اجا دانلود|دانلود همه چی

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 8
  • بازديدهای ديروز : 13
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديدهای این هفته : 8
  • بازدید این ماه : 1240
  • بازدید سال : 10506
  • كل بازديدها : 161877
  • 18.222.162.216
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

آلبوم Die klingende Schatztruhe–Berühmte Melodien der Klassik اثر Ricci Ferra Orchestra مجموعه ای است از ملودی های مشهور موسیقی کلاسیک  که در سال ۱۹۹۴ میلادی عرضه شده است و شامل ۴۸ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Ricci Ferra   Die klingende Schatztruhe   Beruhmte Melodien der Klassik %281994%29  دانلود مجموعه ای از ملودی های مشهور موسیقی کلاسیک




ادامه مطلب نظر ()
647
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:43
درباره : مالتی مدیا ,صوتی , ,

نسخه جدید بازی فوق العاده محبوب و مملوء از جایزه Sleeping Dogs با نام Definitive Edition (نسخه قطعی) عرضه  شده است که در این نسخه، تمامی محتوای بازی دوباره بررسی شده، دوباره ساخته شده و مستر دوباره برای کنسول های نسل جدید (هشتم) شده است. تمامی ۲۴ DLC که در قبل برای این بازی ریلیز شده در این نسخه قرار دارد، و دو داستان اضافه بازی نیز با نام های Year of the Snake و Nightmare in North Point نیز در این نسخه گنجانده شده است. شاید بتوان گفت با این بهبودهایی که در مسائل تصویری و صوتی بازی صورت گرفته است، هیچ موقع هونگ کونگ را در یک بازی به این زیبایی ندیده اید!

 

Sleeping Dogs Definitive Edition PC-CODEX

 

Sleeping Dogs Definitive Edition pc cover دانلود بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PC




ادامه مطلب نظر ()
801
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:31

یک نرم افزار جامع چند رسانه ای می باشد که امکاناتی مانند ذخیره فیلم ، تبدیل فرمت و تبدیل فیلم ها ، موزیک و عکس ها به فیلم های با کیفیت HD را برای کاربران فراهم می کند. این مجموعه نرم افزاری از ویندوز ۸ و اجرای دیسک های Blu-Ray نیز کاملا پشتیبانی می کند. Nero Platinum از جدیدترین فرمت های ویدئویی پشتیبانی کرده و تمامی امکاناتی که شما برای تبدیل فرمت ، ویرایش ، رایت ، پخش و لذت بردن از فیلم ها ، موزیک و عکس ها با کیفیت HD نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

 

Nero 2015 Platinum v16 cover حرفه ای ترین نرم افزار رایت دیسک در دنیا Nero 2015 Platinum v16.0.03000




ادامه مطلب نظر ()
867
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 16:13

ویدیوهای خانگی خود را به ویدیوهایی با حرفه ای ترین ادیت های هالیوودی تبدیل کنید! با نرم افزار جدید کمپانی Nero با نام Nero Video 2015 شما می توانید ویدیوهای خود را با انیمیشن های خارق العاده خلق کنید و آن ها را به اشتراک بگذارید، رایت کنید و یا در حافظه سیستم خود نگهداری کنید. این نسخه از نرم افزار ویرایشگر ویدیویی Nero، با پشتیبانی از سیستم Ultra HD یا همان ۴K همراه است و از تم های بسیار بسیار متعددی پشتیبانی می کند. از دیگر افزونه های آن می توان به استابیلایزرهای ویدیویی و پکیج افکت های ویدیویی را یاد کرد.

 

Nero Video 2015 cover طعم جدیدی در ویرایش ویدیوهای 4K با Nero Video 2015 v16.0.01500




ادامه مطلب نظر ()
1269
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 15:57

نرم افزاری قدرتمند، مجانی و بسیار خوش دست جهت پاک سازی فایل های بیهوده و اضافی و هم چنین پاک سازی کامل ردپاها، تاریخچه مرورگرها و … می باشد. این نرم افزار که برای سیستم های لینوکس و ویندوز طراحی شده قادر به پاکسازی هزاران اپلیکیشن شامل فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، Google Chrome، Opera، Safari و شمار بسیار زیادی از نرم افزار های مختلف دیگر است. BleachBit گذشته از حذف ساده ی فایل ها ویژگی های پیشرفته ای مانند Shred کردن فایل ها برای پیشگیری از ریکاوری، پاکسازی کامل دیسک در جهت حذف همیشگی فایل های پاک شده و ارتقاء سرعت فایرفاکس را در بر دارد.

 

BleachBit v1.4 نرم افزار پاک سازی فایل های اضافی سیستم BleachBit v1.4




ادامه مطلب نظر ()
625
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 15:45

محصولی فوق العاده کاربردی و جالب می باشد که توسط آن می توانید فضایی از هارد دیسک خود را به عنوان حافظه RAM سیستم تعیین نمایید و باعث افزایش فضای رم و در نتیجه سرعت بالاتر در سیستم خود باشید. این برنامه با سخت یک درایو جدید شما را از ایجاد یک پارتیشن جدید بی نیاز کرده و از هنگ کردن سیستمتان جلوگیری می کند.ویژگی های این نرم افزار جلوگیری از هنگ سیستم ، کارایی بالا و تسریع کارها و … است .

 

GiliSoft RAMDisk 6.4.0 نرم افزار استفاده هارد دیسک به عنوان حافظه رم GiliSoft RAMDisk 6.4.0




ادامه مطلب نظر ()
1201
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 15:44

برخی از سیستم ها ممکن است دارای بیش از یک هارد دیسک باشند. هارد دیسک یک محیط ذخیره سازی دائم برای اطلاعات را فراهم می نماید . اطلاعات دیجتال در کامپیوتر می بایست بگونه ای تبدیل گردند که بتوان آنها را بصورت دائم بر روی هارد دیسک مغناطیسی ذخیره کرد. CrystalDiskInfo نرم افزاری است که می توانید به وسیله آن اطلاعاتی کامل و دقیق در رابطه با هارددیسک خود به دست آورید. با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعاتی مانند شماره سریال، مارک، دمای هارد دیسک در حین کار و … به دست آورید.

 

CrystalDiskInfo 6.2.1 Final نرم افزار نمایش کامل اطلاعات هارد دیسک CrystalDiskInfo 6.2.1 Final

 




ادامه مطلب نظر ()
680
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 15:42

نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن و بدون نیاز به طراحی قادر خواهید تا جداول و نمودارهای مختلف با اشکال گوناگون را با توجه به نیاز خود رسم نمایید. به عنوان مثال قادر خواهید بود تا نموداری از نوع نوع طراحی شبکه های Lan را رسم کنید. در این نرم افزار به راحتی می توان نمودارها و جداول را تنها با چند کلیک ایجاد نمود. همچنین در این نرم افزار می توان از عکس ها و اشکال مرتبط با موضوعات مختلف استفاده نمود. به جرات می توان گفت این نرم افزار گرافیکی می تواند کمک بزرگی به دانشجویان، معلمان و مهندسان جهت رسم و تولید انواع دیاگرام ها باشد تا ایده های خود را به راحتی پیاده کنند.این نرم افزار محصولی از شرکت EDrawSoft می باشد.

 

EdrawSoft%20Edraw%20Max%207.8.0.2900 نرم افزار رسم حرفه ای نمودار ها EdrawSoft Edraw Max 7.8.0.2900

 




ادامه مطلب نظر ()
741
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 15:41

نام بازی جدیدی برای اندروید می باشد که مبتنی بر کارتون پر طرفدار و زیبای How To Train Your Dragon 2 که به تازگی رو نمایی شده می باشد . در بازی شما باید به کمک هیکاپ و بی دندون رفته و چالش مراحل بازی را پذیرفته و خط سیر داستانی بازی را با موفقیت طی کنید . با اژدها‌ مسایقه دهید، صحنه‌هایی از انیمیشن را بازی کنید، با اژدها در یک بازی چند مرحله‌ای برای ساعت‌ها سرگرمی بازی کنید، اژدها با بهترین دوستانشان بازگشته‌اند.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

How To Train Your Dragon 2 v1.0.1 بازی مربی اژدها How To Train Your Dragon 2 v1.0 – اندروید

 

 




ادامه مطلب نظر ()
664
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 زمان : 15:38

تعداد صفحات : 24
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 24 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید