نرم افزار نمایش کامل اطلاعات هارد دیسک CrystalDiskInfo 6.2.1 Final

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 66
  • بازديدهای ديروز : 213
  • ورودی امروز گوگل : 7
  • ورودی گوگل دیروز : 21
  • بازديدهای این هفته : 279
  • بازدید این ماه : 2233
  • بازدید سال : 12750
  • كل بازديدها : 164121
  • 18.222.68.81
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

برخی از سیستم ها ممکن است دارای بیش از یک هارد دیسک باشند. هارد دیسک یک محیط ذخیره سازی دائم برای اطلاعات را فراهم می نماید . اطلاعات دیجتال در کامپیوتر می بایست بگونه ای تبدیل گردند که بتوان آنها را بصورت دائم بر روی هارد دیسک مغناطیسی ذخیره کرد. CrystalDiskInfo نرم افزاری است که می توانید به وسیله آن اطلاعاتی کامل و دقیق در رابطه با هارددیسک خود به دست آورید. با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعاتی مانند شماره سریال، مارک، دمای هارد دیسک در حین کار و … به دست آورید.

 

CrystalDiskInfo 6.2.1 Final نرم افزار نمایش کامل اطلاعات هارد دیسک CrystalDiskInfo 6.2.1 Final

 




ادامه مطلب نظر ()
683
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 15:42

نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن و بدون نیاز به طراحی قادر خواهید تا جداول و نمودارهای مختلف با اشکال گوناگون را با توجه به نیاز خود رسم نمایید. به عنوان مثال قادر خواهید بود تا نموداری از نوع نوع طراحی شبکه های Lan را رسم کنید. در این نرم افزار به راحتی می توان نمودارها و جداول را تنها با چند کلیک ایجاد نمود. همچنین در این نرم افزار می توان از عکس ها و اشکال مرتبط با موضوعات مختلف استفاده نمود. به جرات می توان گفت این نرم افزار گرافیکی می تواند کمک بزرگی به دانشجویان، معلمان و مهندسان جهت رسم و تولید انواع دیاگرام ها باشد تا ایده های خود را به راحتی پیاده کنند.این نرم افزار محصولی از شرکت EDrawSoft می باشد.

 

EdrawSoft%20Edraw%20Max%207.8.0.2900 نرم افزار رسم حرفه ای نمودار ها EdrawSoft Edraw Max 7.8.0.2900

 




ادامه مطلب نظر ()
741
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 15:41

یک نرم افزار ۱۰۰% رایگان جهت گرفتن پشتیبان (Backup) حرفه ای از تمامی فایل های کامپیوتر شما می باشد. با این نرم افزار همواره از اطلاعت خود یک بک آپ معتبر دارید تا در صورت بروز هر گونه حادثه از پاک شدن همیشگی فایل های خود در امان باشید.این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلودها دریافت نمایید. قابلیت هاى کلیدى این نرم افزار تهیه ی نسخه ی پشتیبان در هر ناحیه از کامپیوترتان، بر روی شبکه، درایو FTP و … ، اختصاص زمان و تاریخ برای انجام پشتیان گیری ، رمز گذاری بر روی فایل بک آپ گرفته شده و … است .

 

Comodo Backup 4.3.9.27 نرم افزار قدرتمند پشتیبان گیری Comodo Backup 4.3.9.27




ادامه مطلب نظر ()
676
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:11

یک راه حل ایده آل برای مدیریت و کار با بانک های اطلاعاتی MySQL, PostgreSQL و Oracle می باشد. رم افزاری ایده آل که در عین داشتن واسط گرافیکی ساده اما جذاب توانایی هماهنگی با انواع بانک های اطلاعاتی رایج را هم دارا بوده و می تواند خیال شما کاربران را در زمینه مدیریت بانک های اطلاعاتی به صورت حرفه ای راحت کند. Navicat Premium به شما اجازه می دهد به سازماندهی و تبادل داده ها در بانک های اطلاعاتی پرداخته و از ایمن بودن انجام این فرایند ها آسوده خاطر باشید. با استفاده از Navicat Premium می توانید به سرورهای محلی و یا ریموت اتصال برقرار کنید و عملیات هایی نظیر توابع ورودی (‌Import) و خروجی (Export) داده ها را، به خوبی گرفتن بک آپ انجام دهید. همچنین Navicat Premium از تکمیل کد، فرم مشخصات و سرویس های هشدار از طریق ایمیل، و غیره پشتیبانی می کند.

 

Navicat Premium Enterprise 11.1.3 نرم افزار مدیریت بانک اطلاعاتی Navicat Premium Enterprise 11.1.3

 




ادامه مطلب نظر ()
607
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:5

بسیاری از مواقع کاربران برای تهیه یک تصویر از برنامه ای خاص و یا تهیه یک سند از کلید PrintScreen صفحه کلید استفاده می کنند که با این کار کاربر قادر به ذخیره سازی تصاویر گرفته شده نمیباشد و باید توسط یک برنامه دیگر مثل Paint عکس را ذخیره کند.DeskSoft SmartCapture یک نرم افزار بسیار عالی در زمینه عکس برداری از محیط ویندوز. واسط کاربری خوب و آسان و امکانات قدرتمند این نرم افزار در کنار حجم بسیار کم، این برنامه را به یک ابزار ایده آل و کامل برای عکس برداری از صفحات مختلف دسکتاپ و محیط ویندوز. این نرم افزار یک ابزار قدرتمند با روش کار آسان می باشد که این امکان را فراهم می سازد تا کاربران مبتدی نیز بتوانند عکس هایی بسیار با کیفیت از صفحه نمایش رایانه خود بگیرند.

 

DeskSoft SmartCapture 3.2.2 نرم افزار عکس برداری از محیط ویندوز DeskSoft SmartCapture 3.2.2




ادامه مطلب نظر ()
679
تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1393 زمان : 8:24

نرم افزاری کارآمد برای خاموش نمودن سیستم در زمان های تعیین شده و همچنین به روشی محدود کردن کاربران در استفاده بیش از حد کامپیوتر می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید تعیین کنید که کامپیوتر در زمان های معین خاموش ، ری استارت ، هایبرنیت ، log off و یا قطع شدن دسترسی شود. زمان های تعیین شده میتوانند روزانه ، هفتگی و یا فقط برای یکبار باشند و همچنین میتوانند دارای این شرط باشند که اگر کاربر از کامپیوتر استفاده نکرد ، صورت پذیرند. برای فرا رسیدن زمان انجام فرایندهای نامبرده میتواند آهنگ هشدار تعیین کرد و همچنین میتوان به کاربر نشان داد که چقدر زمان باقیمانده دارد و همچنین هشدارهای با دوره زمانی برای او نمایش داد. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند در زمان خاموش شدن کوکی ها ، لاگ فایل های ویندوز ، تاریخچه اینترنت و recent document را نیز پاکسازی نماید. نرم افزار PC Auto Shutdown توسط پسوردی که تعیین خواهید کرد ، از خودش محافظت می نماید تا کاربر دیگری نتواند تنظیمات شما را تغییر دهد.

 

PC%20Auto%20Shutdown%205.9 نرم افزار خاموش شدن کامپیوتر در زمان معین PC Auto Shutdown 5.9




ادامه مطلب نظر ()
637
تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1393 زمان : 8:19

هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero.2014.Platinum.Cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200




ادامه مطلب نظر ()
679
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 21:1

اکثر کاربران معمولا به هنگام استفاده از چاپگرهای خود همواره نگران مصرف بیش از حد جوهر و تمام شدن زودهنگام تونر چاپگر خود مخصوصا در چاپگرهای رنگی هستند ، GreenCloud Printer نرم افزاری جهت کاهش هزینه های شما در امورات چاپ و همچنین محافظت از محیط زیست می باشد. این نرم افزار با ایجاد فایل های PDF بهینه شده برای چاپ هزینه های جاری شما را در چاپ تا ۶۰% کاهش می دهد. پیش نمایش چاپ ، حذف صفحات ناخواسته ، ترکیب صفحات ، ساخت سریع فایل های pdf قابل چاپ ، پشتیبانی از چاپ دو رو وصرفه جویی در جوهر پرینتر از خصوصیات بارز این نرم افزار است.

 

GreenCloud Printer Pro 7.7.2.1 Final نرم افزار صرفه جویی در جوهر پرینتر GreenCloud Printer Pro 7.7.2.1 Final




ادامه مطلب نظر ()
632
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 21:0

نرم افزاری متن باز و حرفه ای جهت طراحی سه بعدی نمای داخلی و دکوراسیون منزل می باشد. این نرم افزار از زبان های مختلف پشتیبانی می کند و دارای طرح های سه بعدی لوازم منزل می باشد که با استفاده از آنها شما قادر خواهد بود تا محیط منزل خود را به صورت مجازی و به سلیقه ی خود آرایش کنید و در مورد محل قرار گیری لوازم منزلتان به راحتی تصمیم بگیرید.امکان شبیه سازی نقشه خانه و محیط کار ، امکان ذخیره سازی تصاویر ایجاد شده به صورت فرمتهای تصویری ، امکان گسترش نرم افزار (با توجه به متن باز بودن) و … از ویژگی های این نرم افزار است .

 

Sweet Home 3D v4.4 نرم افزار طراحی دکوراسیون سه بعدی Sweet Home 3D v4.4




ادامه مطلب نظر ()
631
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 21:0

جی‌پی‌اس سیستم موقعیت یاب جهانی منظومه‌ای از ۲۴ ماهواره است که زمین را دور می‌زند و در هر مدار ۴ ماهواره قرار دارد و توسط وزارت دفاع ایالات متحده پشتیبانی می‌شود. این ماهواره‌ها از محاسبات ریاضی ساده‌ای برای پخش اطلاعات استفاده می‌کنند که به عنوان طول و عرض و ارتفاع جغرافیایی، توسط گیرنده‌های زمین ترجمه شده‌اند. امروزه در بسیاری از تلفن های همراه قابلیت استفاده از جی پی اس نیز گنجانده شده است. اما نرم افزاری که امروز برای شما آماده کرده ایم Global Mapper نام دارد و به شما امکان مسیریابی و مشاهده نقشه ها بصورت سه بعدی را می دهد. می توانید با استفاده از آن ، نقشه ها را بصورت رایگان از ماهواره ها دانلود و ذخیره نمایید. امکان تعیین موقعیت مکانی شخص حامل دستگاه جی پی اس نیز از جمله دیگر قابلیت های نرم افزار است.

 

Global Mapper 15.2.3 Build 060614 نرم افزار کار با جی پی اس Global Mapper 15.2.3 Build 060614

 




ادامه مطلب نظر ()
1065
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:58

بسیاری از کاربران رایانه از هنگ کردن متوالی سیستم و کند شدن سرعت رایانه رنج می برند . بیشتر افراد به محض احساس چنین علائمی در رایانه خود اقدام به نصب مجدد ویندوز می نمایند . این عمل در بسیاری مواقع جواب می دهد اما همیشه نباید انتظار داشته باشیم که با نصب ویندوز جدید همه ی نقص ها برطرف می شوند . در این مواقع باید از نرم افزارهای بهینه سازی و تعمیر سیستم کمک گرفت . کار این نرم افزار قدرتمند همانطور که از نام آن پیداست برطرف کردن نقص های رایانه و هنگ های متوالی آن و به طور کلی تعمیر رایانه می باشد . این برنامه با ظاهر ساده و آسان خود تمام کارها را به طور اتوماتیک انجام می دهد . نیازی به تغییر در قطعات سخت افزاری نیست . با کمک گرفتن از این نرم افزار قدرتمند هنگ های متوالی رایج رایانه را برای همیشه از یاد خواهید برد .PGWARE PCMedik امروزه یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها در زمینه ی بهینه سازی،رفع مشکلات رایانه,رفع هنگ های متوالی ویندوزو… به حساب می آید . با تنظیماتی که این برنامه در اختیارتان قرار می دهد می توانید سرعت و کارایی رایانه تان را چند برابر افزایش دهید. حجم این نرم افزار بسیار مناسب برای دانلود همه ی کاربران می باشد .

 

PGWare PCMedik 7.7.28.2014 Final نرم افزار بهینه سازی عالی ویندوز PGWare PCMedik 7.7.28.2014 Final




ادامه مطلب نظر ()
662
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:57

برنامه Driver Reviver نرم افزاری است برای آپدیت و به روز رسانی درایور . این برنامه یکی از بزرگترین پایگاه های داده درایور در جهان محسوب می شود و می توانید با نصب Driver Reviver می توانید به سادگی با یک کلیک، تمامی قطعات نصب شده بر روی کامپیوترتان را اسکن نمایید و با تطبیق دادن نسخه های نصب شده با آخرین ورژن هایی که توسط شرکت های سازنده های آنها بر روی اینترنت منتشر شده است، آنهایی را که نیاز به آپدیت دارند، به روز کنید. برای به روز رسانی درایور ها نیازی به جستجو نخواهید داشت چرا که این برنامه با اتصال به بانک اطلاعاتی عظیم خود آخرین نسخه ها را برای شما آماده کرده و لینک دانلود آنها را در اختیارتان قرار می دهد.

 

Driver Reviver 4.0.1.94 نرم افزار بروزرسانی درایور ها Driver Reviver 4.0.1.94




ادامه مطلب نظر ()
720
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:50

محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

 

 

 

 

 

Mozilla Firefox دانلود آخرین نسخه مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 32.0.1 Final




ادامه مطلب نظر ()
772
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:49

یک برنامه بسیار حرفه ای در زمینه ضبط کردن تمامی عملیاتی که از طریق موس و کیبورد در کامپیوتر انجام می شود می باشد. شما با استفاده از این برنامه می توانید تمام کلیدهای تایپ شده و حرکات موس را ضبط کنید و مجبور نباشید روزانه کارهای تکراری انجام دهید. بطور مثال شاید شما روزانه سیستمتان را Defrag می کنید و یا اینکه پیغامی را برای شخص خاصی ارسال می کنید و … کافیه شما برنامه را در حالت ضیط قرار دهید و شروع به ضبط کردن تمامی این عملیات کنید. این برنامه بصورت هوشمند حرکات را ضبط می کند و در صورت نیاز می توانید فایل ضبط شده را اجرا کنید .

 

JitBit Macro Recorder 5.7.7 نرم افزار ضبط عملیات انجام شده در سیستم JitBit Macro Recorder 5.7.7




ادامه مطلب نظر ()
1013
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:58

محصول شرکت Raxco Software یکی از سازندگان قدرتمند نرم افزارهای مطرح Defragmentation است که با عرضه ی نسخه های متعدد نرم افزار قدرتمند PerfectDisk از شهرت بالایی برخوردار گشته و جایگاه منحصر به فردی را نزد بسیاری از منتقدان نرم افزاری دنیا از آن خود کرده است. این نرم افزار طی عرضه نسخه های متنوع اش به ترکیبی از سرعت، انعطاف پذیری، بعد وسیع امکانات و آسانی استفاده چه در سیستم خانگی و محیط شبکه شهره بوده است.

 

Raxco PerfectDisk Professional Business 13.0 Build 821 Final نرم افزار داشتن هارد دیسکی بی عیب Raxco PerfectDisk Professional Business 13.0 Build 821 Final

 




ادامه مطلب نظر ()
925
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:57

نرم افزار آنالیز کننده سیستم است. یعنی هر اطلاعاتی که از هر جزء سیستم ( چه سخت افزاری و چه نرم افزاری ) بخواهید ، در اختیار شما قرار می دهد. مثلا می توانید اطلاعاتی در رابطه با : CPU ، چیپ ست ، آداپتور ویدیو یی ، پورتها ، پرینترها ، کارت صوتی ، حافظه ، شبکه ، ورودی های ویندوز، AGP، رابطهای ODBC ، USB2, 1394/Firewire و غیر .این اطلاعات می تواند هم موجب تسریع و هم موجب ذهیره وقت شود چرا که این اطلاعات به صورت دستی مشکل بوده و مدت زمان زیادی را باید کاربران مبتدی برای بدست آوردنش صرف کنند. رابط کاربری برنامه ساده و بصری بوده و دسترسی به تمامی ابزارهای ان مقدور می باشد.

 

Sandra Lite 2014 SP2a 20.35 نرم افزار کشف کلیه اطلاعات نرم افزاری سیستم Sandra Lite 2014 SP2a 20.35

 




ادامه مطلب نظر ()
953
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:55

تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید