اجا دانلود|دانلود همه چی

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 128
  • بازديدهای ديروز : 78
  • ورودی امروز گوگل : 13
  • ورودی گوگل دیروز : 8
  • بازديدهای این هفته : 207
  • بازدید این ماه : 2161
  • بازدید سال : 12678
  • كل بازديدها : 164049
  • 3.147.58.70
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

یک برنامه ی رایگان با حجم خیلی پایین برای ویرایش عکس های شما همانند فتوشاپ می باشد. این برنامه می تواند کارهای تقریبا حرفه ای شما را انجام دهد. برنامه از ابزارها و امکانات فراوانی برخوردار است و قابلیت اضافه شدن plugin را نیز دارد. در بعضی موارد قدرت این نرم افزار تا جایی عالی می باشد که با برنامه فتوشاپ برابری می کند Paint.net برای فایل های ادیت شده ی خود، پسوندی جداگانه با نام pdn دارد و این پسوند اختصاصی این برنامه می باشد. برنامه دارای قابلیت بازگشت (Undo) نامحدود می باشد و افکت های فراوانی را پشتیبانی می کند.همچنین می توانید لایه های (layer) فراوانی را تولید کنید و از آنها استفاده کنید.

 

Paint.NET 4.0 Final نرم افزار ویرایش عکس های گرافیکی Paint.NET 4.0 Final




ادامه مطلب نظر ()
1008
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 11:59

یک نرم افزار عالی برای دوست داران موسیقی میباشد که به تازگی نسخه ی اندرویدی این برنامه برای شما دیوایس داران آندروید توسط شرکت بزرگ ۲beat عرضه و به قیمت ۴.۹۹ دلار در استور های اندرویدی به فروش میرسد.این برنامه یک ترتیب سنج موج‌گرای ابداعانه است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از ژست‌های ساده صداها و حلقه‌های منحصربه‌فرد بسازید. می‌توانید در تنها چند دقیقه موسیقی‌های باکیفیت از هر سبکی بسازید.همچنین می توانید با تغییر طول موج های موسیقی ها صدای آن ها را افزایش دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Oscilab 1.0 نرم افزار تدوین فایل های صوتی Oscilab 1.0 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
2152
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 11:43

همانطور که می دانید هر بازی یا نرم افزار برای اجرا مقداری از حافظه گوشی ( Ram ) را اشغال می کند . حال اگر به صورت همزمان چندین اپلیکیشن گشوده باشد در اجرای آنها مشکل به وجود خواهد آمد . اگر به دنبال برنامه ای حرفه ای در زمینه مدیریت برنامه های در حال اجرا می باشید این برنامه می تواند نیاز شما را برطرف کند. MultiTasking Pro یک ابزاری حرفه ای و کامل برای اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید به طور کامل بر اپلیکیشن ها و بازی های درحال اجرا مدیریت داشته باشید . همچنین شما می توانید برنامه های مختلفی را باز کرده و همزمان از برنامه ها استفاده نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Multitasking Pro v1.76 کار با چند نرم افزار بصورت همزمان Multitasking Pro v1.76 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
1594
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 11:42

Family Guy (TV Series 2004) DVDRip Avi

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| فصل ششم بصورت کامل آماده دانلود میباشد |

 

familyguysquares دانلود انیمیشن سریالی مرد خانواده – Family Guy 2004

 

نام انیمیشن :  مرد خانواده – Family Guy

سال انتشار: ۲۰۰۴ 

مدت زمان: میانگین ۲۰ دقیقه

تعداد قسمت ها : ۱۲

حجم : میانگین ۵۰ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه : سریال انیمیشن بسیار جذاب Family Guy که از سال ۱۹۹۹ پخش اون آغاز شده و تا به حال برنده سه جایزه امی و چندین جایزه دیگه شده. این انیمیشن همانند انیمیشن ساوت پارک شخصیت پردازی در این سریال بسیار کار شده و بیشتر از آنکه برای کودکان باشه برای بزرگسالان ساخته شده این سریال دارای ۱۳ فصل میباشد که به مرور زمان تمامی فصل های ان برای دانلود قرار میگیرند.

 




ادامه مطلب نظر ()
3390
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 11:41
درباره : مالتی مدیا ,تصویری , ,

عنوان بازی بسیار زیباییست که شما عاشق آن خواهید شد! این بازی یک ماجراجویی اکشن با روندی سریع است .در این بازی وظیفه اصلی شما کنترل یک جوجه بامزه جهت برخورد نکردن با سیم های برق دار است. این بازی دارای گیم پلی شاد و فضای رقابتی، می باشد که ساعت ها شما را سرگرم خود می کند. این بازی دارای چندین دنیا با ده مرحله در هر دنیا، گرافیک رتینا و طراحی زیبا و … می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

ElectroChuck 2.0.0 بازی الکترو چاک ElectroChuck 2.0.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد

 




ادامه مطلب نظر ()
1722
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 11:41
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

یکی از امکاناتی که مایکروسافت در اختیار کاربران قرار می دهد امکان استفاده از فضای رایگان تحت وب است که می توان برای نگهداری آنلاین اطلاعات به صورت رایگان بهره گرفت. OpenDrive سرویسی است که مایکروسافت برای این کار در نظر گرفته است. Microsoft OneDrive این سرویس جهت ذخیره سازی ، سازماندهی و دانلود فایل‌ها و عکس‌های مورد علاقه شما بر روی سرورهای آنلاین ویندوز میباشد. و به شما امکان دسترسی از هر کامپیوتر در هر مکانی را از طریق اینترنت فراهم مینماید.توانایی ذخیره سازی اکثر فایل ها و فرمت ها و امکان هماهنگی با انواع سیستم ها نظیرگوشی ها و تبلت ها و قابلیت پیش نمایش از تصاویر با پشتیبانی از فرمت عکس ها برای نگهداری عکس ها بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.برای استفاده از این سرویس فقط کافیست در وب سایت Windows Live SkyDrive ثبت نام نموده و این وب سایت به شما یک ID برای استفاده از سرویس ارائه مینماید.

 

Microsoft OneDrive 17.3.1171.0714 نرم افزار فضای ذخیره سازی مایکروسافت Microsoft OneDrive 17.3.1171.0714




ادامه مطلب نظر ()
5318
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 11:40

نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توان سیستم خود را از راه دور کنترل کرد یا دسکتاپ خود را از طریق اینترنت به صورت از راه دور تماشا و نرم افزارها را کنترل کرد و یا بر روی شبکه های کامپیوتری کوچک و بزرگ نظارت کاملی داشت. در این نرم افزار امکاناتی برای مدیر شبکه قرار داده شده است تا بتواند از راه دور بر روی سیستم های شبکه نظارت کرده بدون اینکه به سیستم دسترسی محلی داشته باشند. به کمک این نرم افزار می توان از صفحه نمایش تمامی سیستم های موجود در شبکه بازدید نمود. به کمک این ویژگی به راحتی یک مدیر شبکه می تواند از اعمال و اقدامات کاربران شبکه به صورت کامل مطلع شوند و در صورت بروز مشکل از سوی کاربران از دسترسی آن ها به شبکه جلوگیری نمایند. این نرم افزار از تقریبا شش بخش اصلی تشکیل شده و بیشتر امکانات و ویژگی های این نرم افزار در این بخش ها قرار دارد.

 

RealVNC Enterprise 5.2.1 نرم افزار کنترل از راه دور سیستم RealVNC Enterprise 5.2.1




ادامه مطلب نظر ()
1559
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 11:39

نسخه دمو بازی فیفا ۱۵ ساعاتی پیش ریلیز شده و در شبکه Origin که همان شبکه اختصاصی کمپانی EA می باشد، آماده ی دریافت برای کاربران در سرتاسر دنیا می باشد. به علت محدودیت های اینترنتی و حجمی در ایران، تصمیم بر آن شد که نسخه ی آفلاین این بازی را برای کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده نماییم. آموزش کامل نصب و لینک های دانلود در ادامه مطلب قرار گرفته اند. لطفا دقت داشته باشید که از نقد و بررسی بازی خودداری کرده ایم، زیرا هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این بازی انتشار پیدا نکرده و هنوز نقدی مناسب برای آن آماده نشده است. در مورد تیم هایی که در این نسخه ی دمو قرار دارند، باید اعلام فرمود که این تیم ها عبارتند از: دورتموند، بارسلونا، لیورپول، بوکا جونیورز، چلسی، پاریسن جرمن، منچستر سیتی و ناپولی.

FIFA 15 PC-DEMO RELEASE

|آموزش کامل نصب، به صورت اختصاصی در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

FIFA 15 DEMO pc cover دانلود دمو بازی FIFA 15 برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
1575
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 زمان : 11:35
تاریخ : سه شنبه 21 مرداد 1393 زمان : 10:22
تاریخ : سه شنبه 21 مرداد 1393 زمان : 10:22

تعداد صفحات : 24
صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 ... 24 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید