اجا دانلود|دانلود همه چی

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 9
  • بازديدهای ديروز : 13
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديدهای این هفته : 9
  • بازدید این ماه : 1241
  • بازدید سال : 10507
  • كل بازديدها : 161878
  • 18.118.200.86
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

توسط نرم افزار بسیار سریع Fast Burst Camera می توانید در هر ثانیه ۳۰ عکس با دوربین گوشی خود تهیه کنید! این نرم افزار سریع ترین نرم افزار عکس برداری برای اندروید است و برای عکس برداری از سوژه هایی مثل مسابقات ورزشی که دارای سرعت هستند بسیار مناسب است. شما می توانید از سوژه مورد نظر خود چندین عکس تهیه کنید و بهترین عکس را انتخاب کنید و یا با استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس، عکس های گرفته شده را تبدیل به عکس متحرک گیف کنید. برای اجرای این برنامه نیازمند آندروید ۲.۲ و یا بالاتر هستید .

 

Fast Burst Camera 4.5.8 نرم افزار عکس برداری سریع Fast Burst Camera 4.5.8 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
1323
تاریخ : پنج شنبه 8 آبان 1393 زمان : 15:9

در سبک شوتر اول شخص و در زمینه ی داستان و شخصیت پردازی، بدون شک رقیبی ندارد. با صرف نظر از عنوان Ghosts، داستان سه گانه ی Modern Warfare  و داستان زیبا و بسیار جذاب دو عنوان سری Black Ops به خوبی قدرت این سری در داستان پردازی را به نمایش گذاشت. Advanced Warfare نیز از این قاعده مستثنا نیست و قرار است یک داستان درگیر کننده آمیخته با احساس و حماسه را به تصویر بکشد. بازی در سال ۲۰۵۴ دنبال می شود، جایی که تکنولوژی به اندازه تاکتیک های نظامی، در جنگ ها از اهمیت برخوردار است. در این بازه ی زمانی شرکت های نظامی خصوصی حرف اول را در دنیا می زنند و تکنولوژی هایی که آن ها در اختیار دارند سبب شده است تا این نیرو ها تا حد ارتش کشور های مختلف، قدرتمند باشند. این شرکت ها در ابتدا نقشی در جنگ ها نداشتند و بیشتر در بازسازی شهر های جنگ زده و کمک رسانی بعد از حوادث طبیعی شرکت داشتند. بزرگ ترین و پیشرفته ترین شرکت در این زمینه، شرکت Atlas می باشد. این شرکت اولین کار خود را به عنوان بازسازی بغداد در طول ۳ سال انجام داد و به حدی عالی عمل کرد که ارتش یک کشور چنین توانایی را نداشت. مدیر عامل این شرکت شخصی به نام Jonathan Irons می باشد که با داشتن منابع مالی مناسب، توانست این شرکت را به عنوان یکی از قدرتمند ترین نیرو های نظامی در جهان مطرح کند.

Call of Duty Advanced Warfare PS3-iMARS

 

Call of Duty Advanced Warfare ps3 cover small دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PS3




ادامه مطلب نظر ()
1587
تاریخ : پنج شنبه 8 آبان 1393 زمان : 15:6
درباره : بازی کنسول ,بازی ps3 , ,

دانلود Hellraid: The Escape - بازی ترسناک و فوق العاده زیبای حمله جهنمی اندروید + دیتا

 یک بازی فوق العاده زیبا و دلهره اور در سبک بازی های ماجراجویی، ترسناک و به صورت اول شخص از استودیوی Shortbreak Studios s.c برای اندروید است که تجربه ای متفاوت از بازی های اندرویدی را برای شما به ارمغان می اورد! در این بازی شما به عنوان کارکتر اصلی در زندانی رمز آلود در مکانی نامعلوم حبس شده اید و بعد از اینکه به هوش می آیید، باید نقشه فرار را بر قرار ترجیح دهید! بله.. هم اکنون شما فقط باید فرار کنید آن هم از دست موجوداتی ترسناک! در میان راه با موجوداتی عجیب الخلقه روبرو خواهید شد که نگهبانان زندان هستند و چیزی جز کشتن و خونریزی را نمی فهمند و …! شما در مسیر فرار خود از زندان جهنمی با انواع پازل های چالش برانگیز روبرو می شوید که برای باز شدن راه های خروج باید ان ها را یکی پس از دیگری حل نمایید. اگر دوست دارید یکی از بهترین بازی های ترسناک اندرویدی را تجربه کنید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید.




ادامه مطلب نظر ()
1375
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 11:15

با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. برای دانلود و اطلاع از تغییرات این نسخه از اپدیت به ادامه ی مطلب بروید.

 

nVIDIA GeForce Driver  آخرین درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver 344.48 WHQL




ادامه مطلب نظر ()
1430
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 11:10
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 11:6
درباره : اهنگ جدید ,پاپ , ,

اگر از جمله کسانی هستید که به تعداد دفعات زیاد تعویض ویندوز انجام میدهند و از نصب چندباره درایورهای سخت افزاری خسته شده اید ، باید مطلع باشید که میتوان از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان (Backup) تهیه کنید و بعد از هربار نصب ویندوز به راحتی تمامی درایورها را نصب کنید. همچنین لازم است که برای حفظ کارآمدی کامل قطعات سخت افزاری همزمان با آپدیت ویندوزتان ، درایورها را نیز آپدیت نگهدارید که برای اینکار اگر بخواهید به سایت سازنده سخت افزارها مراجعه کنید ، وقت زیادی را از دست خواهید داد. در کنار این مسئله در بعضی اوقات لازم است که درایوری را از طریق اینترنت پیدا کنید و نصب نمایید. Driver Easy Pro تمامی موارد ذکر شده در سطور بالا را برایتان در یک نرم افزار ساده فراهم آورده است. نرم افزاری ساده و کاربردی که میتواند درایورهای گم شده سخت افزارها را برایتان از طریق اینترنت پیدا کرده و نصب نمایید. همچنین میتواند از درایورهای نصب شده فایل پشتیبان تهیه نمایید و در مواقع لزوم آن را بازگردانی (restore) نماید. این نرم افزار بسیار ساده اطلاعات لازم از سخت افزارها و سیستم عاملتان را نمایش میدهد و میتواند با جستجوی سریع در اینترنت ، ضمن یافتن درایورهای گمشده ، درایورهای نصب شده را نیز آپدیت نماید. در کنار این قابلیت ، شاید نمایش اطلاعات جزئی از سخت افزارها مانند کارت گرافیک،کارت صدا ، حافظه رم و مادربورد نیز جالب باشد. این نرم افزار حتی میتواند درایورهای مربوط به قطعات متصل به کامپیوترتان مانند پرینترها ، دستگاه های دیجتال و موس و کیبرد و… را شناسایی و فرایندهای لازم را برروی آنها انجام دهد. در هنگام دانلود آپدیت یا درایورهای گمشده ، میتواند ضمن مشاهده حجم فایل در حال دانلود ، محل دانلود شدن آن روی سیستم خودتان را مشاهده کنید و در صورت نیاز فایل را در محل دیگری نیز نگهداری کنید.

 

DriverEasy Professional 4.7.4.31310 نرم افزار دانلود درایور های سخت افزاری DriverEasy Professional 4.7.4.31310




ادامه مطلب نظر ()
1328
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 11:5

                                       ( ویژه ماه محرم و ایام سوگواری )

 

دانلود آهنگ محمود خانی به نام لالایی رقیه




ادامه مطلب نظر ()
1696
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 11:2
درباره : اهنگ جدید ,پاپ , ,

نرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای قفل کردن و مخفی نمودن انواع اطلاعات از جمله فایل ها و فولدرها و درایورها می باشد. توسط این نرم افزار میتواند به راحتی هرچه تمام تر فایل ها و فولدرها و درایورها را با پسورد محافظت نمود یا اینکه برای دیگر کاربران مخفی ساخت. تمامی محافظت های صورت گرفته توسط این نرم افزار از جمله قفل گذاری و مخفی سازی در حالت safe mode ویندوز نیز پابرجا خواهد بود و اینطور نیست که در حالت Safe mode فرایندهای نرم افزار Folder Protect اجرا نشوند و اطلاعات شما به راحتی از دست برود. Folder Protect علاوه بر توانایی محافظت از فایل ها ، فولدرها و درایورها میتواند روی نرم افزارها و افزونه ها نیز قفل گذاری انجام دهد. علاوه بر قابلیت حافظت فایل توانایی Delete-Proof میتواند فایل ها را به صورت امن و غیرقابل بازگشت حذف نماید. این قابلیت برای نابود سازی مطمئن اطلاعات محرمانه که میخواهید دیگر قابل بازیابی نباشد ، مورد استفاده قرار میگیرد.

 

Folder Protect 2.0.0 نرم افزار مخفی کردن اطلاعات Folder Protect 2.0.0




ادامه مطلب نظر ()
2460
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 11:0
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 10:59
درباره : اهنگ جدید ,پاپ , ,

در اصل تصویر کوچکی است که روی فایل ویدئویی (همانند آیکن) قبل از اجرا و به منظور کنترل و دسترسی آسان به فایل مربوطه ساخته می شود. Video Thumbnails Maker یک نرم افزار کوچک و بسیار کاربردی در زمینه ساخت Thumbnails برای ویدیوهای شما می باشد. این نرم افزار از تمامی فرمت های ویدئویی (حتی فرمت هایی نظیر MOV, QT, FLV, SWF, RM) پشتیبانی می کند. این برنامه قابلیت ساخت سریع Thumbnails را دارد و می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که آرشیوهای ویدیویی در منزل و یا در آفیس خود دارند و دیگر نیاز نیست برای شناسایی ویدیوها آنها را اجرا کنند بلکه از طریق تصاویر Thumbnails می توانند تصویر گوچک را ببینند و در صورت نیاز آن را اجرا کنند.

 

Video Thumbnails maker 6.3.0.0 نرم افزار ساخت تصاویر کوچک برای فیلم Video Thumbnails maker 6.3.0.0




ادامه مطلب نظر ()
1594
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 10:57

تعداد صفحات : 24
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 24 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید