اجا دانلود|دانلود همه چی

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 30
  • بازديدهای ديروز : 78
  • ورودی امروز گوگل : 3
  • ورودی گوگل دیروز : 8
  • بازديدهای این هفته : 109
  • بازدید این ماه : 2063
  • بازدید سال : 12580
  • كل بازديدها : 163951
  • 3.143.1.57
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

چالشی جدید برای دوستداران بازی های پازل و جورچین تصاویر خواهد بود که در دنیای Deponia شاهد ۹۶ پازل مختلف با تصاویر متنوع خواهید بود . این بازی به صورت مرحله ای طراحی شده است به طوری که با تکمیل یک تصویر به مرحله ی بعدی خواهید رفت که قطعا سخت تر خواهد بود . این قابلیت را خواهید داشت با کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) و یا Search & Find پازل های بازی را حل نمایید .

 

Deponia The Puzzle دانلود بازی کم حجم پازل Deponia: The Puzzle




ادامه مطلب نظر ()
1175
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 22:4

نرم افزار Wondershare Time Freeze ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت محیط مجازی برای سیستم می باشد. به سادگی می توانید، برای بازگرداندن سیستم به حالت اولیه تنها رایانه را راه اندازی مجدد کنید. با این برنامه می توانید با استفاده از کار در محیط مجازی سیستم عامل واقعی را در حالت ثابت نگه دارید که باعث جلوگیری از کندتر و کندتر شدن عملکرد کامپیوتر شما با گذشت زمان خواهد شد. این نرم افزار دسترسی دیگران به پوشه های محافظت شده را ممنوع می سازد و امکان هرگونه تغییر در فایل های داخل پوشه های محافظت شده را توسط دیگران از بین می برد.

 

Wondershare Time Freeze 2.0.3.0 نرم افزار فریز کردن سیستم عامل Wondershare Time Freeze 2.0.3.0




ادامه مطلب نظر ()
1413
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 22:3

عنوانی جدیدی در سبک بازی های شی مخفی (Hidden Object) می باشد که با تازگی منتشر شده است . دوستتان به شما کتابخانه ای را نشان می دهد که کتاب های قدیمی زیادی را در خود جای داده است و همین موضوع باعث کنجکاوی شما در مورد این کتاب ها می شود . زمانی که شما صفحات کتابی را بازمی کنید و شروع به خواندن آن می کنید ، یکی از شخصیت های کتاب از شما برای کمک خواهش می کند! برای اولین بار شما به مقر پادشاهی جادویی او منتقل می شوید ، جایی که یک هیولا در پی تخریب پادشاهی است . به پادشاه کمک کنید تا از زنجیر آزاد شود و با قلم جادویی داستان کتاب را دوباره بنویسید تا سرزمین Eldor از خطر در امان باشد .

 

Forgotten Books دانلود بازی فکری کتاب های فراموش شده Forgotten Books: The Enchanted Crown




ادامه مطلب نظر ()
1141
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 22:3

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۱۷.۰۸.۲۰۱۴، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 11)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است.  این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده August 2014 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون آپدیت تا مرداد 93   Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 August 2014

 




ادامه مطلب نظر ()
951
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 22:2

در دو شماره قبلی شخصیت های اول بازی هر کدام برای هدفی پا به شهر زامبی ها میگذاشتند,قهرمان شماره اول فرانک وست که برای عکاسی وارد شهر زامبی ها شد و قهرمان بازی دوم چاک گرین هم برای نجات دختر خود مجبور به پا گداشتن به شهر زامبی ها شد.این بار شخصیت اصلی شماره سوم نیک راموس نام دارد.نیک یک مکانیک است که خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن دارد.او در شهر Los Perdidos کار میکند.شهری که ویروس در آن شیوع پیدا کرده و اکثر انسان ها تبدیل به زامبی شده اند.داستان بازی سه روز پس از شیوع ویروس در شهر Los Perdidos آغاز میشود.بازماندگان شهر دنبال آب و غذا و فرار از دست زامبی ها هستند.شهر قرنطینه شده و هیچکس اجازه خروج از شهر را ندارد.دولت قصد دارد تا در ۵ روز آینده شهر را به صورت کامل از بین ببرد. نیک این را قبول ندارد و همراه با چند نفر از بازمانده های شهر قصد فرار از شهر Los Perdidos را دارد.اما داستان به همین جا ختم نمیشود و بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر میرسد.علت خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن نیک چیست؟علت شیوع این ویروس در شهر Los Perdidos چیست؟ این ها سوالاتی هستند که در طول داستان پاسخ داده می‌شوند.استودیو Capcom Vancouver در این شماره دست به خلق داستان زیبایی زده است.ارتباط شخصیت های بازی با یک دیگر و همچنین ارتباط این نسخه به نسخه های قبل از جمله نکاتی هستن که باعث پیشرفت داستان بازی شده اند.

Dead Rising 3 PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۳.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۱ بازی Update 1-CODEX به پست اضافه شد|

 

Dead Rising 3 pc cover دانلود بازی Dead Rising 3 برای PC




ادامه مطلب نظر ()
1514
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 22:1

سری جدیدی از سری بازیهای محبوب پرندگان خشمگین میباشد . در این نسخه از بازی مراحل شکل و شمایل جدیدتری به خود گرفته است وبازی در یک جزیره در جریان است پرندگان خشمگین ما با همکاری همدیگر سعی دارند جزیره خود را از دست گیل پادشاه که درصدد تصرف جزیره است نجات دهند. شیوه ی بازی همانند نسخه های قبلی طبق معمول با تیر وکمان میباشد که باید با ان به جنگ دشمنانتان بروید . بازی شامل ۱۲۰ مرحله مختلف و متنوع میباشد  و ۶ نوع کارکتر جدید نیز به ان اضافه شده است لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Angry Birds Stella دانلود بازی Angry Birds Stella v1.0.0 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
1032
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 21:58
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

یکی دیگر از زیباترین و هیجان برانگیزترین بازی های مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی باید با استفاده از وسایل نقلیه عجیب و غریب از مسیرها و محیطهای مختلفی عبور کرده و امتیازها را جمع آوری کند. نکته جالب اینکه وسایل نقلیه با یکدیگر تفاوت عمده داشته و قدرت، سرعت و بالانس مخصوص بخود را دارند. ویژگی های این بازی ارتقاءهای منحصربه‌فرد با استفاده از سکه‌های کسب شده ، ماشین‌های عجیب و غریب با فیزیک منحصربه‌فرد و … است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Angry Gran Racing 1.1.3 بازی مادربزرگ عصبانی Angry Gran Racing 1.1.3 – اندروید

 




ادامه مطلب نظر ()
1063
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 21:58
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

در بازی Temple Bunny Run شما باید به یک خرگوش دوست داشتی کمک کنید تا بتواند به راحتی از موانع عبور نموده و با فرار کردن از خرسی که بدنبال اوست بتواند امتیازات زیادی جمع کند . مناسب برای تمامی سنین ، جلوه های صوتی بی نظیر ، جمع آوری ستاره ها و … از ویژگی های این بازیست . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Temple Bunny Run v1.13 بازی خرگوش دونده Temple Bunny Run v1.13 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
1152
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 21:57
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

سازندگان بازی های World of Goo این بار توانسته بازی زیبا و هیجان انگیز برای سیستم عامل اندروید را طراحی کنند.Little Inferno بازی سرگرم کننده در سبک بازی های Casual مخصوص سیستم عامل اندروید است .تنها کاری که شما می توانید در این بین انجام دهید سفارش مجموعه ای طبقه بندی شده از آیتم ها و اسباب بازی هایی می باشد که پس از آماده شدن آن ها در کسری از زمان شما آن ها را با کشیدن در این شومینه قرار می دهید و آنها را به آتش می کشید و از آتش کشیدن آنها شما امتیاز کسب می کنید و از این امتیازات کسب شده برای سفارش آیتیم های جدید استفاده می کنید.داستان بازی به صورت پیچیده ای طراحی شده است که بازیکن با عبور از هر مرحله جزییات بیشتری از آن را به دست می آورد! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Little Inferno v1.2 بازی جهنم کوچک Little Inferno v1.2 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
1066
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 21:55
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

مجموعه ای با بیش از ۱۵۰ نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند. شما با دانلود این نرم افزار کم حجم که به صورت رایگان ارائه شده است می توانید به راحتی به بسیاری از ابزار های مهم ویندوز دسترسی داشته باشید. این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و … است .

 

NirLauncher 1.18.73 ابزارهای کاربردی ویندوز NirLauncher 1.18.73




ادامه مطلب نظر ()
1041
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393 زمان : 21:55

تعداد صفحات : 24
صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 24 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید