اجا دانلود|دانلود همه چی

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 26
  • بازديدهای ديروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 3
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديدهای این هفته : 109
  • بازدید این ماه : 1245
  • بازدید سال : 10511
  • كل بازديدها : 161882
  • 18.188.10.246
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

Avatar: The Legend of Korra Season 4: Balance Web-DL\WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |قسمت چهارم (نسخه فشرده ۱۰۸۰p) به پست اضافه شد|

 |زیرنویس فارسی قسمت چهارم به پست اضافه شد|

 

The Legend of Korra Season 4 cover دانلود فصل چهارم انیمیشن آواتار افسانه ی کورا: اعتدال The Legend of Korra Season 4: Balance 2014

 

نام انیمیشن: Avatar: The Legend of Korra Season 4: Balance – آواتار افسانه ی کورا – فصل چهارم: اعتدال

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Webrip 720p/Web-DL 1080p/Webrip 1080p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: -



برچسب ها :
Avatar The Legend of Korra Season 4 Balance, آواتار فصل چهارم اعتدال, آواتار کورا فصل 4 اعتدال, دانلود تمامی قسمت های فصل 4 انیمیشن آواتار کورا, دانلود رایگان نسخه فشرده انیمیشن آواتار کورا فصل 4, دانلود زیرنویس فارسی فصل 4 انیمیشن آواتار کورا, دانلود فصل 4 انیمیشن آواتار, دانلود مستقیم زیرنویس فارسی Avatar The Legend of Korra Season 4 Balance, دانلود مستقیم فصل 4 انیمیشن Legend of Korra Balance, دانلود مستقیم فصل 4 انیمیشن آواتار کورا Balance, دانلود مستقیم فصل چهارم انیمیشن آواتار کورا, دانلود نسخه 1080p انیمیشن آواتار کورا, دانلود نسخه WebRip انیمیشن آواتار فصل 4 اعتدال ,

ادامه مطلب نظر ()
685
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 10:56
درباره : مالتی مدیا , انیمیشن , ,

نرم افزاری کدباز ایده آل برای تبدیل رایانه ویا تلویزیون شما به یک مدیا سنتر پیشرفته می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا به موزیک و رادیوی مورد علاقه خود خود گوش دهید، دی وی دی ها و ویدئوهای خودرا ذخیره و تماشا نمایید، تلویزیون پخش زنده را بوسیله یک ضبط کننده دیجیتال ویدئو زمان بندی و ضبط نموده و بسایری مواردی از این قبیل را انجام دهید. می توانید را MediaPortal به عنوان نرم افزاری کدباز استفاده نمایید. این بدان معنی می باشد که حتی میتوانید به توسعه و نیز بهبود این نرم افزار نیز بر حسب نیاز های خود با استفاده از پلاگینهای جدید بسیار موجود در مجموعه MediaPortal کمک نمایید.

 

MediaPortal 1.8.0 Final نرم افزار مدیا سنتر بی نظیر MediaPortal 1.8.0 Final




ادامه مطلب نظر ()
810
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 10:54

بازی Mob Taxi Pro از بازی های جذاب و اعتیادارو اندروید می باشد که با گرافیک سه بعدی واقعی شما را شگفت زده خواهد کرد. این بازی شما شغل یک راننده تاکسی را پذیرفته اید ! مراقب باشید ، زیرا شما سوار یک تاکسی دیوانه هستید . هدف شما در این بازی این است که بدون اینکه توسط پلیس متوقف شوید به صورت آزادانه در شهر دور بزنید . مهارت رانندگی خود را امتحان کرده و از دست پلیس فرار کنید . همچنین این بازی گرافیک سه بعدی خیره کننده ای دارد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Mob Taxi Pro v1.0.0 بازی تاکسی Mob Taxi Pro v1.0.0 – اندروید

 




ادامه مطلب نظر ()
1619
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 10:54

شاید شما نیز دوست داشته باشید میکس ها و ویرایش های دلخواه خودتان را برروی موزیک های مورد علاقه ی خود اعمال کنید . G-Stomper Studio ابزاری است قدرتمند برای ساخت موسیقی که به طور کامل برای استفاده در محیط اندروید بهینه سازی شده است . این برنامه شامل مجموعه قابلیت های مختلف می باشد. ترتیب سنج بر اساس ماشین درام/Groovebox، سینتی سایزر مدلسازی آنالوگ (VA-Beast)، یک پلی فونیک + یک مونوفونیک Step Sequencer برای ملودی ها، یک Track Grid Sequencer برای بیت ها، یک صفحه کلید پیانو، ۲۴ درام پد، افکت راک(Rack)، یک Master Section، یک میکسر خط و یک تنظیم الگو/آهنگ زنده از ابزارهای این نرم افزار هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۳.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

G Stomper Studio 3.1.1 نرم افزار ساخت موزیک G Stomper Studio 3.1.1 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
650
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 10:52

گدجت ها ابزارک های زیبا و کاربردی هستند که به صورت پیش فرض در ویندوز هفت وجود دارند این مجموعه بزرگترین مجموعه‌ای است که برای ابزار‌های دسکتاپ موجود است و ویژگیهای آن عبارتند از :

-استفاده از این ابزار‌ها برای نمایش تصاویر.

-نمایش دادن ساعت و تاریخ بر روی دسکتاپ.

-نمایش مقدار استفاده شده از CPU و RAM و Hard Disk به صورت تصویری.

-با استفاده از این ابزار‌ها میتوانید از درجه هوای کشور‌های مختلف ،واحد‌های پول رایج و…را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

-و….هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Windows 7 Gadgets مجموعه ۹۰۰ گدجت ویندوز سون Windows 7 Gadgets




ادامه مطلب نظر ()
760
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:13

نرم افزاری با کاربری آسان برای تامین امنیت کامپیوتر و ابزارهای خصوصی شما در سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار از بهترین و ساده ترین روش های ممکن برای محافظت PC شما در برابر تغییرات مشکوک , هکرها و همچنین بدافزارهای موجود در شبکه استفاده می کند. به وسیله Shadow Defender v1.1 می توانید سیستم خود را به صورت محیط مجازی و پنهان بارگذاری کنید (تقریبا همان تعریف Safe Mode ولی با روش دیگر و به صورت امن) که این حالت Shadow Mode نامیده می شود تمام حملات و اجرای بد افزارها در محیط مجازی صورت می گیرد که واقعا اتفاق نمی افتند , فقط کافیست که بعد از وقوع حمله و هک شدن سیستم خود را Restart کنید تا همه چیز به حالت اول برگردد در عین حال تمام فایل ها و پوشه های (Folder) شما به صورت واقعی ذخیره می شوند.

 

Shadow Defender 1.4.0.553 Final نرم افزار بالا بردن امنیت سیستم Shadow Defender 1.4.0.553 Final




ادامه مطلب نظر ()
709
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:13

بازی Dreamfall را می توان یکی از برترین بازی های سبک ماجراجویی دانست که قرار است در چندین قسمت منتشر شود. این بازی شامل ۵ قسمت خواهد بود و این قسمت ها به یکدیگر متصل می باشد. داستان بازی از این قرار است که گروهی به زمان آینده سفر کرده و در آن زندگی می کنند. این بازی یک بازی داستان محور است که درباره ی تصمیمات و عواقب آن، رویاها و واقعیت، جادو و علم، آشوب و سایر موارد صحبت می کند. بازی Dreamfall یک بازی احساسی، بزرگسالانه، تاریک، جادویی و بسیار جذاب است که با سورپرایزهایی که در بازی رخ می دهد شما را جذب خود خواهد کرد.

 

Dreamfall Chapters Book One Reborn PC-FLT

 

Dreamfall Chapters pc cover دانلود بازی Dreamfall Chapters Book One Reborn برای PC




ادامه مطلب نظر ()
690
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:9

سیستم شما همیشه و در هر زمان نمی تواند بالاترین کارایی خود را از لحاظ نرم افزاری داشته باشد و طبیعتا در صورت مواجه شدن با مشکلات، کاربر مایل است که سیستم به وضعیت خوب چند وقت پیش خود بازگردد. سیستم عامل ویندوز از ویندوز Me به بعد با خود بخشی به نام Windows Restore را دارا بوده که قادر به بازگرداندن سیستم تا حد امکان به آخرین وضعیت خوب قبلی خود می باشد. ولی این بخش نیز مانند باقی بخش های سیستم عامل ویندوز به طور تخصصی و به عنوان بهترین برای این کار مناسب نیست و فقط تعدادی از فایل ها را به حالت قبل بر می گرداند. Rollback Rx نرم افزاری قوی برای بازگردانی سیستم است و از هدر رفتن داده ها جلوگیری می کند و قابل استفاده کاربرهای خانگی و IT پیشرفته می باشد و مشکلات مهم کامپیوتر را رفع می کند. ابزاری عالی برای بازگردانی سیستم و اطلاعات آن به زمان قبل است و بسیاری از مشکلات پیش آمده مرتبط با ویروس ها و ایراد های سیستم را می تواند حل کند. بنابراین تمامی عملیات تعمیری و بازگردانی اطلاعات شما از این پس می تواند تنها طی چند ثانیه و چند کلیک موس صورت گیرد.

 

RollBack Rx Professional 10.2 Final نرم افزار بازگردانی حرفه ای اطلاعات RollBack Rx Professional 10.2 Final




ادامه مطلب نظر ()
687
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:8

جنگ جهانی دوم آغاز شده است و شما باید در اقیانوس اطلس با استفاده از زیر دریایی هایی که در اختیار دارید دشمن را تعقیب و در فرصت مناسب آنها را منهدم نمایید. کنترل زیر دریایی و کشتی های جنگی را در اختیار بگیرید و خود را برای نبردی عظیم آماده کنید.تمامی این ها در بازی Crash Dive وجود دارند . بازی Crash Dive با گرافیکی خیره کننده و سه بعدی و اچ دی و گیم پلی روان ولی اعتیاد اوری که دارد شما را تا ساعت های طولانی سرگرم می کند و اولین بازی از این سبک بازی ها است که برای بازی در گوشی های لمسی آندرویدی عرضه شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Crash Dive v1.0 بازی سقوط Crash Dive v1.0 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
716
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:7

بازی Die For Metal را دانلود کنید و جذابیت موسیقی و سبک این بازی را تجربه کنید. وارد دنیای ظالمان شده و سرزمین تاریکی را با فلز تجربه نمایید . داستان این بازی درباره یک مرد افسانه ای است که در رویا و خواب خود وارد یک سرزمین ناشناخته می شود . اکنون شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و از این سرزمین عجیب و غریب فرار کنید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده حرفه ای می باشند .گرافیک فوق العاده بازی به قدری جذاب است که شما را متحیر خواهد کرد. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Die For Metal 2.5 بازی مرگ Die For Metal 2.5 – آیفون ، آیپد و آیپاد




ادامه مطلب نظر ()
645
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:6
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

تعداد صفحات : 24
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 24 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید