی ویندوز PGWare PCMedik 7.7.28.2014 Final




ادامه مطلب نظر ()
663
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:57

یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین نرم افزارها در زمینه پخش فیلم های با کیفیت دی وی دی و نسل بعد دیسک های نوری یعنی Blu-ray می باشد. این نرم افزار، پخش با کیفیت فیلم‌های بلوری و سایر فرمتهای مالتی مدیا نظیر AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, RM, MOV, Xvid, 3GP, MP4, HD AVI, HD MOV, HD TS, HD TRP, HD VOB, HD MPG, HD WMV, HD ASF, AAC, AC3, MP3, M4A, MKA, WAV, WMA را با رابط کاربری جذاب برای شما به ارمغان می‌آورد . سازگار با آخرین تکنولوژی های روز جهان ، سرعت بالا در اجرا و پخش فیلم ها ، کیفیت بالای صدای خروجی در نرم افزار و … از ویژگی های این نرم افزار است .

 

Leawo Blu ray Player 1.7.0.5 Final نرم افزار پخش فیلم از دیسک های بلوری Leawo Blu ray Player 1.7.0.5 Final

 




ادامه مطلب نظر ()
1863
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:55

ابزاری کوچک و رایگان برای برقراری ارتباط با سرورهای FTP است که در محیطی امن شما قادر به ارسال و دریافت انواع فایل بین کامپیوتر خود و سرورهای اف تی پی هستید . از پروتکل های مختلفی نظیر SFTP ، FTP و … پشتیبانی می کند . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، رابط گرافیکی ، ارسال همزمان چند فایل ، پشتیبانی از U3 ، ویرایشگر متن ، هماهنگ سازی دایرکتوری به صورت تمام اتوماتیک ، پشتیبانی از SSH رمز عبور و … از ویژگی های این نرم افزار است .

 

WinSCP 5.5.5 Build 4605 Final نرم افزار برقراری ارتباط با سرور اف تی پی WinSCP 5.5.5 Build 4605 Final

 




ادامه مطلب نظر ()
707
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:54

برنامه Driver Reviver نرم افزاری است برای آپدیت و به روز رسانی درایور . این برنامه یکی از بزرگترین پایگاه های داده درایور در جهان محسوب می شود و می توانید با نصب Driver Reviver می توانید به سادگی با یک کلیک، تمامی قطعات نصب شده بر روی کامپیوترتان را اسکن نمایید و با تطبیق دادن نسخه های نصب شده با آخرین ورژن هایی که توسط شرکت های سازنده های آنها بر روی اینترنت منتشر شده است، آنهایی را که نیاز به آپدیت دارند، به روز کنید. برای به روز رسانی درایور ها نیازی به جستجو نخواهید داشت چرا که این برنامه با اتصال به بانک اطلاعاتی عظیم خود آخرین نسخه ها را برای شما آماده کرده و لینک دانلود آنها را در اختیارتان قرار می دهد.

 

Driver Reviver 4.0.1.94 نرم افزار بروزرسانی درایور ها Driver Reviver 4.0.1.94




ادامه مطلب نظر ()
721
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:50

محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

 

 

 

 

 

Mozilla Firefox دانلود آخرین نسخه مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 32.0.1 Final




ادامه مطلب نظر ()
772
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:49

همه ما کم و بیش با نرم افزارهای قدرتمند Norton آشنایی داریم. آنتی ویروس Norton نیز از دیر باز مورد توجه بسیاری از کاربران کامپیوتر بوده است. اما بعضی از ویروس‌ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل‌های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد. Norton Bootable Recovery Tool امکان اسکن کردن و از بردن ویروس‌ها از طریق بوت را داراست و به پشتوانه قدرت نرم افزارهای نورتون این کار را انجام می‌دهد و در صورتی که تغییراتی هم داده شود که موجب خراب شدن ویندوز گردد، امکان بازگشت و Undo کردن فایل‌های تغییر یافته ممکن است.

 

Norton Bootable Recovery Tool 2014 02 15 نرم افزار از بین بردن ویروس ها در حالت بوت Norton Bootable Recovery Tool 2014 02 15




ادامه مطلب نظر ()
1191
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:0

s نسخه رایگان نرم افزار آنتی ویروس شناخته شده ومحبوبی می باشد که با قابلیت استفاده بدون مسئولیت برای کاربران خانگی تا مدت نصب برنامه برروی سیستم همانند یک دژ مستحکم از رایانه شما در برابر انواع تهدیدهای روزافزون مانند ویروسها، تروجانها، روت کیتها، کرم های رایانه ای، نرم افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی مزاحم، بدافزارها و غیر بصورت عالی محافظت به عمل می آورد. امکان بروزرسانی سریع دیتابیس نرم افزار آنتی ویروس بصورت Life Time درکنار ارائه سطح محافظتی بالا شناسایی تهدیدهای مختلف که استفاده میلیونها کاربردر سرتاسر جهان از این نرم افزار برای محافظت از رایانه های خود گواهی بر قدرت و قابلیت اطمینان این برنامه می باشد، از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. AVG Anti-Virus قابلیت استفاده بسیار ساده و محیط کاربری طراحی شده بصورت ساده و قابل یادگیری آسانی دارد، و مهم تر از همه سرعت سیستم شما را به هیچ عنوان کاهش نمی دهد ونیازمندی های سیستمی بسیار کمی نیز برای نصب برنامه مورد نیاز می باشد. توجه داشته باشید که این نسخه از آنتی ویروس، تنها برای استفاده فردی خانگی و غیر تجاری رایگان می باشد، بگونه ای که استفاده از آن برای سازمانها و مصارف تجاری اکیدا ممنوع می باشد. نسخه حرفه ای نرم افزار نیز دارای قابلیتهای حفاظتی و فایروال بیشتری علاوه بر ظرفیتهای نسخه رایگان می باشد.

 

AVG%20Antivirus%20Pro%202014%2014.0%20Build%204744 نرم افزار امنیت کامل AVG Anti Virus Pro 2014 14.0 Build 4744

 




ادامه مطلب نظر ()
981
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:0

یکی از مشهورترین برنامه های مبارزه کننده با برنامه های هک و تروجان ها می باشد. این نرم افزار با قدرت بالایی که در اختیار دارد می تواند به راحتی تروجان ها و یا برنامه های مشابه موجود بر روی سیستم را پاکسازی نماید. این نرم افزار همچنین قابلیت شناسایی ویروس ها را نیز دارا می باشد. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای حال حاضر برای نابودی برنامه های جاسوسی می باشد. این نرم افزار با نظارت بر سیستم و فایل ها در قسمت های مختلف سیستم را در مقابل تروجان ها و برنامه های مشابه و ویروس ها حفاظت می کند. این نرم افزار محصولی از Mischel Internet Security می باشد.

 

TrojanHunter 5.6 Build 1006 نرم افزار جلوگیری از نفوذ تروجان ها TrojanHunter 5.6 Build 1006

 




ادامه مطلب نظر ()
919
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:59

یک برنامه بسیار حرفه ای در زمینه ضبط کردن تمامی عملیاتی که از طریق موس و کیبورد در کامپیوتر انجام می شود می باشد. شما با استفاده از این برنامه می توانید تمام کلیدهای تایپ شده و حرکات موس را ضبط کنید و مجبور نباشید روزانه کارهای تکراری انجام دهید. بطور مثال شاید شما روزانه سیستمتان را Defrag می کنید و یا اینکه پیغامی را برای شخص خاصی ارسال می کنید و … کافیه شما برنامه را در حالت ضیط قرار دهید و شروع به ضبط کردن تمامی این عملیات کنید. این برنامه بصورت هوشمند حرکات را ضبط می کند و در صورت نیاز می توانید فایل ضبط شده را اجرا کنید .

 

JitBit Macro Recorder 5.7.7 نرم افزار ضبط عملیات انجام شده در سیستم JitBit Macro Recorder 5.7.7




ادامه مطلب نظر ()
1014
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:58

محصول شرکت Raxco Software یکی از سازندگان قدرتمند نرم افزارهای مطرح Defragmentation است که با عرضه ی نسخه های متعدد نرم افزار قدرتمند PerfectDisk از شهرت بالایی برخوردار گشته و جایگاه منحصر به فردی را نزد بسیاری از منتقدان نرم افزاری دنیا از آن خود کرده است. این نرم افزار طی عرضه نسخه های متنوع اش به ترکیبی از سرعت، انعطاف پذیری، بعد وسیع امکانات و آسانی استفاده چه در سیستم خانگی و محیط شبکه شهره بوده است.

 

Raxco PerfectDisk Professional Business 13.0 Build 821 Final نرم افزار داشتن هارد دیسکی بی عیب Raxco PerfectDisk Professional Business 13.0 Build 821 Final

 




ادامه مطلب نظر ()
927
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:57

نرم افزار آنالیز کننده سیستم است. یعنی هر اطلاعاتی که از هر جزء سیستم ( چه سخت افزاری و چه نرم افزاری ) بخواهید ، در اختیار شما قرار می دهد. مثلا می توانید اطلاعاتی در رابطه با : CPU ، چیپ ست ، آداپتور ویدیو یی ، پورتها ، پرینترها ، کارت صوتی ، حافظه ، شبکه ، ورودی های ویندوز، AGP، رابطهای ODBC ، USB2, 1394/Firewire و غیر .این اطلاعات می تواند هم موجب تسریع و هم موجب ذهیره وقت شود چرا که این اطلاعات به صورت دستی مشکل بوده و مدت زمان زیادی را باید کاربران مبتدی برای بدست آوردنش صرف کنند. رابط کاربری برنامه ساده و بصری بوده و دسترسی به تمامی ابزارهای ان مقدور می باشد.

 

Sandra Lite 2014 SP2a 20.35 نرم افزار کشف کلیه اطلاعات نرم افزاری سیستم Sandra Lite 2014 SP2a 20.35

 




ادامه مطلب نظر ()
953
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:55

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

|کرک ریتیل اضافه شد|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21 Build 9 Final




ادامه مطلب نظر ()
1315
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:53

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google.Chrome.Cover مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 37.0.2062.94 Final




ادامه مطلب نظر ()
1171
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:53

یک برنامه ساده و قدرتمند در زمینه وبگردی با قابلیت های فراوان و سربع بارگذاری سریع می باشد. شما با استفاده از این مرورگر قدرتمند می توانید تمامی صفحات مورد علاقه خودتان را در سریعترین زمان ممکن باز کنید. زیرا این برنامه قدرت بسیار بالایی در زمینه بارگذاری صفحات دارد. این برنامه کارامد دارای ظاهر بسیار زیبا و منوهای آسان می باشد و رابطه ی خوب و مستقیم با دیگر مرورگرها دارد. حجم پائین ، هماهنگی با دیگر مرورگرها ، سازگار با انواع استاندارهای تحت وب ، امنیت بالا در وبگردی و به خصوص ایمن بودن برای اطلاعات شخصی و گزینه های متعدد دیگر که در اغلب مرورگرها هم موجود است در نرم افزار SlimBrowser به چشم می آید.

 

SlimBrowser 7.00 Build 094 نرم افزار مرورگر ساده و قدرتمند SlimBrowser 7.00 Build 094

 




ادامه مطلب نظر ()
906
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:51

نسخه جدید پلیر محبوب KMPlayer با ورژن The KMPlayer 3.9.0.124 Final منتشر شده است. KMPlayer  بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

KMPlayer.Cover پلیر قدرتمند فیلم The KMPlayer 3.9.0.127 Final




ادامه مطلب نظر ()
1352
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:51

نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت فایل های صوتی می باشد که ضمن این توانایی دارای امکاناتی نظیر استخراج صدا از فایل های ویدیوی می باشد. این نرم افزار میتواند همزمان چندین فرمت صوتی را به یکدیگر تبدیل کند و در کنار آن میتواند یک فایل صوتی را همزمان به چند نوع فرمت فایل صوتی تبدیل کند. قابلیت بریدن و جدا کردن قطعات مختلف یک فایل صوتی و همچنین تبدیل فرمت به طوری که فایل خروجی دارای حجم ثابتی باشد نیز یکی دیگر از امکانات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار میتواند روی فایل صوتی هنگام تبدیل افکت هایی band pass, chorus, flanger, echo را روی صوت قرار دهد و همچنین صدای موسیقی را تنظیم نماید. در هنگام خروجی گرفتن امکانات نظیر ویرایش تگ های ID3 و همچنین تنظیم کیفیت صدا نیز از دیگر امکانات این نرم افزار محسوب می شود.

 

Aiseesoft Audio Converter 6.3.12 نرم افزار تبدیل فرمت های صوتی Aiseesoft Audio Converter 6.3.12




ادامه مطلب نظر ()
1050
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:50

نرم افزاری برای ضبط صدا می باشد . این برنامه ضبط صدا برای کارکردن مستقیم با sound card طراحی شده است، بنابراین قادر خاهید بود تا تقریباً تمامی صداها را از روی sound card با کیفیتی خوب، ضبط کنید و تمامی ویژگی های یک ضبط حرفه ای را به همراه پشتیبانی از mp3، برای شما فراهم نموده است. شما همچنین قادر به ضبط صدا از میکروفون، دستگاه های line-in و ضبط صدای در حال پخش از تمامی برنامه های کاربردی تحت ویندوز شامل Winamp, Real Player, Windows Media Player و … خواهید بود.

 

Audio Record Wizard 7.16 نرم افزار ضبط صدا Audio Record Wizard 7.16




ادامه مطلب نظر ()
1054
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:49

توسط برنامه کم حجم WHDownloader می توانید به راحتی آخرین آپدیت های Windows 8.1, Windows 7 Post-SP1, Office 2013 Post-SP1, Office 2010 Post-SP2 را به صورت جداگانه دانلود نمایید . در واقع این برنامه Hotfix های جدید ویندوز و همچنین برنامه آفیس را از سایت های منبع دانلود می کند . اگر می خواهید بدون نصب دوباره ی ویندوز ، آپدیت های جدید ویندوزهای مایکروسافت را در اختیار داشته باشید ، این برنامه می تواند کمک زیادی به شما کند .

 

WHDownloader دانلود آپدیت های ویندوز و آفیس توسط WHDownloader 0.8 Final




ادامه مطلب نظر ()
1022
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:17

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه July 2014 |

 

Windows 8.1 AIO دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت ها   Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014




ادامه مطلب نظر ()
1001
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:16

نرم افزاری فوق العاده و در عین حال رایگان برای ساخت حافظه های فلش usb قابل boot می باشد. بنابراین توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی انواع سیستم عامل ها،آنتی ویروس های سیستمی و ابزارهای تعمیراتی قابل بوت را از روی حافظه های فلش USB اجرا کنید و بدین ترتیب در مواقع لزوم شما دارای حافظه usb هستید که قادر است سیستم عاملی را اجرا کند. این نرم افزار قادر است انواع سیستم عامل لینوکس و آنتی ویروس های سیستمی نظیر Acronis Antimalware CD, AVG Rescue CD و… و ابزارهای تعمیراتی نظیر System Rescue CD را کاملاً از روی حافظه usb اجرا کند. همچنین نرم افزار میتواند با دریافت فایل های نصب سیستم عامل های ویندوز ۷ و ۸ و xp و vista نصب آنها را از طریق حافظه usb امکان پذیر نماید. از دیگر قابلیت های نرم افزار ، امکان قراردادن چندین نرم افزار و سیستم عامل قابل بوت در یک حافظه usb است که بدین ترتیب شما میتوانید از یک حافظه usb چندین استفاده را داشته باشید.

 

YUMI v2.0.0.5 نرم افزار ساخت حافظه usb راه انداز YUMI v2.0.0.5

 




ادامه مطلب نظر ()
964
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:15

وکتورها طرحهای آماده مناسب جهت انجام امور طراحی و … میباشند که در فرمت های EPS  میباشند و برای بازکردن آن میتوانید از برنامه های مانند فتوشاپ و … استفاده کرد سایت دانلود ها این بار برای شما کاربران عزیز مجموعه ای از ۱۳ وکتور با موضوع برچسب و نماد را آماده کرده است که هم اکنون میتوانید آنرا دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

 

13 Vector Label مجموعه ۱۳ وکتور برچسب Vector Label




ادامه مطلب نظر ()
957
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:14

نرم افزار Wondershare Time Freeze ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت محیط مجازی برای سیستم می باشد. به سادگی می توانید، برای بازگرداندن سیستم به حالت اولیه تنها رایانه را راه اندازی مجدد کنید. با این برنامه می توانید با استفاده از کار در محیط مجازی سیستم عامل واقعی را در حالت ثابت نگه دارید که باعث جلوگیری از کندتر و کندتر شدن عملکرد کامپیوتر شما با گذشت زمان خواهد شد. این نرم افزار دسترسی دیگران به پوشه های محافظت شده را ممنوع می سازد و امکان هرگونه تغییر در فایل های داخل پوشه های محافظت شده را توسط دیگران از بین می برد.

 

Wondershare Time Freeze 2.0.3.0 نرم افزار فریز کردن سیستم عامل Wondershare Time Freeze 2.0.3.0




ادامه مطلب نظر ()
1412
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 22:3

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۱۷.۰۸.۲۰۱۴، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 11)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است.  این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده August 2014 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون آپدیت تا مرداد 93   Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 August 2014

 




ادامه مطلب نظر ()
950
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 22:2

مجموعه ای با بیش از ۱۵۰ نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند. شما با دانلود این نرم افزار کم حجم که به صورت رایگان ارائه شده است می توانید به راحتی به بسیاری از ابزار های مهم ویندوز دسترسی داشته باشید. این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و … است .

 

NirLauncher 1.18.73 ابزارهای کاربردی ویندوز NirLauncher 1.18.73




ادامه مطلب نظر ()
1041
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 21:55

وی اس تی کم حجم در عین حال کاربردی و با صدای دل نشین و طبیعی پیانو است.این نرم افزار در واقع یک VST قدرتمند با قابلیت پشتیبانی انواع آلات موسیقی مجازی ، DAW و همچنین MixCraft می باشد. . این وی اس تی به صورت مستقل در نرم افزارهای آهنگسازی بارگذاری میشود و نیازی به Kontakt ندارد. نسخه مستقل نرم افزار از اکثر دستگاه های MIDI و WAVE , ASIO , Wave RT و.. پشتیبانی می کند. قیمت این نرم افزار در بازار جهانی در حدود ۵۰ دلار ( چیزی در حدود ۱۵۰٫۰۰۰ تومان ) است .این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۲۵۰ مگابایت Sample با حداکثر کیفیت Steinway و با استفاده از پردازش سیگنال های پیچیده و تکتیک های برنامه نویسی ، لذت کار با یک پیانوی واقعی را فراهم خواهد کرد.

 

Acoustica Pianissimo 1.012 نرم افزار شبیه ساز پیانو اکوستیک Acoustica Pianissimo 1.012




ادامه مطلب نظر ()
1089
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 21:52

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×1920 آماده شده اند .


Mix Full HD Wallpaper%20s03 مجموعه ۵۰ والپیپر متنوع – Mix Full HD Wallpapers




ادامه مطلب نظر ()
1174
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 21:48

تحقیقی که یک محقق انجام می دهد از اهمیت زیادی برخوردار است و ممکن است تعداد زیادی از افراد آن را مطالعه کنند. روی این اصل مقاله ای که از کار محقق منتشر می شود باید به شکل قابل قبول و منطقی تنظیم و همه استانداردهای لازم در آن رعایت شود. این نرم افزار در عرض چند دقیقه می تواند مقاله شما را بر اساس فرمت مورد نظر بچیند. فرقی ندارد که مقاله های شما در قالب مایکروسافت ورد و یا فرمت دیگری باشند. این کار باعث صرفه جویی در وقت شده و شما می توانید بر روی موضوعات اصلی تحقیق و یا پروپوزال خود تمرکز کنید.این برنامه یک ماژول مدیریت سیستمی اطلاعات مربوط به مدیریت رفرنس و منابع تحقیقات، مدیریت اسناد و نشریات می باشد. در حقیقت این نرم افزار یک دستیار کامل برای محققان جهت جستجو، دانلود و مدیریت داده های کتاب شناختی و پایان نامه با بازده بالا است.

 

NoteExpress v2.8.1.2024 نرم افزار مدیریت منابع تحقیقاتی NoteExpress v2.8.1.2024




ادامه مطلب نظر ()
1624
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 12:3

هتگامی که به صورت دایم به اینترنت و یا شبکه متصل هستید در برابر خطرات زیادی از جمله حملات ویروسی و تروجانی قرار می گیرید. علاوه بر آپدیت مداوم انتی ویروس شما همواره باید از یک نرم افزار برای تجزیه و تحلیل بشکه استفاده کنید تا جلوی اینگونه حملات را بگیرید . Wireshark نرم افزار گزارش گیری ، تحلیل و بررسی اطلاعات در حال تبادل شبکه و یا اینترنت است. همچنین Wireshark بهترین نرم افزار شبکه است که میتوانید برای مدیریت کردن , امنیت و آنالیز کردن شبکه از آن استفاده کنید.این نرم افزار از فرمت های Sniffer Pro,and NetXray, Network Instruments Observer و….. نیز پشتیبانی می کند.

 

Wireshark 1.10.8 نرم افزار آنالیزر شبکه Wireshark 1.10.8




ادامه مطلب نظر ()
1119
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 12:2

با نرم افزار PhotoWonder می توانید به گرفتن عکس های هنری توسط دوربین خود بپردازید و برای عکس های خود یک اسلایدشوی حرفه ای بسازید و جلوه ای خاص و زیبا به تصاویر خود ببخشید .مجموعه ای از افکت های هنری و بسیار زیبایی در این اپلیکیشن گنجانده شده که می توانید از آن ها استفاده کنید . با داشتن این برنامه می توانید هنگام عکسبرداری برروی تصاویر خود افکت های کلاسیکی را اعمال کنید . توجه داشته باشید که پس از ویرایش تصاویر این امکان را خواهید داشت تا آن ها را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر به اشتراک بگذارید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

PhotoWonder 3.1.8 نرم افزار جذاب کردن عکس ها PhotoWonder 3.1.8 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
1434
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 12:1

وقتی شما روی فایلی کلیک راست میکنید و گزینه Copy را میزنید، آدرس آن فایل در حافظه ای به نام کلیپ بورد (Clipboard) ذخیره میشود. سپس وقتی در جای دیگری گزینه Paste را میزنید، ویندوز این حافظه را میخواند و میفهمد که چه چیزی را باید در اینجا Paste کند.اما برخی از نرم افزارها هستند که میتوانند Clipboard را مدیریت کرده و به تعداد نامحدود حافظه موقت کلیپ بورد در اختیار شما قرار دهند. PasteCopy.NET ابزاری رایگان برای مدیریت حافظه موقت (Clipboard) کامپیوتر است. این نرم افزار از هر چیزی که در حافظه کامپیوتر خود به صورت موقت برای استفاده در جایی دیگر کپی تهیه کنید یک سند می سازد و توانایی ضبط چندین آیتم را در درون خود دارد که می توانید هر کدام از این آیتم ها را با یک تک کلیک و یا یک میانبر صفحه کلید دوباره به حافظه موقت کامپیوتر خود منتقل کنید. با این توضیحات، اگر احساس میکنید که این نرم افزار به درد شما میخورد، میتوانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید.

 

PasteCopy.NET 1.2 نرم افزار مدیریت حافظه کلیپ بورد PasteCopy.NET 1.2

 




ادامه مطلب نظر ()
1205
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 12:0

یک برنامه ی رایگان با حجم خیلی پایین برای ویرایش عکس های شما همانند فتوشاپ می باشد. این برنامه می تواند کارهای تقریبا حرفه ای شما را انجام دهد. برنامه از ابزارها و امکانات فراوانی برخوردار است و قابلیت اضافه شدن plugin را نیز دارد. در بعضی موارد قدرت این نرم افزار تا جایی عالی می باشد که با برنامه فتوشاپ برابری می کند Paint.net برای فایل های ادیت شده ی خود، پسوندی جداگانه با نام pdn دارد و این پسوند اختصاصی این برنامه می باشد. برنامه دارای قابلیت بازگشت (Undo) نامحدود می باشد و افکت های فراوانی را پشتیبانی می کند.همچنین می توانید لایه های (layer) فراوانی را تولید کنید و از آنها استفاده کنید.

 

Paint.NET 4.0 Final نرم افزار ویرایش عکس های گرافیکی Paint.NET 4.0 Final




ادامه مطلب نظر ()
1004
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 11:59

تعداد صفحات : 9
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید