اجا دانلود|دانلود همه چی

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 148
  • بازديدهای ديروز : 78
  • ورودی امروز گوگل : 15
  • ورودی گوگل دیروز : 8
  • بازديدهای این هفته : 227
  • بازدید این ماه : 2181
  • بازدید سال : 12698
  • كل بازديدها : 164069
  • 3.22.61.73
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

یک بازی بسیار زیبا ، کاملا جدید، اعتیاد آور و چالش بر انگیز می باشد که شما را ساعت ها سرگرم می کند. این بازی فکری اندروید توسط سازندگان معروف بازی ۱۰۰Doors طراحی شده است که همه ی شما کاربران بازی های فکری با ان آشنایی دارید. در این بازی باید درب هایی را در مقابل شما بسته شده اند با استفاده از قوه ی تفکر خود باز کنید و راز های پنهان موجود در بازی را کشف کرده و برای باز کردن این درب های از آن ها استفاده کنید.از قابلیت اصلی این بازی می توان به گرافیک بسیار عالی و گیم پلی جذاب آن اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۱۰۰ مرحله هیجانی می باشد .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Escape the Mansion v1.4 بازی فکری Escape the Mansion v1.4 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
663
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:15

یک بازی پازل استراتژی با سبکی متفاوت است که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی شما در نقش قاتلی بی رحم که می توانید تنها با استفاده از سیم خفه کن مشهورش،یک لشکر را از پا در آورد می باشید. او به روح مشهور است؛زیرا به قدری هدف های خود را بی صدا از پا در می آورد که هیچ کس متوجه حضور او نمی شود. باید به دقت به هر حرکت خود فکر کنید تا بتوانید مأموریت را به بهترین شکل انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hitman GO 1.6.19024 بازی هیتمن Hitman GO 1.6.19024 – اندروید




ادامه مطلب نظر ()
631
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:14

مخفف Network Mapper میباشد و یک نرم افزار کاربردی برای جستجوی شبکه یا ممیزی امنیتی شبکه به شمار میاید. این نرم‌افزار توانایی دارد سیستم عامل (و نسخه‌های OS) سرویس دهنده‌ها و یا اعضا شبکه که در حال اجرا هستند را به همراه نوع packet filter‌ها و دیوار آتش‌های مورد استفاده قرار گرفته شناسایی کند.بسیاری از مدیران شبکه و سیستم هم این نرم افزار را برای انجام وظایفی مانند صورت برداری از شبکه، مدیریت برنامه‌های به روز رسانی خدمات، و نظارت بر به روز شدن خدمات و میزبان‌های شبکه مفید می‌دانند.Nmap یک نرم افزار رایگان است که به همراه کدهای آن تحت واژه GNU GPL در دسترس می باشد.

 

Nmap 6.47 Final نرم افزار ارزیابی امنیت شبکه Nmap 6.47 Final




ادامه مطلب نظر ()
1000
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:13

یک نرم افزار ۱۰۰% رایگان جهت گرفتن پشتیبان (Backup) حرفه ای از تمامی فایل های کامپیوتر شما می باشد. با این نرم افزار همواره از اطلاعت خود یک بک آپ معتبر دارید تا در صورت بروز هر گونه حادثه از پاک شدن همیشگی فایل های خود در امان باشید.این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلودها دریافت نمایید. قابلیت هاى کلیدى این نرم افزار تهیه ی نسخه ی پشتیبان در هر ناحیه از کامپیوترتان، بر روی شبکه، درایو FTP و … ، اختصاص زمان و تاریخ برای انجام پشتیان گیری ، رمز گذاری بر روی فایل بک آپ گرفته شده و … است .

 

Comodo Backup 4.3.9.27 نرم افزار قدرتمند پشتیبان گیری Comodo Backup 4.3.9.27




ادامه مطلب نظر ()
679
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:11

نرم افزار ویرایش فیلم و فایل های ویدئویی با رابط کاربری ساده و سریع است .با استفاده از نرم افزار ویرایش ویدئو شما قادر خواهید بود چندین فایل ویدئویی را به هم پیوند بدهید، و یا یک فایل ویدیویی را به چندین قسمت تقسیم کنید، بخش یا بخش های دلخواهی از فایل ویدیویی را به راحتی و با سرعت خوبی انتخاب و برش بزنید، در تمامی این حالات کیفیت فایل ویدیویی شما توسط نرم افزار حفظ خواهد شد .با کمک گرفتن از این نرم افزار شما قادرید تا فایلهای صوتی و تصویری را به هر فرمتی که بخواهید برای گوشی های همراه تان مانند آیفون و سامسونگ و تبلت ها و کامپیوترهای شخصی تبدیل نمایید.

 

idoo Video Editor Pro 3.5.0 نرم افزار ویرایشگر ویدئو idoo Video Editor Pro 3.5.0




ادامه مطلب نظر ()
650
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:9

نرم افزاری برای دانلود ویدئو ها و فیلم های آنلاین از بیش از ۴۰ سایت مختلف است .در این نرم افزار تنها با یک کلیک ساده قادرید تا هر ویدئویی را که بر روی مرورگرهای IE ، Firefox یا Chrome قابل پخش است دانلود نمایید. این نرم افزار همچنین قادر به تبدیل تمامی ویدئوهای دانلود شده و با تمامی فرمت ها موجو است.این نرم افزار علاوه بر امکان دانلود فیلم ها از سایت هایی مثل یوتیوب، فیس بوک و … توانایی تبدیل فرمت و ذخیره فیلم ها با فرمت دلخواه و صدای کلیپ را به صورت یک mp3 مجزا ذخیره نماید را نیز دارد.

 

Wondershare AllMyTube 4.2.1.2 نرم افزار دانلود از سایت های اشتراک گذاری ویدئو Wondershare AllMyTube 4.2.1.2




ادامه مطلب نظر ()
671
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:7

نرم افزارهای مسنجر بسیاری برای کاربران ویندوز وجود دارد که می توانند از آن ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده کنند، اما شیوه کار اکثر آن ها بدین صورت است که به یک ارتباط اینترنتی نیاز دارند. در مواردی کاربران یک شبکه به اینترنت دسترسی ندارند و یا استفاده از نرم افزار های مسنجر مسدود شده است در این شرایط شما می توانید از نرم افزار LAN Messenger استفاده کنید.این ابزار با کاربری آسان خود هنوز هم بهترین گزینه پیغام رسان برای کاربران خانگی و یا شرکت های تجاری به شمار می رود . LanToucher Messenger به گونه ای ساخته شده است که قابلیت نصب بر روی بیشتر سیستم عامل های پرطرفدار ویندوز از قبیل Windows Vista/Windows NT 4/2000/XP/Server 2008/Server 2003 و همچنین Unix/Linux می باشد و با استفاده از پروتوکل های استاندارد SMB/CIFS کار می کند.

 

LAN Messenger 6.3 نرم افزار مسنجر برای شبکه LAN Messenger 6.3




ادامه مطلب نظر ()
1301
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:7

هر کدام از فایلهایی که در کامپیوتر می بینید به شکل خاصی هستند این اشکال مختلف را ایکون می نامیم. هر کدام از ایکون ها معنی و مفهوم خاصی دارند مثلا ایکون مای کامپیوتر به شکل یک مانیتور است. اینبار نرم افزاری را برای شما کاربران محترم سایت دانلودها آماده کرده ایم که میتوانید از ان برای ساخت ایکون استفاده کنید. ArtIcons Pro نرم افزار بسیار خوبی برای ساخت ایکون میباشد. شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا ایکونهای بسیار زیبا بسازید. بعلاوه می توانید عکس های دلخواه خود را وارد نرم افزار کنید و پس از ویرایش های نهایی انها را به صورت ایکون ذخیره نمایید. ایکون هایی که با استفاده از این نرم افزار میسازید را میتوانید به عنوان ایکون هر کدام از نرم افزارها ، پوشه ها و تمام فایلهای ویندوز قرار دهید. این نرم افزار میتواند در ورودی فرمتهای BMP, DIB, RLE, GIF, JPG, JPE, JPEG, TIF, TIFF, CPT, WMF, EMF, PNG, PCX, JP2, JPC, J2K, TGA را قبول کند که پس از اعمال تغییرات بر روی هر کدام از فرمتها میتوان انرا در فرمتهای ICO, BMP, GIF, JPG, TIF, WMF, EMF, PNG, PCX, J2K, TGA, RAS ذخیره نمود. در این نرم افزار ابزارهای مختلف ویرایش عکس قرار داده شده که شما با بهره گیری از انها راحتتر میتوانید ایکون مورد نظر خود را بسازید.

 

ArtIcons Pro 5.44 نرم افزار ساخت آیکون های زیبا ArtIcons Pro 5.44




ادامه مطلب نظر ()
614
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:6

یک راه حل ایده آل برای مدیریت و کار با بانک های اطلاعاتی MySQL, PostgreSQL و Oracle می باشد. رم افزاری ایده آل که در عین داشتن واسط گرافیکی ساده اما جذاب توانایی هماهنگی با انواع بانک های اطلاعاتی رایج را هم دارا بوده و می تواند خیال شما کاربران را در زمینه مدیریت بانک های اطلاعاتی به صورت حرفه ای راحت کند. Navicat Premium به شما اجازه می دهد به سازماندهی و تبادل داده ها در بانک های اطلاعاتی پرداخته و از ایمن بودن انجام این فرایند ها آسوده خاطر باشید. با استفاده از Navicat Premium می توانید به سرورهای محلی و یا ریموت اتصال برقرار کنید و عملیات هایی نظیر توابع ورودی (‌Import) و خروجی (Export) داده ها را، به خوبی گرفتن بک آپ انجام دهید. همچنین Navicat Premium از تکمیل کد، فرم مشخصات و سرویس های هشدار از طریق ایمیل، و غیره پشتیبانی می کند.

 

Navicat Premium Enterprise 11.1.3 نرم افزار مدیریت بانک اطلاعاتی Navicat Premium Enterprise 11.1.3

 




ادامه مطلب نظر ()
607
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:5

امروزه اگر نگاهى به دور و اطراف خود بیاندازید، تأثیر غیرقابل انکار کامپیوتر و نفوذ آن را در زمینه‌هاى مختلف مشاهده خواهید کرد. اکنون دیگر حتى یک کاربر عادى خانگى مى‌تواند کارهایى را مانند ساخت و ویرایش صدا و تصویر انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نیازمند امکانات، ابزار و دانش خاصى بوده است. FL Studio یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های آهنگ سازی و ساخت موسیقی است . این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات متعدد برای کاربران و همچنین ابزارهای پیشرفته کمک شایانی در زمینه آهنگ سازی می نمایند. این استودیوی موسیقی به جهت ویژگی های خود و در بسیاری از موارد، با ویژگی های نوآورانه خود، در لیست استودیوهای حرفه ای موسیقی قرار می گیرد. همچنین این نرم افزار در طی سالیان دراز موفق به دریافت جایزه های معتبر گردیده و از آن به عنوان برترین های صنعت موسیقی یاد می گردد.

 

FL Studio Producer Edition 11.1.0 نرم افزار آهنگ سازی FL Studio Producer Edition 11.1.0

 

 




ادامه مطلب نظر ()
639
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:4

تعداد صفحات : 24
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 24 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید