اجا دانلود|دانلود همه چی

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 43
  • بازديدهای ديروز : 13
  • ورودی امروز گوگل : 4
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديدهای این هفته : 43
  • بازدید این ماه : 1275
  • بازدید سال : 10541
  • كل بازديدها : 161912
  • 3.145.60.29
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

نسخه جدید سری بازی های Sid Meier’s Civilization با نام Beyond Earth یک بازی در سبک تخیلی می باشد که انسان ها را به زمان آینده منتقل می کند. در این بازی شما در آینده حضور خواهید داشت، نظم جهانی از این انتقال و زندگی مدرنیته به هم ریخته و دنیایی جدید و آینده ای پر از عدم قطعیت برای بشریت تشکیل شده است. در حین این که بشریت برای بازگشت به نظام گذشته ی خود تلاش می کند، دولت های دوباره توسعه یافته بر روی منابع خود در اعماق فضا تمرکز می کنند تا بتوانند آغاز جدیدی را برای بشریت ایجاد کنند. در این بازی سعی بر این شده است خانه ای جدید برای بشریت در خارج از زمین ایجاد شود و شما باید فصل جدیدی برای بشریت را رقم بزنید و رهبری در این راه را بر عهده خواهید داشت و تمدنی جدید را در سیاره ای دیگر ایجاد خواهید نمود.

 

Sid Meiers Civilization Beyond Earth PC-RELOADED

 

Sid Meiers Civilization Beyond Earth pc cover دانلود بازی Sid Meiers Civilization Beyond Earth برای PC




ادامه مطلب نظر ()
650
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:5

Ben 10 Omniverse Season 7 WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |قسمت سوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Ben 10 Omniverse Season 7 cover دانلود فصل هفتم انیمیشن بن تن   Ben 10 Omniverse Season 7

 

نام انیمیشن: فصل هفتم انیمیشن سریالی بن تن – Ben 10 Omniverse Season 7

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۳ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: بن ۱۰ نام انیمیشن سریالی معروفی می باشد که با حوادث اکشن و کودکانه ای که در آن رخ می دهد، در دنیای کودکان جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کرده است. تا به حال حدود ۲۰۰ قسمت از این انیمیشن انتشار پیدا کرده است و حال، فصل هفتم انیمیشن در بخش Omniverse شروع به پخش شده است که در هر قسمت آن داستان های متفاوتی رخ می دهد و …




ادامه مطلب نظر ()
672
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:2
درباره : مالتی مدیا ,تصویری , ,

پس از موفقیت فصل دوم بازی بسیار محبوب Walking Dead، حال نسخه ای از این بازی عرضه شده است که تمام ۵ قسمت آن را به صورت یکجا داشته و کاربران با دانلود این نسخه می توانند تمامی قسمت های این فصل را به طور کامل دریافت نمایند. The Walking Dead Season 2 – این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 XBOX360-COMPLEX

 

The Walking Dead season 2 xbox360 cover دانلود بازی The Walking Dead Season 2 برای XBOX360




ادامه مطلب نظر ()
621
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:0
درباره : بازی کنسول ,بازیxbox360 , ,

Euro Truck Simulator اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

 

Euro Truck Simulator 2-FiGHTCLUB | 580 MB

 

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
785
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:59

با نصب برخی از برنامه ها نوار ابزارهایی نیز بر روی مرورگر سیستم نصب می شود که برخی جنبه تبلیغاتی و برخی کارایی لازم برای کاربر را ندارند، بعضی از این نوار ابزارها با کنترل گرفتن بخش های رایج مرورگر نظیر جستجوگر مانع از تحقق خواسته های مطلوب کاربر میشوند برای مثال شما قصد جستجو از گوگل را دارید ولی با باز شدن مرورگر موتور Ask باز میشود، یا اینکه برخی از آنها به منظور دریافت آخرین خبرهای روزانه نیازمند یک ارتباط دائمی با سرور مرجع هستند که این به نوبه خود موجب اختصاص یافتن بخشی از سرعت اینترنت به خود است، Auslogics Browser Care نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای حذف افزونه ها و نوار ابزارهای غیر ضروری مرورگرها می باشد که با پشتیبانی کامل از هر سه مرورگر Chrome, Firefox و IE با نمایش لیستی از نوار ابزارهای نصب شده، تنظیمات مرورگر، تنظیمات صفحه خانگی (Home Page) و … امکان حذف یا غیر فعال سازی آن ها را فراهم می سازد. همچنین با نسخه های مختلف ویندوز نیز سازگاری دارد.

 

Auslogics Browser Care v2.0.0.0 نرم افزار بهینه سازی مرورگرها Auslogics Browser Care v2.0.0.0




ادامه مطلب نظر ()
664
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:52

نرم افزاری رایگان و خوش ساخت برای اضافه کردن سریع متن و نوشته های دلخواه بر روی تصاویر است که با ابزارهای متنوعی که در اختیار شما می گذارد توانایی ایجاد هرگونه متن و علامتی را بر روی عکسهای شما دارد. این نرم افزار به شدت در میان طراحان فضای اجتماعی کاربرد دارد . به دلیل اینکه می توانند به راحتی و سرعت از کارهای خود عکس با کیفیت تهیه کرده و حتی از طریق برنامه لینک URL ثبت کرده و یا مستقیم از خود برنامه به اشتراک می گذارند .

 

Skitch 2.3.1.168 نرم افزار علامت گذاری بر روی تصاویر Skitch 2.3.1.168

 




ادامه مطلب نظر ()
658
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:51

سال ۱۹۸۸ است، دوستان تامی به او خیانت کرده اند و اکنون او به مدت ۸ سال در زندان می باشد. اکنون او بازگشته است تا انتقام خود را بگیرد و دختر خود را دوباره ببیند. از قابلیت اصلی بازی Optical Inquisitor می توان به وجود انیمیشن های کارتوی ، گیم پلی جذاب ، جلوه های صوتی بی نظیر و گرافیک بسیار خوب آن اشاره داشت . Optical Inquisitor یکی از بهترین بازی های اکشن می باشد که در بیش از ۱۰ کشور دنیا طرفداران بسیاری دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Optical Inquisitor 17%2b v1.0.4 بازی تیرانداز Optical Inquisitor 17+ v1.0.4 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
727
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:48

GoneMAD Music Player یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های پخش موسیقی برای دیوایس های اندرویدی می باشد .این نرم افزار بسیار قوی بوده و کارایی خاص خود را دارد. تجربه خوبی را در آهنگ گوش کردن با این نرم افزار داشته باشید. به علاوه ، این پلیر دارای پوسته های مختلفی است که شما می توانید به سلیقه خود آن ها را گزینش کرده و بر روی نرم افزار قرار دهید تا نرم افزار را زیباتر از همیشه و مطابق با سلیقه ی خود جلوه دهید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

GoneMAD Music Player v1.6.0 نرم افزار پخش موسیقی GoneMAD Music Player v1.6.0 – اندروید

 




ادامه مطلب نظر ()
909
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:46

لرزه! ربات ها برای به دست گرفتن قدرت بر جهان حمله کرده اند! هم اکنون شما آماده شوید و جلوی آن ها بایستید و به عنوان یک فرمانده و یک جنگنده ستمگران را از جهان خارج کنید! سربازانی بی باک را استخدام، زره پوش هایی قدرتمند را ایجاد و با انواع سلاح های مختلف یک سپاه قدرتمند را تشکیل دهید و زیباترین بازی استراتژیکی را تجربه کنید! شما با یک بازی در سبک بازی های دفاع از قلعه و استراتژیک روبرو می باشید که برای سیستم عامل آی او اس منتشر شده است.این بازی دارای مرحله متنوع و مختلف، قابلیت بازی آنلاین و متحد شدن یا جنگ با دوستان، دارای تعداد زیادی از نیروهای جدید از جمله ارتش های فضایی و … می باشد. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Toy Defense 4 Sci Fi بازی دفاع اسباب بازی ها Toy Defense 4: Sci Fi 1.2 – آیفون ، آیپد و آیپاد




ادامه مطلب نظر ()
605
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:45
درباره : موبایل ,بازی موبایل , ,

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome 38.0.2125.101 Final




ادامه مطلب نظر ()
1219
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:44

تعداد صفحات : 24
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 24 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید